سفری فوق العاده با تورهای ویژه کریسمس یا ژانویه

زمانی که صحبت از سال جدید می شود، همه ما سردی هوا و ماه زیبای اسفند در ذهنمان تداعی می شود، ماهی که تکاپوی خرید اقلام نو در تک تک مردم دیده می شود و بوی تازگی به مشام می رسد. اما یک سوال، تا به امروز به این نکته فکر کرده اید که سال نو میلادی نیز می تواند برای ما پیام آور شادی باشد و ما را به یک مهمانی بزرگ در قالب تور کریسمس دعوت کند؟

شاید اگر مسیحی نباشید و پیشنهاد جشن گرفتن کریسمس و سال نو میلادی را از ما بشنوید، برایتان خنده دار باشد اما نکته ای بسیار مهم در این پیشنهاد وجود دارد و آن هم حال خوب ماست. ماه ژانویه که شروع یک سال جدید میلادی است می تواند پیام آور شادی و حال خوب برای ما باشد، چرا نباید این روز ها را جشن بگیریم؟

چرا نباید جذابیت هدیه دادن بابانوئل و ریسه کشی های خیابان ها نبینیم و نتوانیم آن ها را از نزدیک لمس کنیم؟ شاید منظور ما را فهمیده باشید، ما می خواهیم شما را دعوت به یک سفر هیجان انگیز به دل هیجان و جشن های بی نظیر در کشور های خارجی کنیم، پس تا انتهای این مقاله که درباره تورهای ژانویه لحظه آخری است با ما همراه باشید.

سفر کردن همواره جذاب ترین اتفاق زندگی ما بوده و شاید خاطرات هیجان انگیز و ماندگار ما هم در سفر هایمان اتفاق افتاده اند. اما در این مقاله می خواهیم شما را دعوت به یک سفر خاطره انگیز در یکی از ماه های بی نظیر سال کنیم.

جشن سال نو میلادی یکی از جشن های بزرگ دنیا محسوب می شود و در این جشن بسیاری از مردم دنیا سهیم هستند. شما می توانید با شرکت در تور های مسافرتی خارج از کشور این ماه از سال را از دست ندهید و شما هم جزوی از این جشن بزرگ مسیحیت با تور لحظه آخری فارا گشت شوید. بی شک قدم زدن در کوچه پس کوچه هایی که جشن سرور مردم در آنجا وجود دارد و دانه های برف رقص کنان در پیش چشمان شما فرو می آیند، جذاب ترین لحظات عمرتان را رقم خواهد زد.

 فکرش را بکنید که در این بین مردم عید را به هم تبریک می گویند و درباره بابانوئلی که در نزدیکی آن ها بود صحبت می کنند.

 

مسافرتی فوق العاده با تورهای کریسمس

اگر تا به امروز به کشور های خارجی در ماه ژانویه سفر نکرده اید، شاید بتوان گفت جذابیت سال نو میلادی را هنوز نچشیده اید.

پیشنهاد می کنم سایت فارا گشت برای تور کریسمس

https://faragasht.com/christmas-tours/

یا همان تور ژانویه را مشاهده کنید.

در این تورهای مسافرتی که به صورت زمینی و هوایی اجرا می شوند، جذابیت هایی وجود دارد که شاید قطره ای از آن ها را در فیلم های هالیوودی و اروپایی دیده باشید. دقیقا همانطور که در فیلم ها، خانواده ای را نشان می دهد که بی صبرانه منتظر کریسمس هستند و منتظر یک سال رویایی و جذاب دیگر.

شاید دیدن خیابان های چراغانی شده، هوایی سرد و برفی به همراه خانه هایی که شومینه های پر از چوب را به خود می بینید، برای شما جزو رویاهایی دست نیافتنی باشد اما کافیست در ماه ژانویه که شروع سال جدید میلادی است به کشور هایی سفر کنید که این زمان را جشن می گیرند.

