به هر نوع خدمات چاپ دیجیتال که نیاز دارید، آرمانی باید انتخاب شماره یک شما باشد. با کیفیت چاپ فوق‌العاده، طیف گسترده‌ای از خدماتی که ارائه می‌کنیم و سفارشی‌سازی برتر در هر چاپی، بارها و بارها برای همه مشتریان خود ارائه می‌کنیم. مهم نیست پروژه چقدر بزرگ یا کوچک باشد.با دستگاه پرس B2 HP Indigo 12000HD ما می توانیم کیفیتی بی نظیر را برای تمام خدمات چاپ دیجیتال خود تولید کنیم. چاپ و بسته بندی شرکت خود را با تیم چاپگرهای بسیار مجرب و حرفه ای ما شخصی سازی کنید. طراحی شما هر چه باشد، ما قادر خواهیم بود نیازهای شرکت شما را برآورده کنیم.

خدمات چاپ دیجیتال خیره کننده برای محصول شما در ایران

  • ما مستقر در تهران، در سراسر کشور، کار می‌کنیم تا خدمات چاپ دیجیتال خیره‌کننده را به مشاغلی که به چاپ کاتالوگ و چاپ بروشور بسته‌بندی نیاز دارند، ارائه دهیم. ما درک می کنیم که برند شما چقدر برای شما مهم است، بنابراین سخت تلاش کرده ایم تا بتوانیم خدمات چاپ دیجیتال با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهیم.اگر می‌خواهید درباره خدمات چاپ دیجیتال یا هر یک از خدمات چاپ و بسته‌بندی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، امروز با  شماره 8885407 -021 با ما تماس بگیرید یا از صفحه تماس ما دیدن کنید تا برای ما پیام ارسال کنید و نیازهای کسب و کار خود را با یکی از ما در میان بگذارید.

ارائه طیف گسترده ای از خدمات چاپ دیجیتال به مشاغل

پرس های دیجیتال ما به شما این توانایی را می دهند که طرح های محصول خود را زنده کنید، با کیفیت چاپ دیجیتال تخصصی برتر به عنوان استاندارد و گزینه ای برای افزودن سفارشی سازی یا شخصی سازی به هر محصولی. با استفاده از خدمات چاپ دیجیتال ما، با سرمایه گذاری اخیر ما در دستگاه چاپ B2 HP Indigo 12000HD، چاپ دیجیتال خیره کننده ای را برای هر کاربرد تجاری به مشتریان خود ارائه می دهیم، از انتخاب خود غافل خواهید شد. هنگامی که برای کسب و کار خود به چاپ دیجیتال نیاز دارید، مطمئن شوید که با کارشناسان چاپ دیجیتال آرمانی کار می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات چاپ دیجیتال ما، یا برای بحث در مورد نیازهای خود با ما، چرا امروز با  شماره 88928668 تماس نگیرید ، یا از طریق فرم تماس ما پیامی ارسال نکنید تا بهترین زمان برای چت با یکی از متخصصان چاپ و بسته بندی ما را تعیین کنید؟

  • چاپ دیجیتال سیاه و سفید

ارمانی به خوبی مجهز است تا به موفقیت چاپ دیجیتال سیاه و سفید شما کمک کند. چه یک عکاس حرفه‌ای باشید که به نیمه‌تون‌های شفاف و واضح متکی است یا مدیری باشید که برای چاپ فرم به رنگ‌های مشکی غنی و یکدست نیاز دارد، ما این کار را انجام خواهیم داد. ما مجموعه‌ای از کاغذها و روکش‌ها را ارائه می‌کنیم که تضمین می‌کند قطعه چاپی شما کیفیت بالایی دارد.

طبیعت زیبایی های موجود در تضاد را درک می کند. سیاه و سفید می تواند چشمگیر باشد. چاپ نمونه های اصلی هستند. به همین ترتیب، استفاده خلاقانه از چاپ دیجیتال سیاه و سفید می تواند مواد چاپی خیره کننده ای ایجاد کند. ما حاضریم با شما برای دستیابی به جلوه های سیاه و سفید سفارشی همکاری کنیم. ما جوهر سفیدی را ارائه می‌دهیم که روی کاغذهای سیاه و تیره بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

مزایای چاپ دیجیتال سیاه و سفید:

  1. زمان چرخش سریع
  2. قابلیت چاپ داده های متغیر  ، هر قطعه را با یک نام یا تصویر خاص شخصی کنید
  3. اجراهای کم حجم را در خود جای می دهد
  4. پوسترهای بزرگ و تک تکه یا چاپ عکس های هنری را می توان تولید کرد
  5. جوهر سفید را می توان روی کاغذهای تیره چاپ کرد
  6. پشتیبانی شخصی با ضمانت 100٪ بازگشت پول
  7. تصاویر واضح و تمیز با رنگ های خاکستری دقیق
  8. به شما امکان می‌دهد یک بارکد یا کد کوپن متفاوت روی هر قطعه یا اعداد برای فرم‌ها چاپ کنید
  9. محصولات ایده آل برای چاپ دیجیتال سیاه و سفید:

اشکال، از جمله اشکال بدون کربن

  1. فاکتورها
  2. راهنماها
  3. کارت پستال
  4. میلرها
  5. پاکت نامه ها
  6. دفترچه یادداشت
  7. جزوه ها  –  زین دوخته شده ،  سیم پیچی یا  سیم پیچ
  8. برچسب ها
  9. تصاویر یا پوسترهای بزرگ
  10. دعوت نامه ها و کارت ها

ما می‌توانیم سیاه و سفید را روی مواد مصنوعی، کاغذهای درجه یک، پلاستیک، پنبه‌های هنری زیبا و استوک تا 130# چاپ کنیم. هنگامی که شما آماده چاپ سیاه و سفید هستید، ما تخصص و تجهیزات لازم برای انجام درست آن را داریم. پشتیبانی مشتری برنده جوایز ما و کیفیت پیشرو در صنعت، پروژه چاپ دیجیتال سیاه و سفید شما را موفق خواهد کرد.