قطار تهران مشهد : یکی از شهرهای بزرگ کشورمان ایران، شهر مشهد می باشد سالانه میزبان میلیون ها میلیون مسافر از سراسر کشور و حتی کشورهای خارجی بوده. بیشتر توریست ها و گردشگران تور مشهد برای زیارت امام رضا و یا تفریح و گشت و گذار این شهر را انتخاب می کنند. به همین خاطر سفر زمینی با قطار به این شهر مسیری بسیار پرطرفدار می باشد. جدا از همه چیز، جدا سفر کردن به مشهد با قطار حس و حال دیگری داشته و بسیار لذتبخش تر است. قطارهای این مسیر بسیار لوکس و مجهز بوده و همینطور امنیت بسیار خوبی برای مسافران دارد. به همین خاطر است که مسیر ریلی قطار تهران مشهد یکی از پر ترددترین مسیرهای کشور ایران شده است. 

قطار تهران مشهد

قطار تهران مشهد از چه شهرهایی می گذرد؟

روزانه افراد بسیاری هستند که برای زیارت این شهر مقدس از قطار استفاده می کنند. به خصوص تهرانی ها! مسیر 1106 بین شهر تهران و مشهد را میتوان با قطارهای فدک، سروش، رجا و اکسپرس به مدت نه تا سیزده ساعت طی کرد. همینطور قطار تهران مشهد در مسیر خود در پیشوا، گرمسار، شیرین چشمه، دامغان، اسفراین، بیهق، فردوس، نیشابور، خیام و فریمان نیز توقف می کند. 

قطار تهران مشهد از چه شهرهایی می گذرد؟

قیمت بلیط قطار

هزینه بلیط قطار تهران مشهد بسته به انتخاب توریست ها و گردشگران دارد. هزینه بلیط قطار لوکس، درجه یک، درجه دو، سالنی و ... همه با هم متفاوت هستند. همینطور نوع قطار و امکانات موجود در قطارها نیز باعث تغییر قیمت بلیط قطارها می شوند. تعرفه بلیط قطار بستگی به مسرهای داخلی، نوع قطار، کارگزار ریلی ارائه دهنده، مقدار مسافت و ... دارد. یکی از راه هایی که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مشهد میتوانند با استفاده از آن بلیط ارزان قطار تهران مشهد را تهیه کننذ، دربست نمودن کوپه در سفرهای دسته جمعی است. 

قیمت بلیط قطار

انواع مختلف قطار تهران مشهد

حالا که به سفر به مشهد با قطار مشتاق شدید، لست تورز برای شما بهترین قطارهای مسیر تهران به مشهد را معرفی کرده تا توریست ها و گردشگران تور ارزان مشهد بهترین سفر زمینی را داشته باشند :

  • قطار فدک
  • قطار غزال
  • قطار سروش
  • قطار پرستو
  • قطار تندروی پردیس
  • قطار ۵ ستاره زندگی
  • قطار نورالرضا

انواع مختلف قطار تهران مشهد