قصر داسال ایتالیا : ایتالیا کشوری مملو از آثار باستانی بوده و با مساحتی که داشته میتوان گفت تقریبا نصفی از اثار فرهنگی جهان را به ود اختصاص داده است. از آنجایی که کشور ایتالیا دوران مختلفی را به خود دیده، مملو از قلعه ها و کلیساهای مجلل و باشکوه می باشد. به همین خاطر سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اروپا به این کشور سفر می کنند. امروزه یکی از معروف ترین قصرهای این کشور را معرفی خواهیم کرد. داسال در اربینو یکی از معروف ترین قصرهای این کشور بوده که در قرن پانزدهم ساخته شده و ظرفیت بسیار زیادی دارد. قصر داسال ایتالیا قصری زیبا و بزرگ بوده که در سفرتان به اربینو حتما باید از آن دیدن کنید. 

قصر داسال ایتالیا

معماری و طراحی قصر داسال

قصر داسال با هنرنمایی هنرمندان بسیار بزرگی در زمان رنسانس ساخته شده و بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است. این قصر آنقدر زیبا طراحی شده که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا میتوانند ساعت ها به آن خیره بمانند. روی قصر داسال طراحی ها و تزئینات بسیار ظریفی انجام شده است. این قصر تقریبا ششصد نفر ظرفیت دارد. 

معماری و طراحی قصر داسال

قسمت های مختلف این قصر

اتاق ها و قسمت های مختلف این قصر به سبک و رسم قرن پانزدهم طراحی و ساخته شده اند. توریست ها و گردشگران تور ایتالیا میتوانند در این قصر، گالری بسیار فوق العاده ای به اسم گالری ملی مارکه که داشته که در آن مجموعه بسیار با ارزشی از هنرمندان دوره رنسانس را به نمایش گذاشته است. میتوان در این گالری آثار گران بها و باشکوهی از زمان رنسانس را دید. 

قسمت های مختلف این قصر

بازدید از قصر داسال ایتالیا برای تمام توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا آزاد بوده و آن ها میتوانند به صورت روزانه از آن دیدن کنند. اتاق های این قصر به تازگی مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته اند. 

قسمت های مختلف این قصر