ساحل تالینگ یام ساموئی:

ساحل تالینگ یام ساموئی  در جنوب غربی جزیره ساموئی قرار دارد. تلفیق جنگل های بکر، ساحل دست نخورده و چشم اندازی زیبا از پارک ملی آنتونگ مارین باعث شده تا ساحل تالینگ یام ساموئی یکی از سواحل برجسته ساموئی باشد. در این ساحل تعدادی خانه ییلاقی و رستوران غذای دریایی برای جهانگردان وجود دارد. اما باید بدانید نزدیک ترین شهر یک ساعت با این منطقه فاصله دارد. اگر به دنبال طبیعت بکر و آرامش هستید این ساحل مکان مناسبی است هرچند با توجه به زیبایی هایش به زودی توسعه یافته و مانند دیگر سواحل ساموئی مملو از مسافران می شود.

ساحل ژوانگ مون ساموئی:

ساحل ژوانگ مون ساموئی تشکیل شده از خلیج های کوچک به هم پیوسته در شمال شرقی جزیره،با هتل های 3 تا 5 ستاره و مقدار زیادی از همسایه ی خود ساحل بودای بزرگ مجلل تر است. در ساحل ژوانگ مون جز یک خیاطی و چند رستوران محلی چیز زیادی برای سرگرمی وجود ندارد هرچند که وقتی مهمانان، ساحل خصوصی و همه ی امکانات رفاهی را در هتل داشته باشند نیازی به بیرون رفتن از هتل وجود نخواهد داشت. بیشتر مسافران هتل ها معمولا میانسالانی از آلمان و فرانسه هستند که این موضوع بر سبک سرو غذاهای منطقه نیز تاثیر گذاشته است پس از رستوران ها توقع غذای تند با ادویه های قوی تایلندی نداشته باشید اما گروه های موسیقی منطقه هنوز نمایشهای محلی شاد و رنگارنگ خود را حفظ کرده اند.

برای اطلاع از تورهای این جزایر زیبا و رویایی بر روی لینک تور تایلند کلیک کنید و با آژانس های معتبر لست تورز در ارتباط باشید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@