فرودگاه بین المللی هات یای تایلند : یکی دیگر از فرودگاه های بین المللی کشور تایلند که اولین فرودگاه بزرگ در قسمت جنوبی آن می باشد، فرودگاه بین المللی هات یای است. این فرودگاه نزدیک به شهر هات یای تایلند قرار داشته و مدیریت آن زیر نظر فرودگاه های تایلندی می باشد. قابل توجه توریست ها و گردشگران تور تایلند که شهرهای قسمت جنوبی این کشور دارای جاذبه های بسیار معروف و فوق العاده جذاب می باشند. شهر هات مای نزدیک به مرزهای مالزی قرار داشته و بیشتر برای علاقه مندان به خرید و فعالیت های تجاری مناسب است. در این شهر ارزان ترین سوغات ها و پوشاک را پیدا خواهید کرد. مسافران این فرودگاه بیشتر کسانی هستند که میخواهد به مکه سفر کنند. در طول یکسال این فرودگاه حدودا یک میلیون پانصد هزار مسافر، نه هزار و پانصد پرواز و دوازده هزار تن بار را جابجا میکند. از این فرودگاه هات یای میتوان به همه فرودگاه های داخلی کشور مثل سووانابهومی بانکوک و دون موئناگ پرواز داشت. 

فرودگاه بین المللی هات یای تایلند

امکانات و خدمات رفاهی فرودگاه بین المللی هات یای

برای رفاه حال توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند، فرودگاه بین المللی هات یای امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی ارائه داده است. این خدمات و امکانات شامل رستوران و کافه با انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی ها، امکانات چمدان ها، نمازخانه، ای تی ام، سرویس بهداشتی، سالن برای افراد تجاری و سلطنتی تایلندی، اتاق اختصاصی، امکانات پزشکی، اتاق برای افراد سیگاری و مکانی به عنوان حمام، سالن کنفراس، قسمت های تجاری، پارکینگ و امکانات کرایه اتومبیل می باشند.
امکانات و خدمات رفاهی فرودگاه بین المللی هات یای

دسترسی های نزدیک به فرودگاه بین المللی هات یای تایلند

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند باید از مرکز شهر هات یای به سمت مسیر 2029 حرکت کرده تا به جاده 4135 برسند این جاده آنها را به فرودگاه بین المللی هات یای تایلند خواهد رساند. همینطور اگر این مسیر با تاکسی طی می کنید، سی دقیقه در راه خواهید بود.