سامسونگ یکی از برندهای مطرح در تولید لوازم خانگی و صنعتی جهان است که در کشور ما نیز فعالیت دارد و خود را به عنوان برندی با کیفیت و معتبر معرفی کرده است. می‌توان ادعا کرد که تقریباً هیچ خانه‌ای از محصولات سامسونگ بی بهره نیست. سامسونگ یک شرکت کره‌ای و چند ملّیتی است که دارای چند زیر مجموعه می‌باشد.

 

کیفیت محصولات سامسونگ

سامسونگ در طی سال‌های طولانی که از فعالیت آن می‌گذرد، در جلب نظر مصرف کنندگان خود از موفقیت خوبی برخوردار بوده است. در حال حاضر، بازار، نام سامسونگ را به عنوان یک برند معتبر می‌شناسد. همین که بیشترین آمار خرید لوازم خانگی دست کم در کشور ما از برند سامسونگ است، نشان دهندۀ اعتبار و کیفیت این برند می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم کیفیت مهم‌ترین محصولات برند سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم.

یخچال‌های سامسونگ در طرح‌های متننوع به بازار عرضه می‌شوند و هر مدل دارای آپشن‌های گوناگون است. یخچال فریزر دو قلوی سامسونگ، یخچال فریزر درب از پائین، یخچال فریزر درب از بالا، یخچال ساید بای ساید سامسونگ، یخچال سامسونگ مدل درب فرانسوی و از جمله مدل‌هایی هستند که به وسیلۀ این برند راهی بازار شده‌اند. یخچال‌های سامسونگ قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و امکان نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی را به همراه دارند.

ماشین ظرفشویی سامسونگ و ماشین لباسشویی سامسونگ ظرفیت‌های متنوع دارند و ویژگی‌های شگفت انگیزی از قبیل شستشو با بخار، خشک کن سریع، ویژگی Addwash که امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو را می‌دهد، کم صدا بودن و را به همراه دارند. به طور کلی می‌توان این طور ادعا کرد که کیفیت ماشین لباسشویی سامسونگ و همچنین کیفیت ماشین ظرفشویی سامسونگ در مقایسه با سایر برندها بسیار بهتر است. از جمله قابلیت‌های ماشین لباسشویی سامسونگ می توان به برنامه ضد عفونی و شستشوی البسه در دمای کم، بی سر و صدا و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. همچنین تعمیر لباسشویی سامسونگ به دلیل همه گیر تر بودن کار ساده تری است. زیرا محمولا لباسشویی های سامسونگ در بیشتر خانه های ایرانی ها پیدا می شود و از قدیم تعمیرکارانی در این حوزه پرورش پیدا کرده اند.

فناوری به کار رفته در کولرگازی سامسونگ در سطحی قرار دارد که در مقایسه با سایر برندها، از سیستم تهویه مطبوع و خنک کنندگی قدرتمند و سریعی برخوردار است و هوای محیط داخل را به سرعت خنک می‌کند. کولر گازی سامسونگ از مصرف برق کم‌تری برخوردار است.

 

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

حتی اگر در تهران بزرگ زندگی می‌کنید، هم فاصلۀ شما با تعمیرکار ماهر لوازم خانگی سامسونگ، خیلی زیاد نیست. اعزام بهترین تعمیرکار لوازم خانگی برند سامسونگ در محل، فعالیت 24 ساعته، پوشش سراسری برای تعمیرات اصل و خوب در تهران با شعبه‌های متعدد در مناطق مختلف تهران، تنها گوشه‌ای از خدمات سرویس سامسونگ به شما همشهریان محترم است. لذا در هر روز هفته و هر ساعت از شبانه روز که متوجه خرابی لوازم خانگی سامسونگ خود شده‌اید، کافیست به نزدیک ترین تعمیرکار خود تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره های اولیۀ تلفنی، در کمترین زمان ممکن شاهد مراجعۀ تعمیرکار با تجربه لوازم خانگی سامسونگ باشید.

