ماه رمضان دبی : شروع ماه مبارک ماه رمضان را به همه مسمانان و شیعیان سرتاسر دنیا تبریک گفته، انشاالله که تاعات و عباداتتان مورد قبول خدا باشد. با وارد شدن به این ماه مبارک، در نظر گرفتیم تا درباره چگونگی گذراندن این ماه در شهر دبی برای شما کمی توضیح دهیم.  همانطور که تا اینجا متوجه شدید دبی یکی از پایه های اصلی گردشگری آسیا در کل جهان بوده و برای آنکه در این ماه مشکلی برای توریست ها و گردشگران بوجود نیاید، برنامه ریزی هایی انجام شده.

ماه رمضان دبی

مراکز تجاری در ماه رمضان دبی :

مراکز خرید این شهر به گونه ای بوده که هر ماه مشتریان بسیاری چه از مردم دبی چه از توریست ها و گردشگران تور دبی داشته باشد. شاید پیش خود فکر کنیددر ماه رمضان ممکن است این رویه تغییر کند که باید گفت دقیقا برعکس! چرا که در ماه رمضان دبی، همه اجناس این مراکز خرید تخفیف باور نکردنی میخورد، حتی مواد غذایی در این ماه ارزان میشود. بازار ها و فستیوال ها نیز هر شب هشت شب تا دو صبح در رمضان باز خواهد بود.

مراکز تجاری در ماه رمضان دبی

وضعیت رستوران ها در ماه رمضان دبی :

رستوران های منطقه توریستی deire در ماه مبارک رمضان، انواع غذاهایی مثل حلیم ، انواع آش های خوشمزه، نان روغنی معروف زعتر همراه با موسیقی های دلنشین و سنتی سرو میشود که البته محدودیت هایی هم به دنبال دارد.

وضعیت رستوران ها در ماه رمضان دبی

غیرمسلمانان در ماه رمضان دبی :

با اینکه کشور امارات متحده، کشوری سخت گیر بوده اما به دلیل اینکه دبی شهری توریستی و پر جاذبه این کشور است، برای توریست ها و ساکنین این شهر که ممکن است اکثرشان مسلمان نباشند محدودیتی تعیین نکرده اما باید از خوردن و آشامیدندر اماکن عمومی بپرهیزند به این صورت که اگر این قانون ساده را رعایت نکنند احتمال جریمه نقدی برای فرد هست.