بدون شک تکاپوی سال نو میلادی فقط برای مسیحیان نیست و در کشور خودمان هم بازار ژانویه بسیار داغ است. اما بهتر نیست که جشن کریسمس و سال نو میلادی را در کشور هایی بگذرانیم که تدارک ویژه ای برای سال نو دارند؟

بدون شک تعطیلات کریسمس در سال نو میلادی می تواند زمانی مناسب برای سفر باشد. این زمان از سال را در خانه خود نمانید، دل را به دریا بزنید و به قلب زیبایی بروید. به کشوری بروید که چند روز تعطیل را آغاز کرده و محصولات خود را با تخفیف های باورنکردنی ارائه می دهد، خیابان هایش را آذین بسته، باشکوه ترین جشن ها را به راه می اندازد و شما را در یک خوشی بی انتها غرق می کند.

 

آشنایی با کریسمس

کریسمس، روزی که به عنوان سالروز تولد حضرت مسیح نام گذاری شده و تقریبا پنج روز قبل از آغاز سال نو میلادی است. این روز را بسیاری از مسیحیان جهان جشن می گیرند و می توان گفت که جشن کریسمس، یکی از بزرگ ترین جشن های دنیاست. تعطیلات آخر سال مسیحیان از 25 دسامبر تحت عنوان کریسمس شروع می شود و به مدت 13 روز ادامه پیدا می کند. جشن سال نو میلادی نیز 1 ژانویه است و به عبارتی از 25 دسامبر تا 1 ژانویه جشن کشور های مختلف ادامه دار خواهد بود. بدون شک حضور در این جشن ها برای همه ما می تواند تجربه بسیار فوق العاده ای به حساب بیاید.

سفر به کشور های خارجی می تواند تجربه بسیار ارزشمندی برای ما به عنوان یک تور خارجی

https://faragasht.com/تور-خارجی/

 فوق العاده باشد، چه به صورت تور زمینی و چه به صورت تور هوایی بخصوص در ایام ژانویه، چون شب سال نو زمان بسیار مهمی برای مردم دنیا محسوب می شود و در این ایام فعالیت های مختلفی در سطح شهر انجام می شود.

در کشور های اروپایی جشن سال نو تلفیقی از سنت های جدید و قدیم است که این موضوع می تواند بر جذابیت های یک سفر بی نظیر بیفزاید. جشن هایی که سراسر شور و شادی در آن موج می زند و به صدا در آمدن زنگ کلیسا ها، این جشن ها را متفاوت تر از همیشه کرده است. در برخی از کشور ها، خیابان ها مملو از مردمی می شود که منتظر آغاز سال نو میلادی هستند تا جشن خود را از سر بگیرند. بعضی از مردم نیز با روشن کردن شمع، جمع آوری نان، نمک و ... به استقبال سال نو میلادی می روند.

تور ویژه سال نو میلادی مختص جشنی فوق العاده برای تمامی مسافران

سفر به کشورهایی که ماه ژانویه را جشن می گیرند، می تواند تجربه بسیار متفاوتی برای ما باشد و شاید جذاب ترین خاطرات عمرمان را رقم بزند. ما به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی، یک برنامه ریزی اساسی برای آخر سال داشته باشید و با سفر به کشور های خارجی، این جشن ها و آداب رسومات جذاب را از نزدیک ببینید و لذت ببرید. شما می توانید با ثبت نام یا رزرو تور هایی که در ماه ژانویه یا همان کریسمس اجرا می شوند، برنامه های متفاوت و هیجان انگیزی برای سفر خارج از کشور داشته باشید.

پیشنهاد می کنم که با مجری اصلی تورهای کریسمس آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر تور ژانویه را رزرو کرده و سفر خارج خود را برای شرکت در جشنی بسیار عالی، آغاز کرده و به فکر یک سفر هیجان انگیز باشید. کریسمس می تواند آغاز رویاپردازی شما باشد.

تورهای ویژه کریسمس ارمنستان، گرجستان، دبی، استانبول، نخجوان، وان، روسیه، باکو و هند از بهترین انتخاب های شما با فارا گشت خواهند بود. این سفرها به صورت زمینی و هوایی قابل اجرا هستند. تورهای زمینی ارزان قیمت تر هستند و حالت تور لحظه آخری دارند و تورهای هوایی با قیمت بالاتر ولی راحت تر اجرا می شوند.

منابع:

https://www.christmas-day.org

https://faragasht.com

https://en.wikipedia.org