 

 

چرا شرکت خدمات فنی مجرب را پیشنهاد می کنیم؟

بخشی از هزینه‌های متحمل شده بابت تعمیرات لوازم خانگی، گذشته از استفادۀ نادرست از آنها، به دعوت از سرویس کاران غیر ماهر نیز برمی‌گردد. به طور کلی در زمان نیاز به تعمیر لوازم خانگی، فارغ از هر برندی که باشند، روی کیفیت و مهارت سرویس کار، حساسیت به خرج دهید و لوازم خانگی گران قیمت، که حُکم کالای سرمایه ای شما را دارند، در اختیار افراد ناوارد و تازه کار قرار ندهید. ما به این دلایل شما را به سرویس کار مجرب سامسونگ ارجاع می‌دهیم:

 

استفاده از قطعات اورجینال

از آنجا که لوازم خانگی سامسونگ از فناوری و حساسیت بالایی برخوردارند، لذا استفاده از قطعات غیر اصلی کار چندان مطمئنی نیست و هیج تضمینی بابت آسیب دیدگی دوبارۀ وسیلۀ منزل شما به همراه نخواهد داشت. چه بسا این کار باعث می‌شود تا سایر قطعات نیز آسیب ببینند و دچار مشکل شوند.

 

تعمیرکار باتجربه ظرفشویی سامسونگ

فناوری های امروزی و پیچیده، نیاز به تعمیرکاران ماهر و به‌روز دارند مخصوصا در تکنولوژی های جدید تری مثل ظرفشویی ها که روز به روز تنوع و ایده های جدید در آنها به وجود می آید و به همین دلیل برای تعمیرات این لوازم خانگی نیاز هست مه سرویس کار حتما شخصی حرفه ای و با تجربه باشد و متخصص در تعمیرات ظرفشویی باشد.

لگر در غرب تهران هستید برای تعمیر ظرفشویی در غرب تهران می توانید با این شماره تماس بگیرید ۰۲۱۲۲۲۲۵۰۰۷. مهم ترین شاخص ارزیابی شرکت های تعمیر کنندۀ لوازم خانگی، تیم تعمیرکاران آن و میزان رضایت از آنها است. بهترین متخصصان آموزش دیده، با تجربه و مسلط به اصول و فناوری روز سیستم های لوازم خانگی سامسونگ را از ما بخواهید.

 

اعزام سریع و در محل

امروزه دورۀ انتقال وسیلۀ خانگی آسیب دیده به محل تعمیرگاه و تحمل هزینه های کرایه حمل گذشته است (مگر در شرایط بسیار حاد و پرهیزناپذیر). کافیست با یک بار تماس و ارائۀ داده های اولیه و شرح مشکل پیش آمده برای وسیلۀ برقی سامسونگ خود، منتظر مراجعۀ تعمیرکار لوازم خانگی سامسونگ شوید.

 

دستمزد منصفانه

هر چند سیستم های امروزی متناسب با فناوری پیشرفته ای که دارند، از قیمت بالایی نیز برخوردارند، ولی دریافت اجرت گزاف به بهانۀ پیشرفته بودن سیستم سامسونگ نیز کار منصفانه و انسانی نیست. لذا با پذیرش این واقعیت که با یک فناوری روز و قطعات کمیاب و گران قیمت مواجه هستیم، تلاش کرده ایم تا در دریافت هزینه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ نهایت انصاف و جانب‌داری از شرایط اقتصادی مشتری را رعایت کرده باشیم.

 

سخن پایانی

همان طور که بیان شد، لوازم خانگی سامسونگ از فناوری و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ولی به هر حال عواملی از جمله عملکرد و استفادۀ نادرست از آنها، نوسانات برق و یا فرسودگی قطعات، گاهی اوقات لزوم تعمیر یا سرویس کاری آنها را مطرح می کند. لذا به شما توصیه می کنیم در چنین شرایطی ضمن حفظ خونسردی خود، ابتدا از مشاورۀ کوتاه و مختصر و مفید از سوی تیم فنی ما بهره مند شوید و سپس منتظر اعزام تیم سیار و مجرب ما برای عیب یابی و رفع کامل ایراد در محل باشید.

محصولات سامسونگ معمولا نسبت به سایر برند ها خیلی دیر تر نیاز به تعمیرات دارند و همچنین تعمیرات آنها بسیار مقرون به صرفه تر است. به عنوان مثال تعمیر یخچال سامسونگ به نسبت سایر رقیب ها قیمت پایین تری دارد.

سرعت عمل و مهارت کافی از سوی تیم تعمیرکار و خونسردی و شکیبایی از سوی مشتری می تواند ما را به بهترین همکاری دو جانبه سوق دهد. فراموش نکنید حتی در شرایط اضطراری نیز به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید و سرمایه خود را در معرض آزمون و خطای افراد غیر متخصص قرار ندهید.