سواحل تایلند : میتوان گفت یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سواحل در دنیا، سواحل تایلند است. واقعا سواحل این کشور بسیار زیبا و دیدنی هستند. حتی نمیتوان تصمیم گرفت که از کدام یک دیدن کرد. تقریبا بیشتر این سواحل مملو از توریست ها و گردشگران تور تایلند هستند. سواحل تایلند بهترین مکان برای استراحت و تفریح است. این سواحل دست نخورده، محیطی بسیار تمیز، زیبا و محلی دارند. در بدو ورودتان به این سواحل حس بسیار خوبی پیدا کرده و شاید تا چند دقیقه محو تماشای زیبایی ها و شگفتی های این سواحل باشید. همینطور مردم محلی منطقه بسیار خونگرم بوده و سعی می کنند به توریست ها و گردشگران تور تایلند نزدیک شوند. در ادامه چند مورد از بهترین سواحل تایلند را برای شما معرفی کرده ایم :

ساحل کو کرادان تایلند

از سواحل رویایی و بسیار زیبای تایلند، میتوان به ساحل کو کرادان اشاره کرد. این ساحل در قسمت شمالی کشور قرار داشته و در دریای آندامان می باشد. حدودا چهار کیلومتر از این ساحل بکر و زیبا، با صخره مرجانی پوشیده شده و همانطور دست نخورده باقی مانده است. صخره های مرجانی هستند که به ساحل کو کرادان جلوه زیبا و شگفت انگیز داده اند. توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند با خیال راحت در ساحل استراحت کرده و تفریح کنند، چرا که نود درصد ساحل حفاظت شده است. قایق سواری یکی از محبوب ترین تفریحات در این ساحل است.

ساحل کو کرادان تایلند

ساحل کو یائو نوی تایلند

این ساحل که به قول توریست ها و گردشگران تور تایلند تکه ای از بهشت است، در دسترس جزیره های پوکت و کرابی بوده و بین جزیره فانگنا بای می باشد. معمولا تفریحاتی که توریست ها و گردشگران تور تایلند در این ساحل انجام میدهند، موج سواری، قایق سواری، غواصی، شنا و ... می باشند. این ساحل طبیعت بسیار زیبا و بکری هم داشته که دور تا دور ساحل را گرفته. جنگل های سرسبز، میمون ها و پرندگان بسیاری در این ساحل هستند.

ساحل کو یائو نوی تایلند

ساحل کو لانتا تایلند

ساحل کو لانتا، از هر دو ساحلی که پیش از این معرفی شد بزرگ تر بوده و به خاطر داشتن میوه ها و غذاهای بسیار خوشمزه اش، بین توریست ها و گردشگران تور تایلند بسیار معروف است. این ساحل شبکه ای از جاده ها داشته که برای موتور سواری بسیار مناسب است. در این ساحل میتوانید موتور اجاره کرده و یا از غواصی در آب های زلال لذت ببرید. غارهای Khao Mai Kaew، در ساحل کو لانتا قرار دارند. در ساحل کو لانتا برنامه های شب زنده داری برگزار شده و دارای رستوران و کافه های بسیار می باشند.

ساحل کو لانتا تایلند

ساحل کو ماک تایلند

از آرام ترین و بهترین سواحل تایلند میتوان به ساحل کو کام اشاره کرد. این ساحل در قسمت شرقی تایلند، پارک ملی دریایی قرار دارد. در این ساحل شب معنی نداشته و همه در آن به تفریح و استراحت مشغول هستند. تفریحات آبی بسیاری در این ساحل وجود دارد علاوه بر این ها معابد تایلندی نیز نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به این ساحل هستند، بنابراین توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند علاوه بر تفریح در ساحل، از جاذبه های گردشگری اطراف نیز دیدن کنند.

ساحل کو ماک تایلند

ساحل کو بلون لی تایلند

ساحل کو بلون، خوشمزه ترین غذاهای دریایی را در رستوران های خود برای توریست ها و گردشگران تور تایلند دارد. ماهیگیری در این این ساحل از جمله تفریحات دوست داشتنی بین مردمان بومی و توریست هاست. به جز تفریحات آبی نیز توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند در جنگل های کوچک جزیره به گشت و گذار بپردازند.

ساحل کو بلون لی تایلند