سفری ارزان به کیش : اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به کیش هستید، پیشنهاد ما برای شما فصل پاییز و زمستان است. توریست ها و گردشگران تور کیش در این فصول میتوانند سفری ارزان تر داشته باشند. جزیره کیش هر سال در فصل بهار و تابستان به خصوص ایام عید نوروز، مملو از میلیون ها میلیون توریست و گردشگر ایرانی و خارجی بوده به همین خاطر بسیار منطقی است که هزینه بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور، بازدید از جاذبه های گردشگری، خرید از مراکز خرید و ... در این جزیره کمی بالا باشد. اما با شروع فصل پاییز و شروع مدارس و کارهای دولتی، این جزیره با کاهش بسیار توریست ها و گردشگران روبرو می شود و هزینه سفر شما به این جزیره تقریبا نصف می شود. سفر در این فصول برای توریست های زوج و غیر دانشجو و افرادی که کار دولتی ندارند بسیار مناسب می باشد. در ادامه میتوان بیشتر با مزایای سفر به جزیره کیش در خلیج فارس در فصول پاییز و زمستان آشنا شد. 

سفری ارزان به کیش

چرا فصل پاییز بهترین زمان برای سفر به کیش است ؟

اگر به دنبال خرید از کیش هستید، حتما فصل پاییز را انتخاب کنید. در این فصل به خاطر کمبود توریست و گردشگر قیمت ها کاهش یافته و آفرهای خوبی نصیبتان می شود. علاوه بر مراکز خرید، بیشتر هتل ها، آژانس های هواپیمایی، بازارها و ... نیز به خاطر فروش بیشتر، تخفیف ها و آفرهای ویژه و فوق العاده ای دارند. هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری نیز در این جزیره برای توریست های تور لحظه آخری کیش بسیار ارزان تر می شود. علل خصوص اگر بازدید از این جاذبه های شگفت انگیز جزیره کیش را در روزهای وسط هفته انتخاب کنید. به همین راحتی شما میتوانید سفری ارزان به کیش داشته باشید!

چرا فصل پاییز بهترین زمان برای سفر به کیش است ؟

آب و هوای کیش در فصل پاییز و زمستان

کیش در فصل پاییز، طبیعت سرسبز و زیبای خود را به نمایش می گذارد. این جزیره در فصل پاییز بسیار زیبا و دوست داشتنی است و رنگ های گرم نارنجی و قرمز به خود میگیرد که فضای رومانتیک و فراموش نشدنی برای توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش ایجاد می کند. اگر هوای خنک تر می خواهید، بهترین ماه برای سفر ماه دی و البته گرم ترین آن ماه مرداد می باشد. 

آب و هوای کیش در فصل پاییز و زمستان