عکس های جزیره سنتوزا سنگاپور : این جزیره شگفت انگیز که به نوعی تبدیل به یک زمین بازی برای توریست ها و گردگشران از آسیا شده است، در سنگاپورِ مالزی قرار داشته و سالانه پنج میلیون بازدید از آن میشود. جزیره سنتوزا سنگاپور پنج هکتار بوده و جاذبه های توریستی بسیاری دارد. معنی سنتوزا به مالایی، صلح و آرامش است همینطور جزیره سنتوزا سنگاپور همانند اسمش بسیار آرامش بخش و زیباست. چند مورد از جاذبه های گردگشری در این جزیره فوق العاده را به همراه عکس از جزیره سنتوزا سنگاپور معرفی میکنیم.

عکس های جزیره سنتوزا سنگاپور

برج آسمانی ببر جزیره سنتوزا سنگاپور

برج آسمانی ببر سنتوزا با صد متر ارتفاع یکی از برج های بلند سنگاپور بوده یک منطره بسیاری زیبا و پانوراما از جزیره سنتوزا سنگاپور به شما میدهد. خوشبختانه لازم نیست برای رسیدن به بالای این از پله استفاده کنید. با استفاده از یک دیسک شما میتوانید با سریع ترین سرعت ممکن به بالای برج برسید و از منطره و هوای خوشایندی که احساس میکنید لذت ببرید.

برج آسمانی ببر جزیره سنتوزا سنگاپور

پارک پروانه ها جزیره سنتوزا سنگاپور

یکی از شگفتی های دیگر جزیره سنتوزا سنگاپور پارک پروانه ها سنگاپور بوده کهه پانزده هزار پرئانه از پنجاه نوع متفاوت را داخل خود داشته و میتوان گفت از اصلی ترین جاذبه هایی است که توریست های تور سنگاپور از آن بسیار بازدید میکنند.

پارک پروانه ها جزیره سنتوزا سنگاپور

آکواریوم جزیره سنتوزا سنگاپور

هنوز تمام نشده! علاوه بر پارک پروانه ها سنگاپور، آکواریومی با بیش از سه هزار ماهی از سیصد نوع گوناگون در این جزیره موجود است. میشود تضمین کرد هر دفعه از این یک ماهی جدید از نوعی متفاوت ببینید