قیمت اجاره خانه در باکو : یکی از انتخاب های مسافران در سفرهای داخلی و خارجی خود، به جز هتل ها، کرایه کردن آپارتمان مبله و یا خانه شخصی برای اقامت است. گزینه کرایه کردن منزل معمولا توسط کسانی انتخاب می شود که با توجه به سفر قبلی به همان مقصد، آن جا را به خوبی می شناسند و زبان آن منطقه را میدانند. اگر مقصدتان باکو است، شما هم میتوانید خانه و یا آپارتمان برای اقامت خود اجاره کنید. در این مقاله سعی کرده ایم تا مزایا و معایب کرایه کردن آپارتمان را به جای رزرو هتل را برای توریست ها و گردشگران تور باکو معرفی کرده و آن ها را با قیمت اجاره خانه در باکو آشنا کنیم، پس در ادامه همراه ما باشید. 

وضعیت عمومی آپارتمان های باکو به چه صورت است؟

مسافران و توریست ها همه جور آپارتمانی میتوانند در باکو پیدا کنند. از آپارتمان های قدیمی با امکانات کم و هزینه پایین گرفته تا آپارتمان های مدرن با امکانات در این شهر پیدا می شوند. به طور کلی مردم باکو به زیبایی و تمیز بودن نمای بیرونی ساختمان ها و همینطور محوطه های عمومی داخلی مثل راهروها و راه پله ها اهمیت بسیار میدهند و زیبایی و تمیز بودن آن را وظیفه دولت می دانند.

وضعیت عمومی آپارتمان های باکو به چه صورت است؟

اجاره آپارتمان در باکو برای چه کسانی مناسب است؟

اجاره و یا خرید ملک در باکو برای افرادی مناسب است که میخواهند هزینه کمتری برای اقامت خود در این شهر بپردازند. بنابراین اجاره آپارتمان برای آن ها بسیار مناسب می باشد. تفاوت اجاره آپارتمان با رزرو هتل در این است که دیگر مشمول خدمات و امکانات هتل ها نخواهید شد و وظیفه نظافت منزل، درست کردن غذا و ... به عهده خودتان خواهد بود. اگر اولین بارتان است که به این شهر سفر می کنید و زیاد از زبان ترکی آذربایجانی سر در نمی آورید، بهتر است زیاد به کرایه آپارتمان فکر نکرده و با شرکت های معتبر کارگزاری گردشگری آذربایجان مثل لریک مشورت کنید. 

اجاره آپارتمان در باکو برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین محله های باکو برای اجاره آپارتمان

از نظر توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری باکو، بهترین مکان برای اقامت، مناطقی هستند که به جاذبه های گردشگری شهر نزدیک هستند. با این حال هزینه آپارتمان در این مناطق تا حدودی گران است و یا آپارتمان های آن قدیمی قدیمی هستند. بنابراین سعی کنید قبل از کرایه آپارتمان درباره منطقه و به خصوص دسترسی راحت به ایستگاه های مترو و اتوبوس تحقیق کنید. 

بهترین محله های باکو برای اجاره آپارتمان

حدود هزینه اجاره آپارتمان در باکو 

حدودا هزینه کرایه آپارتمانی یک خوابه در قسمت مرکزی شهر به مدت یک ماه 505 منات و در حومه شهر 230 منات می باشد. هزینه کرایه آپارتمان های سه خوابه نیز با همین ویژگی به مدت یک ماه در قسمت مرکزی شهر 1250 منات و در قسمت حومه شهر 450 منات می باشد. 

حدود هزینه اجاره آپارتمان در باکو

و در آخر پیشنهاد ما برای کسانی که قصد اجاره آپارتمان در باکو را دارند

اگر در سفر به باکو به دنبال اجاره آپارتمان هستید، باید مدت زمان زیادی را به تحقیق اختصاص دهید. همینطور ممکن است با دلال هایی روبرو شوید که هزینه بیشتری از شما در قبال اجاره آپارتمان میگیرند. بنابراین بهتر است کار را به یکی معتبرترین و البته با سابقه ترین کارگزاران گردشگری آذربایجان، لریک بسپارید تا بهترین آپارتمان را با قیمتی مناسب و باور نکردنی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این شرکت شما را در خرید ملک در باکو، اجاره آپارتمان ها، ویلاها و سوئیت های لوکس همراهی می کند.