امروزه دبی به یکی از توریستی ترین و مدرن ترین شهرهای دبی تبدیل شده که نه فقط از آسیا بلکه از اروپا نیز توریست و بازدیدکننده دارد. این روزها انتخاب اول خیلی از توریست ها و گردشگران اروپایی برای سپری کردن تعطیلات خود، تور دبی است. اگر اهل سینما و تئاتر هستید، دبی سینماها و تئاترهای بسیاری برای علاقه مندان به سینما دارد. دبی یکی از شهرهایی بوده که علاقه مندان بسیاری برای دیدن فیلم در سینما دارد. اهالی این شهر تا توریست ها و گردشگران حداقل یکبار یک فیلم در سینماهای این شهر را دیده اند. در ادامه لست تورز برای شما سینماهای دبی را معرفی می کند. لازم به ذکر است که دبی مجهز به بهترین سینماهای جهان از نظر تکنولوژی می باشد. 

سینما ریل دبی

اگر به دنبال تجربه ای جدید در سینمایی بسیار لوکس هستید، سینما ریل دبی را انتخاب کنید. این سینما بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا را برای مشتریان خود ارائه میدهد. سینما ریل دارای مبلمانی بسیار راحت و نرم به همراه امکانات بسیار زیاد برای توریست ها و مراجعه کنندگان می باشد. این سینما 22 پرده نمایش فیلم داشته و بزرگترین مجتمع سینمایی THX در سراسر کشور امارات متحده عربی است.

سالن پلاتین سینما ریل

سالن پلاتین این سینمای یکی از مجلل ترین سالن ها بوده دارای یک اتاق خصوص همراه با طراحی و دیزاین لوکس از سنگ مرمر و مبلمان راحت چرم و فضایی آرام می باشد. بسیاری از توریست ها و گردشگران این سالن سینمای را در سینما ریل انتخاب می کنند. در کنار همه صندلی های چرمی این سالن یک میز قرار داشته که طول پخش فیلم با آن ها از میهمانان پذیرایی می شود. همینطور کنار صندلی ها دکمه ای قرار داشته که اگر آن را فشار دهید، شخصی برای ارائه خدمات پیش شما می آید. شما میتوانید در این سالن سینما همراه با بالشت و پتو از تماشای فیلم لذت ببرید. 

شعبات سینما ریل در دبی :

  • سینما ریل دبی مال 
  • سینما ریل دبی مارینا مال
  • سینما ریل ساحلی 
  • سینما ریل شعبه سیتی واک

سینما ریل دبی

سینما وکس دبی

یکی از بهترین و مدرن ترین سینماهای دبی از نظر تکنولوژی، سینما وکس است. این سینما 4D یک سینمای فوق پیشرفته بوده که صندلی های آن مجهز به امکاناتی مثل حرکت در جهات مختلف، حرکت لرزشی یا ویبره، شبیه ساز بارش باران و ... می باشد. در این سینمای دبی هیجان واقعی هنگام تماشای فیلم را تجربه خواهید کرد. 

سینما کودکان در دبی

در بسیاری از مراکز خرید دبی، تعدادی سالن سینما وجود داشته که در آن فیلم های روی دنیا اکران می شود. در این سینماها در مراکز خرید دبی، فیلم ها به زبان انگلیسی پخش شده و توریست های تور دبی میتوانند همراه با خانواده و کودکان خود از تماشای فیلم های آن لذت ببرند. خیلی از کارتون های تولید شده و فیلم هایی که برای کودکان مناسب هستند در این سینماها اکران می شوند. کودکان در این سینماها میتوانند فیلم ها و کارتون های جذابی را تماشا کنند.