فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید : فرودگاه اصلی شهر مادرید و کشور اسپانیا، فرودگاه بین المللی باراخاس می باشد. این فرودگاه بین المللی که نام کاملش آدولفو سورز مادرید باراخاس می باشد، 7500 هکتار مساحت داشته و از نظر مساحت در کنار فرودگاه شارل دوگل پریس، بزرگترین فرودگاه اروپا قرار دارد. سالانه میلیون ها توریست و گردشگر تور اسپانیا برای سفر به مادرید و یا دیگر نقاط اروپا از این فرودگاه مادرید استفاده می کنند و بلیت پرواز خود را به مقصد این فرودگاه رزرو می کنند. از فرودگاه بین المللی باراخاس تا مرکز شهر نه کیلومتر و تا قسمت تاریخی مادرید سیزده کیلومتر فاصله است. 

فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید

افتخارات این فرودگاه بین المللی

این فروگاه شهر مادرید در سال 1928 تاسیس شده و در مدت زمان فعالیت خود موفق شده تا به یکی از قطب های هواپیمایی دنیا تبدیل شود. سال 2017 این فرودگاه بیشتر از 53 میلیون توریست و گردشگر تور اروپا را میزبانی می کرد و به همین خاطر به ششمین فرودگاه پر رفت و امد اروپا تبدیل شد. همینطور فرودگاه بین المللی باراخاس قطب اصلی شرکت هواپیمایی ایبریا نیز محسوب می شود و اروپا را از نقطه به دیگر کشورهای جهان وصل می کند. شرکت هواپیمایی ایبریا در این فرودگاه خود به تنهایی چهار درصد از ترافیک هوایی این فرودگاه را در بر گرفته است. با استقبال بی نظیر توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا از این فرودگاه یک شاهراه اصلی بین قاره اروپا و امریکای جنوبی یاد می شود. 

افتخارات این فرودگاه بین المللی

ترمینال های این فرودگاه بین المللی مادرید

فرودگاه بین المللی باراخاس دارای پنج ترمینال مسافربری برای پروازهای داخلی و خارجی بوده که با اسم های T1, T2, T3, T4 و T4S شناخته می شوند. ترمینال های یک، دو و سه در کنار هم قرار داشته و دارای خطوط هوایی اسکای تیم و استار الاینس می باشند. ترمینال شماره چهار این فرودگاه که در سال 2006 افتتاح شده، از نظر مساحت بزرگ ترین ترمینال فرودگاه دنیا بوده و قادر است تا هفتاد میلیون نفر توریست و گردشگر تور لحظه آخری اروپا را جابجا می کند. این ترمینال یک ساختمان اصلی و یک ستلایت ترمینال داشته که باهم دو کیلومتر فاصله دارند و با قطارهای بدون سرنشین به هم متصل می شوند. 

ترمینال های این فرودگاه بین المللی مادرید

امکانات فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید

این فرودگاه باراخاس امکانات و خدمات بسیار خوبی برای مسافران و توریست های تور ارزان اروپا ارائه شده از جمله این امکانات میتوان به اینترنت بی سیم رایگان در سراسر فرودگاه، خدمات مالی و ارز در هر ترمینال، بیشتر از سی رستوران و کافه بار با انواع و اقسام غذاهای اسپانیایی و بین المللی، فروشگاه دیوتی فری، دفتر اشیا گمشده، خدمات پزشکی و اورژانس، داروخانه، منطقه بازی کودکان، اداره پست و ... اشار کرد. 

امکانات فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید

هتل های فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید

اگر برای رسیدن به فرودگاه به هر دلیل تاخیر میخورید و یا مضطرب می شوید، از هتل های نزدیک به فرودگاه استفاده کنید. داخل این فرودگاه نیز هتل های خوبی مثل هتل ملیا باراخاس، هتل آیبیس مادرید آیئروپوئرتو باراخاس و هتل تاچ وجود دارند. هتل های اطراف فرودگاه نیز نزدیک به ترمینال های یک و دو می باشند. این هتل ها تمام امکانات و خدمات مورد نیاز را برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا ارائه میدهند. 

هتل های فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید