ساحل چاونگ:
در شمالی ترین گوشه ی جزیره ساموئی، با فاصله کمی از فرودگاه، ساحل چاونگ بزرگ ترین و زنده ترین شهر جزیره ساموئی است.  در این جزیره، جاده ای دایره وار وجود  دارد که بوسیله آن می توانید به تمامی سواحل دسترسی داشته باشید.


ساحل چاونگ بزرگترین و شلوغ‌ترین ساحل سامویی به حساب می آید. این قسمت خود به سه منطقه شمالی، مرکزی و چاونگ کوچک (Chaweng Noi) تقسیم‌ می‌شود که بخش مرکزی شلوغ‌ترین بخش و بخش شمالی آرام‌ترین و کم جمعیت‌ترین آن است. 
برای شنا کردن قسمت های جنوبی مناسب تر هستند چون آب پر عمق تر است ، اما در نقاط شمالی آب کم عمق است. اگر در موقع شنا کردن دمای آب بالا رفت برای خنک شدن به استخر هتلتان پناه ببرید. و اگر هتل محل اقامتتان نزدیک دریا نیست در ساحل تخت ها و چترهایی برای استراحت و آفتاب گرفتن اجاره می دهند که برای هر روز 100 بت باید بپردازید.

 

ساحل چاونگ به خاطر شب زنده داری ها، جشن های کنار ساحل، هتل هایی با رتبه بندی عالی، فعالیت ها ،جذابیت ها، رستوران ها، بزرگ ترین مرکز تجاری جزیره ساموئی، در بین مسافران شناخته شده است. خود ساحل چاونگ به خاطر ساحل سپید،خط ساحلی به طول ۷ کیلومتر آرام بودن و تمیز بودن آب ساحل، دریای زلال نیلی و جنبش درختان نخل در نسیم دلنواز دریا در کنار شمار زیادی هتل لوکس در نظر تعداد زیادی از افراد مانند بهشت کوچکی روی زمین است. در ساحل فروشندگان زیادی را می بینید که به فروش نوشیدنی های خنک و غذاهای تایلندی مشغول هستند همچنین پیشنهاد خرید بدلیجات، بافت مو، خالکوبی، طراحی با حنا و.. را از این فروشندگان محلی خواهید داشت. اکثر این فروشندگان از مناطق فقیرنشین شمالی تایلند به مناطق توریستی می آیند. اگر علاقه مند به گرفتن ماساژ هستید در ساحل آلاچیق هایی وجود دارد که ماساژ تایلندی انجام می دهند.

 


مسافرانی که به جشن ها علاقه مند هستند، مسافرانی که ساحل شلوغ و زنده را می پسندند، مسافرانی که همه چیز را در یک مکان میخواهند،زوج ها و جوانان. از جمله افرادی هستند که ساحل چاونگ را انتخاب می کنند.مزایا ساحل چاونگ شامل: حجم عظیمی از جشن های شبانه، غذا خوری ها، و مراکز خرید، هتل های فراوان در همه ی رنج های قیمتی، وجود هتل های مختلف درست در ساحل، فاصله اندک تا فرودگاه می باشد.


 معایب ساحل چاونگ:در فصول مناسب شلوغ می شود وبه خاطر مرکزیت از اولین ساعات روز شهر پر سرو صدا می شود.

برای رزرو هتل خود و دیدن تورهای سامویی به لینک تور تایلند در لست تورز مراجعه کنید.

 

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@