قیمت غذا در باکو : شاید تعریف غذاهای خوشمزه آذربایجان که کمی شبیه به غذاهای ما ایرانی هاست شنیده باشید. غذاهای آذربایجان بسیار خوشمزه و خوب آب و رنگ است، رستوران های باکو نیز برای شما بهترین غذاها را همراه با کیفیت مناسب سرو میکند. ما برای شما چند رستوران به همراه قیمت منوی غذایی را شرح میدهیم :

قیمت غذا در باکو در رستوران نارقیز

غذاهایی که در این رستوران سرو میشود غذاهای آذربایجانی، گرجستانی و روسی میباشد. قیمت ها نیز از پنج منات تا ده منات است که معادل (11500 تومان الی 23000 تومان میباشد کیفیت غذاها، دکوراسیون، دسترسی و قیمت غذا در این رستوران نارقیز باکو کاملا مناسب و خوب میباشد.

 آدرس رستوران نارقیز در باکو

Tarlan Aliyerbeyov 9, Azerbaijan

قیمت غذا در باکو در رستوران نارقیز

قیمت غذا در باکو در رستوران فیروزه

اگر به غذاها و مکان های سنتی علاقه مندید بهترین رستوران برای شما رستوران فیروزه در باکو با دکوراسیونی زیبا و سنتی است. قیمت غذا در باکو در رستوران فیروزه از ده تا بیست منات معادل 23000 تا 46000 هزار تومان است. غذاهای این رستوران قیروزه در باکو به زیبایی تزئین شده و مزه ای بی نظیر دارند. همینطور کارکنان رستوران نیز رفتار بسیار خوشایندی داشته و فضا کاملا گرم و دوستانه است.

آدرس رستوران فیروزه در باکو

53 Istiglaliyyat, Bakı, Azerbaijan

قیمت غذا در باکو در رستوران فیروزه

قیمت غذا در باکو در رستوران ناملی

این رستوران برای شما منوی غذایی آذربایجانی و ترکی دارد. حدود قیمت غذاهای رستوران ناملی در باکو از ده تا بیست منات که معادل 23000 تا 46000 تومان است. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه بوده و کباب های معروفی دارد بیشتر توریست های تور باکو این رستوران را به خاطر کباب های خوبش دوست دارند. همه غذاهای این رستوران با بزرگ بوده و با نان همراه است. همچنین میز و صندلی در فضای باز هم دارد

آدرس رستوران ناملی در باکو

‏3 ‏Mərdanov qardaşları, Bakı, Azerbaijan

قیمت غذا در باکو در رستوران ناملی