محله آکسارای استانبول : از محله های قدیمی استانبول، محله آکسارای میباشد که یکی محبوب ترین مکان ها برای خرید برای توریست ها و گردشگران تور استانبول است. محله آکسارای استانبول علاوه بر قدیمی بودن دارای بسیاری از مراکز خرید ارزان و لوکس بوده که به مقصد اول هر توریستی تبدیل شده.

محله آکسارای استانبول

آدرس محله آکسارای استانبول :

مراکز خرید محله آکسارای استانبول

این محله مراکز خرید بسیاری داشته که بیشتر آنها قیمت های مناسب و اجناس با کیفیت دارند. البته محله آکسارای استانبول بیشتر به خاطر فروش کفش، پارچه، کیف و پوشاک به صورت عمده شناخته و به همین دلیل معروف است. همینطور به دلیل رفت آمد بسیار زیاد ایرانیان به این محله آکسارای را به پاتوق ایرانیان میشناسند. بهترین مرکز خرید این محله، مرکز خرید آکسارای بوده که پوشاک، کیف و کفش خود را به صورت عمده به فروش رسانده و قیمت های بسیار خوبی دارد. بیشتر توریست ها و تجار از این مرکزخرید، خرید های خود را انجام میدهند. یکی دیگر از مراکز خرید محله آکسارای استانبول سلطان احمد بوده که برای خرید کیف و کفش بسیار مناسب است. برای خرید پارچه نیز میتوانید محله شاهزاده باشی را انتخاب کنید. و اما مرکز خرید فروم استانبول را که دیگر نباید فراموش کنید. مرکز خرید اولیویوم استانبول و هیستوریا برای خرید لباس بچه بسیار خوب بوده و قیمت های باور نکردنی دارد.

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول

هتل های محله آکسارای استانبول

علاوه بر مراکز خرید، هتل های این محله قدیمی استانبول نیز ارزان قیمت و مناسب برای توریست ها میباشد هم برای قیمت و هم برای نزدیک بودن به جاذبه های دیدنی محله آکسارای استانبول. بیشتر هتل های این قسمت سه ستاره بوده اما آنچنان برای خانواده ها مناسب نمیباشد. هتل هایی مثل، هتل مارینم، هتل لیبرتی، هتل سلطان، هتل بیربی استانبول ، هتل کچیک، هتل کایا مادرید، هتل بودو و هتل آسپن استانبول در محله آکسارای استانبول واقع میباشند.

هتل های محله آکسارای استانبول

جاذبه های دیدنی محله آکسارای استانبول

اولین چیزی که بعد از سفر به آکسارای توجه توریست ها و گردشگران به خصوص توریست های مسلمان جلب میکند، مسجد سلطان احمد استانبول است. این مسجد زیبا و باشکوه یکی از مکان های تاریخی این قسمت محسوب شده و با نام مسجد آبی استانبول شناخته میشود. دلیل آن هم به خاطر استفاده از رنگ آبی در طراحی این مسجد بودده که آن را به زیباترین مسجد در استانبول تبدیل کرده.  از دیگر جاذبه های دیدنی محله آکسارای استانبول مسجد ایاصوفیه استانبول بوده در سال 523 میلادی یک کلیسا بوده که به دستور امپراتور ژوستینین اول و به معماری ایسیدوروس و آنتییوس ساخته شد. ساخت این کلیسا 5 سال طول کشید و در ابتدا نام آن کلیسای بزرگ بوده که سعد از فتح استانبول بوسیله محمد دوم، به مسجد ایاصوفیه تغییر کرد. 

مسجد سلطان احمد استانبول

آدرس مسجد احمد سلطان استانبول :

باکیفیت ترین تورهای لحظه آخری و ارزان دنیا را با لست تورز تجربه کنید :

 
تور استانبول (قطار) تور استانبول (زمینی)
تور استانبول تور آنتالیا
تور گرجستان  تور دبی
 تور ارمنستان تور ارمنستان زمینی
تور مشهد تور کیش
تور تایلند تور پوکت
تور پاتایا تور اروپا
تور مالزی تور کوالالامپور
تور بالی تور هند
تور چین تور گوانجو
تور مسکو تور سن پترزبورگ
تور باکو تور قونیه
تور آلمان تور فرانسه
تور گوا تور دهلی
تور لحظه آخری تور ارزان
توریاب توریاب جستجو تور هتل