محله ناویلی در میلان : ناویلی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین محله های شهر میلان بوده که نام خود را از کانال بسیار بزرگی که از وسط شهر میگذرد گرفته است. توریست ها و گردشگران در این محله فروشگاه ها و مغازه های کوچک، رستوران های بسیار، جاذبه ها و تفریحات مختلفی پیدا خواهند کرد. رستوران هایی که در این محله میبینید، غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی برایتان سرو خواهند کرد. کانال معروفی که در این محله وجود داشته، این مکان را تا حدودی شبیه به ونیز رویایی کرده است. محله ناویلی در میلان تفریحات بسیار زیادی برای توریست ها و گردشگران تور اروپا ارائه داده که در ادامه اگر همراه با لست تورز باشید، با آن ها آشنا خواهید شد. 

قایق سواری روی کانال گرند ناویلی

گرند ناویلی، یکی از قدیمی ترین کانال های شهر بوده که نام شهر نیز از آن گرفته شده است. قرن هاست که این کانال برای شهر میلان اهمیت بسیار زیاد داشته. کانال گرند ناویلی بیشتر از پنجاه کیلومتر طول داشته و بین سال های 1177 تا 1257 ساخته شده است. در ابتدا این کانال مسیری برای حمل و نقل کردن مصالح مثل سنگ های مرمرینی بوده که برای ساخت بناهای داخل شهر استفاده می شدند. اما امروزه با قرار گرفتن بسیاری از کافه ها، رستوران ها، بوتیک و گالری ها میتوان استقبال بسیار خوب توریست ها و گردشگران تور ایتالیا در آن را دید. اگر در ماه های تابستانی به میلان سفر کردید، حتما تورهای یک ساعته قایق سواری در این کانال را امتحان کنید. 

قایق سواری روی کانال گرند ناویلی

غذای دریایی رستوران های آن را امتحان کنید

یکی از راه های خوب و مناسب برای درک کردن بهتر و آشنا شدن با فرهنگ و سنتی های محلی شهر میلان، امتحان کردن غذاهای اصیل آن است. محله ناویلی در کنار کانال رستوران های بسیار خوبی داشته که بهترین غذاهای سنتی میلان را برای شما سرو می کنند. رستوران پیشنهادی ما برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا رستوران I Pesciolini است. این رستوران در فاصله چند قدمی کانال بوده و خوشمزه ترین غذ اهای دریایی را سرو می کند. ماهی های مخصوص آن نیز قیمت بسیار خوبی دارد. 

غذای دریایی رستوران های آن را امتحان کنید

تماشای گالری های هنر ناویلی

اگر به هنر علاقه مند هستید، از محله ناویلی که به تازگی پیشرفت های بسیاری در زمینه هنر بین دیگر محله های شهر داشته دیدن کنید. محله ناویلی گالری های هنر کوچکی داشته که در آن آثار هنری معروفی از استعداد های جوان میلان را به نمایش گذاشته است. نمایشگاه های موقتی بسیاری در طول هفته طراحی در این محله برگزار میشوند و بسیاری از توریست های تور لحظه آخری ایتالیا از آن دیدن می کنند. 

تماشای گالری های هنر ناویلی

بازدید از بوتیک ها و مغازه های محله ناویلی در میلان

از آنجایی که میلان پایتخت مد در دنیا بوده و معروف ترین و معتبرترین برندهای معروف در سطح بین المللی را داراست، در تمام محله های آن مغازه ها و بوتیک های کوچک پیدا خواهید کرد. محله ناویلی در میلان نیز مغازه های کوچک و بوتیک های بسیاری در این زمینه داشته که موجب تجمع توریست ها و گردشگران شده است. 

بازدید از بوتیک ها و مغازه های محله ناویلی در میلان

پارک شهر میلان در محله ناویلی 

این پارک زیبا و سرسبز، درست پشت کلیسای دی سان لورنزو قرار داشته و برای زمانی به عنوان محل عمومی برای اجرای اعدام استفاده می شد. به همین خاطر سابقه چندان خوبی ندارد. این مکان در دهه 1930 به یک پارک با چشم اندازی بسیار زیبا و عالی تبدیل شد. امروزه این پارک تنوع درختان، به خصوص گونه های مختلفی از افرا را داراست. 

پارک شهر میلان در محله ناویلی

بازدید از کلیسای دی سان لورنزو

این کلیسا متعلق به قرن چهارم بوده و یکی از قدیمی ترین کلیساهای شهر محسوب می شود. مصالحی که برای ساخته شدن کلیسای اولیه مورد استفاده قرار گرفته، از آمفی تئاتر و دیگر ساختمان ها و بناهای مهم رومی گرفته شده. در قرن شانزدهم و اوایل قرن بیستم تحت بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. با اینحال هنوز هم توریست ها و گردشگران تور ارزان ایتالیا میتوانند یکی از شاهکارهای معماری به سبک ها مختلف را در آن ببینند.  

بازدید از کلیسای دی سان لورنزو

کلیسای سنت استورجیو در محله ناویلی

از دیگر کلیساهای قدیمی شهر میلان که قدمت آن به قرن چهارم برمیگردد، میتوان به کلیسای سنت استورجیو اشاره کرد. این کلیسا طراحی داخلی بسیار جالبی برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا خواهد داشت. همینطور در زمان های قدیم محل نگهداری بقایای سه پادشاه بود. امروزه نقاشی دیواری های بسیاری از هنرمندان معروف ایتالیایی را در خود دارد. 

کلیسای سنت استورجیو در محله ناویلی