شش ساحل دیدنی هند در تابستان : هندوستان به معابد و تاج محل خلاصه نمی شود. هند سواحل بسیار زیبایی هم داشته که ممکن است از وجود بسیاری از آن ها هم بی خبر باشید. این کشور در تابستان تاحدودی گرمای طاقت فرسا دارد به همین خاطر شاید بهتر باشد تعطیلات تابستانی خود در هند را در سواحل گرمسیری بگذرانید. برای توریست ها و گردشگران تور هند، شش ساحل دیدنی هند در تابستان را معرفی کرده ایم، با لست تورز همراه باشید :

ساحل وارکالا در کرالا هند

ساحل وارکالا یک ساحل همه چیز تمام در هند بوده که صخره های زیبا و طبیعت بکری دارد. در این ساحل انواع رستوران ها، مغازه ها، آبمیوه فروشی ها و همینطور مراکز سلامت و ماساژ درمانی قرار داشته که جذابیت آن را چند برابر می کنند. همینطور در کنار صخره ها، چشمه های طبیعی نیز هستند. ساحل وارکالا در قسمت جنوبی کرالا قرار دارد.

ساحل وارکالا در کرالا هند

ساحل بهیمونی پینام در آندرا پرادش هند

یکی از دیدنی ترین سواحل هند، ساحل بهیمونی پینام است. این ساحل در آندرا پرادش قرار داشته و با وجود مجسمه های بسیار زیبا از بودا، پری های دریایی روی سنگ های دریا و ... به سوژه ای برای عکاسان تبدیل شده تا همیشه در این ساحل توریست ها و گردشگران دوربین به دست را ببینید که در حال عکاسی از خیره کننده ترین مجسمه ها هستند.

ساحل بهیمونی پینام در آندرا پرادش هند

ساحل ماها بالی پورام در تامیل نادو هند

محبوب ترین ساحل هند، ساحل ماها بالی پورام در قسمت شرق هندوستان است. این ساحل حتی بنایی مربوط به قرن هشتم میلادی داشته که به بنای ساحل معروف بوده به خاطر قدمت و معماری بی نظیری که دارد، در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. بنابراین توریست ها و گردشگران تور هند علاوه بر تفریح و گردش در ساحل ماها بالی پورام میتوانند از یکی دیگر از جاذبه های این کشور دیدن کنند.

ساحل ماها بالی پورام در تامیل نادو هند

ساحل کاندولیم در گوا هند

طویل ترین ساحل هند نیز ساحل کاندولیم است. این ساحل بهترین مکان برای استراحت و احساس آرامش مطلق بوده و یکی از محبوب ترین سواحل هند بین توریست ها و گردشگران تور هند می باشد. سکوت و آرامشی که این ساحل داشته در هیچ کجای هند پیدا نخواهید کرد با اینکه در کنار جاده آن مغازه های بسیار قرار دارند.

ساحل کاندولیم در گوا هند

ساحل کووالام در کرالا هند

اگر به دنبال تمیزترین ساحل این کشور هستید، ساحل کووالام یکی از زیباترین و تمیزترین سواحل هند بوده که با یک فانوس دریایی بزرگ از دیگر سواحل جذاب تر و زیباتر دیده می شود. زیباترین صحنه از این ساحل، زمانی است که آفتاب در حال غروب کردن بوده و از پشت فانوس دریایی آخرین نورهای سرخ و طلایی خود را به ساحل نشان میدهد.

ساحل کووالام در کرالا هند

ساحل پوری در اودیسا هند

در بازدید از این ساحل شگفت انگیز، شاهد قصرها و مجسمه های بزرگ و غول پیکر شنی خواهید بود. ساحل پوری هر سال در ماه نوامبر مراسم هنر شن برگزار کرده که در آن از توریست ها و گردشگران تور هند با غذاهای خوشمزه پذیرایی کرده و برنامه هایی مثل ورزش های مهیج و فشن شوها و ... برگزار می کنند.

ساحل پوری در اودیسا هند