مجتمع توریستی اقامتی شایان , گیلان, لنگرود

اگر می خواهید مسافرتی به شمال کشورمان داشته باشید و این مسافرت شما علاوه بر اینکه در مکانی آرام و سرسبز به دور از دود و سر و صدای ماشین ها و زندگی شهری باشد و در عین حال امکاناتی نظیر زندگی شهری داشته باشد پیشنهاد ما قطعا مجتمع توریستی اقامتی شایان خواهد بود. مجتمع توریستی اقامتی شایان محیطی بسیار زیبا و ارام دارد که آرامش واقعی را برای مسافران  و مهمانان خود هدیه می کند.

هتل شایان کار خود را از سال 1384 شروع کرده است از همان سال های آغازین هتل در کار خود خبره و حرفه ای بود هتل شایان در کنار ساحل زیبا و ماسه ای شهر چمخاله واقع شده است. چمخاله شهری ساحلی است که به خاطر طبیعت بسیار زیبا و منحصر به فرد خود هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. شهر چمخاله در نزدیکی شهر لنگرود و در 10 کیلومتری این شهر واقع شده است. یکی از نقاط توریستی زیبای گیلان همین منطقه چمخاله می باشد که نزدیک ترین ساحل به شهر لنگرود نیز هست.

ساحل شهر چمخاله در سال 1390 به عنوان زیباترین و مجهزترین ساحل کشور از جانب وزارت کشور معرفی شد این ساحل همچنین علاوه بر زیبایی بسیار زیاد کم خطر ترین ساحل کشور نیز می باشد.

هتل شایان دارای ویلاهای سه خوابه , یک خوابه و همچنین سوئیت می باشد تمامی ویلاها و سوئیت ها و همچنین اتاق های هتل شایان به صورت مبله می باشد در همه واحدها امکانات رفاهی به صورت کاملا مجهز و مدرن در اختیار مهمانان و گردشگران شهر چخماله قرار داده شده است.

هتل و مجتمع تفریحی اقامتی شایان مثل سایر هتل های دیگر امکاناتی را برای مسافرین مهیا کرده است که از جمله این امکانات سفره خانه سنتی , پارک بازی برای کودکان , اینترنت و وای فای , جت اسکی و ... می باشد این مجتمع همچنین مجموعه ورزشی چند منظوره حرفه ای مخصوصی دارد که برای اردوهای تیم های ورزشی چه باشگاهی و چه ملی اماده شده است . آلاچیق و فضای سبز , رستوران نیز از دیگر امکانات هتل شایان می باشد.

مجتمع توریستی اقامتی شایان زمینی تقریبا به وسعت یک هکتار دارد که دقیقا در کنار ساحل های شهر چمخاله واقع شده است محلی مناسب برای استراحت و تقریح افرادی که می خواهند چند روزی را به دور از هیاهو باشند این هتل اولین عملیات های اجرایی هتل را در سال 1381 شروع کردند که بعد ز سه سال یعنی سال 1384 اولین فاز این هتل به طور رسمی افتتاح شد.

همانطور که قبلا ذکر شد فاز اول این هتل در سال 84 افتتاح شد ولی بعد ها به دلیل استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران این هتل گسترش یافت و به این فکر افتاد تا تغییراتی در ساختار و واحد های خود انجام دهد. در سال 1388 هتل تصمیم گرفت تا دوباره به ساخت و ساز و تجهیز بیشتر هتل دست بزند در حال حاضر هتل 11 سوئیت مبله وم 14 ویلای یک خوابه دارد علاوه بر اینها 6 ویلای سه خوابه نیز از دیگر واحد های این هتل می باشد.

همه واحد ها مجهز به اینترنت وایرلس می باشند همچنین دوست داران ورزش می توانند از مجتمع ورزشی هتل که بسیار مجهز می باشد نیز استفاده کنند. کافی شاپ ساحلی نیز یکی از بهترین گزینه های هتل شایان است که حتما آن را از دست ندهید.

ورزش های آبی و ساحلی هیجان انگیزی در آبهای ساحل هتل برای مسافران تدارک دیده شده است از جمله این ورزشها می توان به جت اسکی , قایق موتوری , کایاک , قایق بادی و ... اشاره کرد.

علاوه بر خدمات و امکاناتی که قبلا ذکر شد هتل خدمات رفاهی دیگری نیز دارد که در زیر به شرح ان می پردازیم:

- خدمات و سرویس 24 در اتاق : شما در هر زمانی که مایل باشید می توانید از سرویس 24ساعته اتاق بهره مند شوید.

- خشکشویی : لازم نیست برای شست و شوی لباس ها و اتو کردن آنها به شهر بروید هتل برای راحتی شما خشک شویی در اختیار شما قرار می دهد.

- رستوران فضای باز: اگر در فصول گرم سال به مسافرت رفته اید این رستوران بهترین مکان برای خوردن غذا و گذراندن وقت می باشد و در عین حال از طبیعت و چشم انداز زیبای هتل و محیط لذت ببرید.

- کافی شاپ فضای باز

- پارکینگ : معمولا بسیاری از خانواده ها با خودرو شخصی خود به مسافرت می روند برای همین اغلب نگران این هستند که خودرو خود را کجا پارک کنند که علاوه بر امنیت دسترسی راحتی نیز به آن داشته باشند. با اقامت در این هتل نگران جای خودرو خود نباشید.

- امکانات ورزشی و تفریحی : قبلا در مورد انواع تفریحات و ورزشهای سالنی و ساحلی و آبی هتل شایان توضیحاتی داده شده است.

- ورزش های آبی ( موتوری و غیر موتوری)

- سالن بازی کودکان

- باشگاه بدن سازی

- تنیس

- ساحل اختصاصی : از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحل اختصاصی است شما می توانید با خانواده و دوستان خود ساحل اختصاصی در این هتل برای خود مهیا کنید و با آرامش تمام از ساحلو دریا لذت ببرید.

- خدمات اینترنت (لابی و اتاق ها و واحدها) : در همه جای هتل می توانید از اینترنت بی سیم رایگان بهره مند باشید.

شهر چمخاله علاوه بر ساحل و هتل زیبای شایان رودخانه زیبا و پر آبی دارد که عمق این رودخانه در بعضی نقاط به 6 متر نیز می رسد. این رودخانه در زمان های نه چندان دور محل عبور و مرور کشتی های روسی و ایرانی بوده است. اگر به شهر چمخاله سفر کردید حتما از تالاب و پرندگان نیز دیدن کنید.

موقعیت و آدرس هتل شایان: هتل توریستی اقامتی شایان در استان گیلان , شهر ساحلی لنگرود در شهرستان چمخاله بعد از پل سمت راست خیابان توسکا واقع شده است.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق و یا واحد و ویلا می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن: ۰۱۴۲۵۳۴۲۴۲۲–۰۱۴۲۵۳۴۲۸۹۰

برای یک ایرانگردی به یادماندنی حتماٌ از تور داخلی سایت لست تورز دیدن فرمایید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@