سواحل مالاگا اسپانیا : مالاگا در جنوبی ترین قسمت از کشور اسپانیا قرار داشته و در کنار دریای معروف مدیترانه قرار دارد. مالاگا با اسم های بسیاری نظیر ساحل افتابی و یا کاستادل سول بین توریست ها و گردشگران تور اروپا شناخته می شود. مالاگا تا به امروز شاهد تمدن ها و حکومت های مختلفی بوده است. سواحل این شهر یکی از بهترین سواحل های کشور ایتالیا برای استراحت، گردش و تفریح است. سواحل مالاگا که امروزه قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، بسیار زیبا بوده و دارای اب و هوایی فوق العاده می باشد. در این سواحل انواع تفریحات محبوب برای توریست ها و گردشگران تور اسپانیا فراهم شده. همینطور شب زنده داری نیز در این سواحل از جمله تفریحات مورد علاقه مردم است. سواحل مالاگا اسپانیا یکی از معروف ترین و پربازدیدکننده ترین سواحل قسمت جنوب غربی اروپاست. 

سواحل مالاگا اسپانیا

شهر ساحلی مالاگا

سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا برای آفتاب گرفتن و استراحت در سواحل فوق العاده مالاگا به این شهر سفر می کنند. این شهر که مالاگانوس نامیده می شود، مردمان خیلی مهربان و میهمان دوستی دارد. قسمت بزرگی از درآمد روزانه مردم را سواحل مالاگا تامین می کند. همینطور آنها با توریست ها و مسافران رفتار بسیار خوبی دارند. شکلی که امروزه شهر ساحلی مالاگا دارد نشان دهنده تغییرات و تاسیساتی بوده که حکومت های قبلی ایجاد کرده اند. سفر به مالاگا برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا سفری ارزان قیمت و فوق العاده خواهد بود. این شهر به مدت سیصد روز از سال کاملا آفتابی بوده و در تابستان دمای هوای آن 27 درجه سانتی گراد می شود. 

شهر ساحلی مالاگا

قلعه آلکازبا در سواحل مالاگا اسپانیا

آلکازبا یکی از جاذبه های توریستی سواحل این شهر بوده که توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا معمولا ترجیح میدهند که منظره زیبای مالاگا سواحلش را از بالای تراس ان تماشا کنند. این قلعه از جمله جاذبه های تاریخی شهر مالاگا بوده که به خاطر لبه و یا تراسش که به بازدیدکنندگان این امکان را میدهد تا یک چشم انداز فوق العاده به سمت سواحل و شهر داشته باشند، محبوب واقع شده است. پیشنهاد می کنیم تماشای غروب و یا طلوع افتاب از بالای این قلعه را هرگز از دست ندهید.

قلعه آلکازبا در سواحل مالاگا اسپانیا