سیزدهمین رستوران برتر جهان در تایلند : تایلند کشور شگفتی هاست. اینبار این کشور شگفتی در زمینه رستوران بوجود آورده است. سیزدمین رستوران برتر در دنیا، رستوران ناهم می باشد. این رستوران بسیار خاص تاکنون توانسته بسیاری از مردم را متقاعد به کیفیت عالی و غذای خوشمزه کند. در هیچ کجای دنیا جز این رستوران، غذاهای تایلند را به این خوشمزگی و کیفیت بسیار بالا نخورده اید. بسیاری از توریست ها و گردشگران حرفه ای تور تایلند آوازه این رستوران را بسیار شنیده اند و حتما سعی در بازدید از آن را دارند. افراد محلی نیز قبول دارند که این رستوران غذاهای خوشمزه ای داشته و در تمام تایلند تک است. معنی اسم این رستوران، آب می باشد. سرآشپز این رستوران یک فرد استرالیایی به اسم دیوید تامپسون بوده که از سال 1986 در شهر بانکوک زندگی می کرده است. این رستوران یکی از پنجاه رستوران برتر جهان بوده و در آسیا یکی از سه رستوران برتر آسیا در سال 2014 و تاپ ترین رستوران آسیایی در بین پنجاه رستوران برتر شده و حتی جایزه نیز گرفته است. 

سیزدهمین رستوران برتر جهان در تایلند

محیط این رستوران

این رستوران دکوراسین سنتی و تایلندی داشته ولی معماری آن نیز به سبک مینیمالیستی و مدرن می باشد. فضای ان رستوران برعکس شلوغی که داشته اما راحت و آرام است. بعد از اینکه توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند وارد این رستوران شوند، به سمت پشتی رستوران که فضایی کمی خصوصی تر دارد، راهنمایی می شوند. محیط اصلی رستوران اما شلوغ بوده و همینطور صندلی ها با فاصله بسیار کوتاهی از هم قرار دارند. به همین خاطر ممکن است برای همه مناسب و دوست داشتنی نباشد ولی به کیفیت غذایی که دارد، می ارزد. 

محیط این رستوران

منو غذایی رستوران Nahm در تایلند

با اینکه بسیاری از ایرانیان مزاجشان به غذاهای تایلندی سازگار نیست اما این رستوران تایلند غذاها را با چنان کیفیت بالایی میپزد که نظرتان کاملا برعکس می شود. حتی ممکن است اسم مواد تشکیل دهنده غذاهای این رستوران را تاکنون جایی نشنیده باشی اما با چشیدن و تست کردن آن ها، دیگر نمیتوانید جلوی خود را بگیرید. منوی غذایی این رستوران تمام نواحی مختلف تایلند را از شمال تا جنوب، غرب و شرق در برمیگیرد. خدمه این رستوران در برخورد با میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند بسیار مودب بوده و محترمانه برخورد می کنند. نکته قابل توجه برای توریست ها در بازدید از این رستوران این بوده که قیمت غذاهای آن اصلا پایین نبوده اما کیفیت غذاها بسیار بالا می باشد. 

منو غذایی رستوران Nahm در تایلند

ساعات فعالیت رستوران Nahm، سیزدهین رستوران برتر جهان در تایلند

این رستوران هر روز هفته از ساعت دوازده ظهر تا دو بعد از ظهر باز بوده و شام را از ساعات هفت صبح تا ده شب برای مشتریان و میهمانان خود سرو می کند.