صنعت رستوران داری در گرجستان : رستوران داری، یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در گرجستان بوده که میتواند بازدهی بسیار خوبی برای فرد داشته باشد. گرجستانی ها به رستوران ها به شدت علاقه داشته و ممکن است سه روز در هفته را همراه با خانواده در رستوران ها باشند. بنابراین اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار پرسودی در گرجستان هستید، رستوران داری، بهترین انتخاب است. اما مدیریت رستوران نیاز به تجربه چند ساله داشته و چرخاندن آن کار سخت و دشواری است. بنابراین شروع و راه اندازی صنعت رستوران داری در گرجستان بیشتر به کسانی پیشنهاد می شود که تجربه کافی برای آن را داشته باشند. باید گفت که مدیریت رستوران چندان کار راحتی نبوده و نیازمند شب و روز شماست تا رونق بگیرد. اگر رستوران خود را به درستی مدیریت کرده و تمام نکات مهم را رعایت کرده باشید، به راحتی میتوانید سود بسیار خوبی از صنعتی که برای خود راه انداخته اید، بدست آورید. با سرمایه گذاری کم نمیتوان رستوران راه انداخت و آن را مدیریت کرد. همینطور اگر قصدتان احداث رستوران با غذاهای ایرانی است، کاملا اشتباه می کنید! ممکن است در آینده دولت این کشور برای توریست ها و گردشگران ایرانی تور گرجستان، رژیم ویزا برقرار کند. بنابراین رفت و آمد ایرانی ها به این کشور کم شده و مشتری های شما کم و کمتر می شوند. همینطور سعی کنید در رستوران خود هر سه نوع غذای گرجی، اروپایی و ایرانی را داشته باشید.

صنعت رستوران داری در گرجستان

درآمد سرمایه گذاران از طریق صنعت رستوران داری در گرجستان

در گرجستان یک رستوران ایرانی وجود داشته که حداقل در سه سال قبل با دویست هزار دلار آمریکا در یکی از پرطرفدارترین خیابان ها پایتخت گرجستان ساخته شده و دو آشپزخانه ایرانی، گرجی و اروپایی دارد. این رستوران ایرانی بعد از سه سال، سرمایه اولیه خود را گرفته و با مدیریت درست و خوبی که داشته، ماهانه حداقل 35 هزار دلار آمریکا برای خود سود دارد. البته ناگفته نماند که این رستوران به صورت شبانه روزی باز بوده و چهل پرسنل برای خود دارد.

درآمد سرمایه گذاران از طریق صنعت رستوران داری در گرجستان

  • از بهترین و موثرترین سرمایه گذاری ها در گرجستان، صنعت رستوران داری بوده که البته جزوی از صنعت گردشگری هم حساب می شود. البته این سرمایه گذاری نیز باید با فکر و پروپوزال صحیح انجام شده تا سرمایه تان را نابود نکند.