مجموعه پارک آبی پیترلند سنت پتزربورگ : با ورود به این مجموعه، انگار وارد جایی خارج از شهر سنت پترزبورگ شده اید! این مجموعه پارک آبی، بزرگ ترین پارک آبی سرپوشیده در روسیه بوده که با امکانات و سرگرمی های هیجان انگیزی که داشته، به یکی از بهترین تفرجگاه های این کشور برای توریست ها و گردشگران تور روسیه تبدیل شده است. پارک آبی پیترلند سنت پترزبورگ، 25000 متر مربع مساحت داشته و میتواند تا دو هزار نفر را در خود جای دهد. این مکان تنها یک پارک آبی نیست، پیترلند، مجموعه بسیار بزرگی از ده ها استخرهای مختلف شنا از جمله استخر پر از ماهی، چندین رستوران و کافه معروف با غذاهای بین المللی، محلی و دریایی، سینمای هفت بعدی، هتل اختصاصی، باشگاه بدنسازی و ... است. با همین امکانات و خدماتی که ارائه میدهد، توانسته هزاران هزار توریست و گردشگر از سراسر جهان را به سمت خود بکشد.

مجموعه پارک آبی پیترلند سنت پتزربورگ

پارک آبی پیترلند سنت پتزربورگ

پیترلند بین یک گنبد شیشه ای با 45 متر ارتفاع و نود متر قطر قرار داشته و به خاطر شیشه ای بودن سقف اش، این امکان را به بازدیدکننده میدهد تا به راحتی در این پارک آبی سرپوشیده، حمام آفتاب بگیرد. این مجموعه، بلندترین اسلاید روسیه، یعنی اسلایدی با شانزده متر ارتفاع دارد. پارک آبی پیترلند دو اسلاید داشته که یکی از آن ها، همانطور که گفته شد شانزده متر ارتفاع داشته و دیگری ده متر ارتفاع و نیم کیلومتر طول دارد. طولانی ترین آن ها 212 متر طول داشته و یکی از پرطرفدارترین هاست. و اما امکانات تفریحی و رفاهی که در این قسمت ارائه شده استخرهای ماهی است و شما میتوانید تجربه شنا به همراه ماهی را داشته باشید، استخر موج مصنوعی، ده استخر جکوزی، استخر غواصی با شش متر عمق، حمام های تایلندی، آفریقایی، ژاپنی، رومی و ترکی، سونا خشک و سونا بخار، چهارده اتاق سونا، سالن ماساژ، سولاریوم، کشتی بزرگ، تراس با منظره دیدنی و زیبا از خلیج فنلاند، سایه بان و صندلی های تاشو برای حمام آفتاب و همینطور دیگر تفریحات آن شامل انواع اسباب بازی ها، اسلایدها و سرسره های آبی برای کودکان است تا از هر سنی در این پارک بتواند لذت ببرد.

پارک آبی پیترلند سنت پتزربورگ

دسترسی و ساعت فعالیت مجموعه پارک آبی پیترلند سنت پتزربورگ

توریست ها و گردشگران تور سنت پترزبورگ میتوانند از ساعت هفت صبح تا دو شب از این مجموعه محبوب استفاده کنند. مجموعه پارک آبی پیترلند سنت پتزربورگ بسیار نزدیک به ایستگاه های مترو و اتوبوس است، بنابراین شما میتوانید با استفاده از یکی از این دو وسیله حمل و نقل عمومی، به راحتی به این مجموعه برسید.

دسترسی و ساعت فعالیت مجموعه پارک آبی پیترلند سنت پتزربورگ