هر سال مراسم و ضیافت های زیادی در دبی برگزار میشود. یکی از آنها که بزرگ ترین منطقه چندکاره در آسیا به متراژ  260000 کیلومتر در دبی به اسم festival city میباشد. بیشتر مردم دبی این مکان را به شهری در شهر دیگر میشناسند. از این مرکز تجاری تفریحی برای امکانات تفریحی مثل ، زمین گلف و مدرسه و .. استفاده میشود.

فستیوال سیتی دبی

بیشتر از ششصد فروشگاه و تعداد بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها در دبی در این منطقه وجود دارند و میتواند بهترین موقعیت کاری برای یک فرد باشد. مرکز خرید بزرگ festival city مرکز توجه بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی میباشد. بهترین فروشگاه این مرکز خرید هایپر مارکت زنجیره ای پاندا که متعلق به کشور عربستان است و اجناس خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت ها به فروش میرساند. گفته شده این هایپر مارکت اولین مارکت خارج از کشور عربستان میباشد.

فستیوال سیتی دبی

همینطور علاوه بر این هایپر مارکت، محصولات ایکیا نیز در این مرکز خرید موجود میباشد که برای گردشگران قیمتی مناسب و ارزان است. بسیاری از گردشگران برای خرید از ایکیا از وارد فستیوال سیتی دبی میشوند. آنقدر فروشگاه های ارزان قیمت و مناسب دارد که برای بازدید از همه آن ها باید خود را برای یک پیاده روی طولانی آماده کنید.

فستیوال سیتی دبی

Festival city  دو فاز دارد که هر کدام از آنها بوسیله یک راهرو به هم اتصال میابند. اسکله تفریحی این منطقه در فاز دوم آن قرار دارد که رستوران ها و کافه های شیک و باکلاسی دارد

ساعات کاری :

همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب

آدرس :

Dubai Festival City, Dubai, United Arab Emirates