عنوان: تمامی اطلاعات لازم برای سفر به قلب اندونزی، جزیره ی بالی!

بالی همچون ستاره‌ای زیبا و درخشان در آسمان اندونزی می‌درخشد و توریست‌های زیادی را جذب خود می‌کند؛ لذا تعجبی ندارد که تا حد زیادی پرطرفدار و توریستی باشد. این جزیره از زیباترین مناطق کشور اندونزی نیز نام برده می‌شود و با جاذبه‌های گردشگری فراوان خود، شما را در داشتن لحظاتی لذت‌بخش یاری می‌کند. تصور کنید در میان درختان سربه فلک کشیده‌ی آن قدم می‌زنید و در سواحل نفس‌گیر بالی استراحت می‌کنید. حتی جالب است بدانید تور بالی نسبت به سایر تورهای اروپایی قیمت ارزان‌تری داشته و برای ایرانیان کشوری فوق‌العاده یاد می‌شود. با تمام این‌ها اگر قصد سفر به بالی و خرید تور آن را داشته باشیم چه مواردی را باید رعایت کنیم؟ چه نکاتی را در خصوص قیمت تور بالی بدانیم یا حتی در چه زمانی اقدام به رزرو آن کنیم؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها با ما همراه شوید تا تمامی شرایط لازم برای سفر به این جزیره‌ی شگفت‌انگیز را معرفی کنیم.

بالی چه جور جاییه؟

قبل از هرچیز به سراغ آشنایی با این جزیره‌ی افسانه‌ای می‌رویم تا با زبان، دین و حتی موقعیت جغرافیایی آن آشنا شویم. بالی با معنای لغوی جزیره ی خدایان، از زیباترین جزایر اندونزی معرفی می‌شود که در تقاطع اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است. موقعیتی طلایی با آب‌وهوای استوایی که بیش از ۵۶۲۰ کیلومتر مربع وسعت دارد. جای‌جای این جزیره را کوه‌های اتشفشانی دربرگرفته‌اند که تعدادی از آن‌ها نیز فعال‌اند. یکی از مشهورترین آن‌ها کوه گونونگ آگونگ نام دارد و به زبان اهالی بومی بالی، «مادر کوه ها» یاد می‌شود.  جمعیت این جزیره نیز به سه میلیون نفر می‌رسد که تعداد کثیری از آن‌ها، اندونزیایی بوده و برخی دیگر مهاجرانِ اروپایی و استرالیایی هستند.
جالب است بدانید با وجود آن که اندونزی بزرگترین کشور مسلمان جهان شناخته می‌شود؛ دین رسمی مردم بالی، هندو است. این جزیره از لحاظ جاهای دیدنی نیز، تنوع زیادی دارد که از معروف‌ترین آن‌ها به کوتا، دنپازار و اوبود می‌توانیم اشاره کنیم. این مناطق از پرطرفدارترین جاهای دیدنی بالی نام برده می‌شوند و سالانه افراد زیادی از آن‌ها بازدید می‌کنند. افزون بر این موارد هنرهای گوناگونی همچون رقص، تندیس گری، نگارگری، فلزکاری و موسیقی در بالی رواج دارد که توجه بسیاری از توریستان را به خود جلب می‌کند.

بالی چه جور جاییه؟

در خصوص شرایط جوی این جزیره نیز همانطور که گفتیم آب‌وهوایی استوایی برمنطقه حاکم بوده و همین امر سبب شده تا در شمال و جنوب کوه های مرکزی بالی، زمین‌های بسیار حاصل‌خیزی پدید آیند. این زمین‌ها برای کشاورزی به ویژه کاشت برنج مناسب بوده و مناظر پلکانی زیبایی را به وجود می‌آورد. شاید جالب باشد بدانید جلوه‌ی خاص این مزارع برنج، شهرت جهانی داشته و از جاذبه های گردشگری بالی به شمار می‌رود.

از کجاها در بالی دیدن کنیم؟

اکنون نوبت به معرفی جاهای دیدنی قلب اندونزی یعنی بالی می‌رسد که تنوع زیادی را شامل می‌‌شود. اگر به جنگل‌های انبوه، دریاها و سواحل زیبا، منابع طبیعی غنی و حتی آتش‌فشان‌های فعال علاقه دارید، بالی بهشت شما خواهد شد! بی‌شک سفر به جزیره‌ای نسبتا ارزان با مردمان مهمان‌نواز لحظات دلچسب و لذت‌بخشی را برای شما رقم خواهد زد. از این مناظر چشمگیر به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

  • سواحل سانور
  • معبد تانا لات
  • منطقه سمینیا
  • جنگل میمون ها
  • معبد اولو واتو
  • مرکز خرید کوتا پیج واک
  • معبد پرا بساکی
  • معبد پورا اولون دانو براتان بالی

