قایق سواری در تنداب پوکت : اگر بخواهیم تفریحات پوکت را معرفی کنیم، یکی از مهیج ترین و بهترین سرگرم های آن قایق سواری در تنداب است. در این قایق سواری، توریست ها و گردشگران تور تایلند، مسیر چهار کیلومتری از بین جنگل ها را با قایق های بادی طی می کنند. این قایق سواری یکی از پرطرفدارترین تفریحات و سرگرمی های پوکت بوده که لحظاتی شد و به یاد ماندنی را برای شما ثبت می کند. با قایق سواری در تنداب پوکت یک تجربه رویایی و هیجان انگیز در مسیری که از اطراف خود را جنگل های استوایی و رودخانه خروشان گرفته است داشته باشید. شما میتوانید این مسیر را با قایق های بادی و یا وسیله نقلیه چهار چرخه طی کنید. در این تور که به آن رفتینگ پوکت می گویند، باید یک مسیر ناهموار را پیاده روی کرده و سپس پنج، هفت و یا نه کیلومتر را با قایق های شش نفره بادی روی امواج خروشان به دل جنگل بروید. همینطور میتوانید با وسایل نقیله چهار چرخ ای تی وی، در جنگل گشت و گذار کرده و یا سوار فیل های پوکتی شوید. آبشارهای محلی این منطقه بی نظیر هستند حتما از آن ها دیدن کنید و در آخر یک ناهار تایلندی در رستوران ها و کافه های این منطقه میل کنید.

قایق سواری در تنداب پوکت

بهترین زمان برای قایق سواری در تنداب پوکت

بهترین زمانی که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میتوانند در تنداب پوکت قایق سواری کنند، از ژوئن تا نوامبر، فصل های بارندگی می باشد. بنابراین وسایل خود را جمع کرده و خود را آماده یک قایق سواری هیجان انگیز در تنداب پوکت کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

بهترین زمان برای قایق سواری در تنداب پوکت

نکاتی که باید در قایق سواری در تنداب رعایت کنید :

نکاتی که توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند باید در تور رفتینگ رعایت کنند این است که حتما باید کرم ضد آفتاب، لباس های اضافه و حوله به همراه داشته باشید. کودکان زیر سه سال نمیتوانند در قایق سواری در تنداب پوکت شرکت داشته باشند. استفاده کردن از جلیقه و کلاه و دانستن مهارت شنا تا حدودی نیاز است. کودکان زیر دوازده سال باید همراه با والدین باشند. نهایت وزنی که محاز به استفاده از قایق سواری در تنداب پوکت می باشد، 120 کیلومتر است. افرادی که بیماری قلبی، درد گردن، کمر و مفصل و فشار خون داشته و یا باردار هستند نمیتوانند از قایق سواری در تنداب استفاده کنند.

نکاتی که باید در قایق سواری در تنداب رعایت کنید :