سالن اپرا آلا اسکالا میلان : اگر در سفرتان با تور ایتالیا به دنبال مکانی تفریحی، باشکوه و تاریخی هستید پیشنهاد می کنیم از سالن اپرا آلا اسکالا در میلان دیدن کنید. این سالن اپرا یکی از معروف ترین سالن های اپرای دنیا در شهر میلان ایتالیا می باشد. با اینکه توریست ها و گردشگران تور اروپا این سالن اپرا را به اسم آلا اسکالا می شناسند، اما نام اصلی آن New Royal-Ducal Theatre at La Scal است. در حال حاضر این سالن اپرا یکی از مهم ترین و زیباترین سالن های اپرا و تئاتر باله در دنیاست. این سالن امروزه دارای آکادمی نوینی به اسم فرهنگستان تئاتر اسکالا بوده که آموزش های حرفه ای در زمینه های رقص، اپرا و موسیقی ارائه میدهد. در ادامه همراه لست تورز باشید تا با یکی از معروف ترین و برجسته ترین سالن های اپرای اروپا آشنا شوید. 

سالن اپرا آلا اسکالا میلان

تاریخچه سالن اپرا آلا اسکالا میلان

این سالن یکی از معروف ترین و قدیمی ترین سالن های دنیا در زمینه اپرا و تئاتر باله بوده که در سال 1778 ساخته شده است. بسیاری از هنرمندان اپرا و خوانندگان بزرگ کشور ایتالیا در دویست سال گذشته در این سالن اپرا اجرا کرده اند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا تاکنون اجراهای بسیاری از هنرمندان معروف و نابغه مثل وردی، سالیری، استاک هاوزن، پوچیمی، بلینی، روسینی  دانیزتی و ... . مشخصه این سالن اپرا موزه ای از مجموعه های نقاشی، لباس و پیش نویس بوده که درواقع قدمت سالن اپرا آلا اسکالا میلان را نشان میدهند. همینطور این سالن تئاتر یک مدرسه پیوسته به اسم آکادمی تئاتر داشته که همانطور که گفته شد موسیقی، حرکات موزون، هنر روی صحنه و مدیریت صحنه را به صورت حرفه ای به هنرجویان اموزش میدهد. ظرفیت این سالن تقریبا دو هزار نفر بوده و ساختار اصلی ان در سال 1907 بازسازی شده و هم اکنون تا 2800 نفر ارتقا ظرفیت خود را ارتقا داده است. 

تاریخچه سالن اپرا آلا اسکالا میلان

هدف از ایجاد فرهنگستان سالن تئاتر لااسکالا

هدف از ایجاد این فرهنگستان نه تنها ایجاد یک جاذبه برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا می باشد بلکه ساخت مکانی برای اموزش نسل جدیدی از نوازندگان جوان، کارکنان فنی و ایفاگران است. 

هدف از ایجاد فرهنگستان سالن تئاتر لااسکالا