یکی دیگر از بزرگترین جاذبه های تفریحی شهر دبی، شهربازی هاب زیرو است. این مجموعه بزرگ مملو از بازی های مجازی بوده و برای کسانی که بازی های ویدئویی و ماجراجویانه علاقه مند هستند بسیار مناسب است. این شهربازی پر است از بازی های معروف و مشهور جهانی. شهربازی هاب زیرو دبی با تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که داشته، برای هر سنی چه کودک و چه بزرگسال تفریحات بسیار خوبی داشته و توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند در آن از انواع و اقسام بازی های فیزیکی و کامپیوتری لذت ببرند. این شهربازی دو طبقه داشته و در هر طبقه بازی های متنوع بسیار زیادی دارد که در ادامه بهترین آن ها را برای شما معرفی خواهیم کرد. 

شهربازی هاب زیرو دبی

معروف ترین بازی های این شهربازی 

بازی های این شهربازی بیشتر موضوعات اکشن، ورزشی و نوآورانه داشته مثل بازی های لیزری، تونل سه بعدی، ترن داخلی، اتاق کارائوکه و ... .  پیشنهاد ما به توریست ها و گردشگران تور دبی این است که با بازی Gears of War Laser Siege شروع کنید و با 24 بازیکن دیگر به صورت همزمان به تیمLocusts  حمله کنید.
بعد از این بازی، بازی هیجان انگیز Hack Attack را به شما پیشنهاد می کنیم که یک بازی سه بعدی بوده و 10 دقیقه به شما زمان میدهد تا دشمن خود را با گلوله کشته و آن ها را از زمین خارج کنید. 

از دیگر بازی های این شهربازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • منطقه بزرگ لیزری (500 متر مربع در دو سطح)
  • دو سواری تعاملی، غار مجازی و شبیه سازهای رانندگی با فناوری بالا
  • شبیه سازی کارتینگ کودکان، زمین های بازی کودکان و کودکان نوپا
  • پلکان مارپیچی دوگانه، شبیه ساز فوتبال، تونل سه بعدی، سینما چهار بعدی
  • منطقه داخلی و بزرگ صعود ماجراجویانه
  • رانندگی هیجان انگیز و سواری چرخشی سریع با اثر گرانش صفر
  • منطقه ی بازی LAN با ۷۰ ایستگاه از جمله ۸ غرفه ی خصوصی
  • میزهای بیلیارد، 6 اتاق خصوصی کارائوکی، بازی آرکئید

معروف ترین بازی های این شهربازی

ساعات فعالیت و هزینه بلیت شهربازی هاب زیرو دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 2 بعد از ظهر تا 10 شب و روزهای پنج  شنبه تا جمعه از ساعت 2 بعد از ظهر تا 12 نیمه شب در این شهربازی، بازی کنند. هزینه بلیت برای این شهربازی برای بزرگسالان 160 درهم برای یک روز کامل و برای کودکان 95 درهم می باشد.