از سوی دیگر خوب است بدانید بالی یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد سفر برای ماه عسل شناخته می‌شود و برای سفرهای عاشقانه‌ی زوجین بهترین انتخاب است. چرا که شما می‌توانید پس از بازدید از معابد باشکوه آن در کنار دریاچه‌ها به تماشای غروب آفتاب بنشینید؛ در میان جنگل‌های بزرگ آن قدم بزنید و عکس‌های بسیار متفاوتی را برای خود به ثبت برسانید. همچنین می‌توانید در فستیوال ها و جشنواره های بالی شرکت کنید و با آداب و رسوم اهالی آن بیشتر آشنا شوید. بی‌تردید برگزیدن بالی به عنوان بهترين جزيره از طرف مجله بين المللی مسافرت بیراه نبوده و همین امر سبب افزایش تقاضا در خرید تور آن شده است.

از کجاها در بالی دیدن کنیم؟

تورهای جذاب بالی را از کجا بخریم؟

شما برای خرید انواع تور بالی مانند تورهای لحظه آخری یا حتی تورهای ارزان بالی می‌توانید با پشتیبانی قاصدک24 (75269-021) تماس بگیرید. با این امر نه تنها می‌توانید راهنمایی کاملی در خصوص قیمت‌ها داشته باشید بلکه از شرایط خرید آن نیز آگاه خواهید شد. از امکانات تور مسافرتی قاصدک24 نیز می‌توانیم به خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل در در جای‌جای کشور، بیمه مسافرتی، راهنمای گردشگری، ترانسفر و... اشاره کنیم. همچنین در این سایت می‌توانید علاوه‌بر تورهای گفته شده، تور اندونزی، تور مالزی، تور سنگاپور و... را نیز خریداری کنید. در زیر اطلاعات لازم برای سفر به بالی از شهرهای محبوب را مشاهده می‌کنید:

  • تهران: مدت زمان پرواز شما از تهران تا جزیره‌ی بالی از فرودگاه امام خمینی صورت می‌گیرد و حداقل 15 ساعت به طول می‌انجامد. (ابتدا به استانبول رفته و پس از توقف 4 الی 7 ساعته به مقصد بالی پرواز خواهید کرد) بلیط هواپیما بالی و تور آن نیز در تمامی فصول سال عرضه شده و حتی در ایام خاصی با عنوان تور لحظه آخری به فروش می‌رسد.
  • مشهد: مدت زمان پرواز شما از فرودگاه مشهد تا بالی حداقل 12 ساعت طول می‌کشد. (ابتدا به استانبول رفته و پس از توقف 4 الی 7 ساعته به مقصد بالی پرواز خواهید کرد) شما می‌توانید برای خرید تور بالی از این شهر سری به قاصدک 24 زده و در کمترین زمان ممکن خرید خود را به انجام برسانید.

چه زمانی به بالی سفر کنیم؟

چه زمانی به بالی سفر کنیم؟

همانطور که گفتیم بالی، جزیره ای استوایی با دو فصل بارانی و خشک است. اگر قصد دارید تورهای جذاب بالی را برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحات آبی مانند غواصی، موج سواری، کوهنوردی، جنگل‌گردی و... خریداری کنید؛ فصل بهار و شهریور را انتخاب کنید. در این روزهاخبری از باران‌های شدید نبوده و قیمت‌ها کمی کاهش پیدا می‌کنند. در غیر این صورت در هر فصلی از سال که تمایل داشته باشید، می‌توانید نسبت به خرید تور این جزیره‌ی زیبا اقدام کنید.

اکنون به پایان مطلب رسیدیم و قصد داشتیم به تمامی اطلاعات لازم برای سفر به این جزیره‌ی رویایی اشاره کنیم. این بخش را نیز به معرفی بهترین راه‌های خرید تورهای مسافرتی و سایر خدمات سفر اختصاص داده‌ایم. لذا توصیه داریم برای خرید انواع تورها مانند تور بالی، تور اندونزی، تور دبی، تور ترکیه و... از قاصدک24 استفاده کنید. این آژانس مسافرتی که به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا تعلق دارد به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته پاسخگوی شما بوده و خدمات خود را به فروش می‌رساند. افزون بر این موارد می‌توانید بلیط‌های دلخواه خود را مانند بلیط هواپیما لحظه آخری (https://is.gd/gtrvPx ) ، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و...  به صورت کاملا آنلاین از قاصدک24 دریافت کنید یا برای رزرو هتل در کمترین زمان ممکن به سایت قاصدک24 مراجعه کنید.