ماجد الفطیم دبی : یکی از امتیازات مجمتع های خرید، خرده فروش ها، موسسه هادر آسیا و آفریقای شما را کمپانی ماجد الفطیم دبی داراست. این کمپانی عربی تاکنون با سیزده کشور مختلف شراکت تجاری داشته و مدیریت به سه شعله از اصلی ترین آن را به اسم Majid Al Futtaim Properties, Majid Al Futtaim Retail, and Majid Al Futtaim Ventures شخصی به اسم ماجدالفطیم اداره میکند. کشور هایی که با این کمپانی مشارکت داشته اند : امارات متحده ی عربی، لبنان، مصر، عربستان سودی، عمانف بحرین، کویت، اوردون، پاکستان، عراق، ارمنستان و گرجستان.

ماجد الفطیم دبی

مراکز خرید ماجد الفطیم دبی ‏:

این شرکت سرمایه گذاری، مرکز تجاری منا و همینطور  city centerبیروت – بیروت، لبنان، دبی مال که اولین مرکز خرید خود در این شهر میباشد. همینطور سالن اسکی و city center مردیف – دبی که از جمله مرکز خریدهای این کمپانی هستند که همگی مورد توجه توریست ها و گردشگران تور دبی است.

مراکز خرید ماجد الفطیم دبی

هتل های ماجد الفطیم دبی :

این شرکت روی هتل هایی در بدی نیز سرمایه گذاری کرده. همینطور هتل هایی که نزدیک به مجمتج های تجاری بوده. هتل هایی مثل، The Westin City Centre در بحرین، هتل نووتل  در دبی، ایبیز سیتی سنتر دبی، هتل هیلتون در مرکز خرید امارات و خرده فروشی ماجدالفطیم. 

هتل های ماجد الفطیم دبی