ساحل های گرجستان : یکی از تفریحات مورد علاقه تمام مردم، وقت گذرانی در سواحل است. گرجستان نیز، زیباترین سواحل را دارد. سواحل این کشور آنقدر زیبا و جذاب هستند که بعد از دیدن آنها، دیگر دوست ندارید بیرون بیایید. ساحل ها، از مکان های تفریحی همیشگی توریست ها و گردشگران بوده. تفریحات آبی همیشه از پرطرفدارترین تفریحات در دنیا بوده و استقبال کننده های بسیاری هم دارند. گرجستان نیز از این تفریحات بسیار دارد، به همین خاطر چند مورد از ساحل های گرجستان را برای توریست ها و گردشگران معرفی می کنیم :

ساحل تایبی گرجستان

از مهم ترین سواحل این کشور که در جزیره های مرزی هم هستند، میتوان به ساحل تایبی آیلند اشاره کرد. این جزیره زیباترین منظره را حین جزر و مد داشته و صحنه ای رومانتیک می سازد. محیط ساحل تایبی، خانوادگی است و اطراف آن را فانوس دریایی، کافه ها و غرفه های کوچک فراگرفته اند. از این ساحل تا ساوانا فاصله کمی بوده، پس اگر پلن بعدی شما ساواناست، به راحتی میتوانید به آن برسید.

ساحل تایبی گرجستان

ساحل جکیل گرجستان

و اما از باشکوه ترین و دیدنی ترین سواحل گرجستان که جزو ده ساحل برتر این کشور نیز می باشد، ساحل جزیره جکیل است. این ساحل دیدنی و جذاب، به خاطر حیات وحشی که در خود داشته بسیار معروف بوده و توریست ها و گردشگران بسیاری از تور گرجستان را به سمت خود جذب می کند. در این جزیره انواع ورزش های آبی، ماهیگیری، غواصی و ... انجام می شود. در کنار این تفریحات، میتوان از لانه های لاک پشت های دریایی و ... دیدن کرد. علاوه بر این هتل های شیک و لوکسی در خود داشته و توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوانند در هتل های اطراف این جزیره بمانند و از جزیره و امکانات رفاهی اش لذت ببرند.

ساحل جکیل گرجستان

ساحل سنت سیمونز گرجستان

اگر میخواهید در ساحل و یا نزدیک به آن اقامت داشته باشید، ساحل جزیره سنت سیمونز را انتخاب کنید. این ساحل بزرگ، ماسه های نرم و و گرمی که داشته و محیطی خانوادگی و مناسب دارد. این جزیره بیشتر به خاطر تورهای ماهیگیری و تورهای قایقرانی که برگزار می کند بین توریست ها و گردشگران تور گرجستان محبوب شده است. بنابراین این ساحل تفریحات سرگرم کننده و محیط خوب برای اقامت دارد.

ساحل سنت سیمونز گرجستان

ساحل ملی کومبرلند گرجستان

زیباترین منظره را ساحل ملی کومبرلند دارد. علاوه بر منظره های زیبا، میتوان اسب های وحشی را دید که به صورت آزاد اطراف ساحل پرسه می زنند. این ساحل در جزیره آملیا قرار داشته و همانطور که متوجه شدید، بهترین منظره ها و سوژه ها را برای عکاسی دارد.

ساحل ملی کومبرلند گرجستان

ساحل ساپلو گرجستان

ساحل ساپلو، یک ساحل همه چیز تمام در گرجستان است. این ساحل علاوه بر تفریحات و منظره های زیبایش، جاذبه های توریستی و گردشگری بسیار نیز دارد. در این ساحل میتوانید مشغول به آفتاب گرفتن، موج سواری، جت اسکی سواری و ... شوید و از بودنتان در گرجستان لذت ببرید. همینطور این ساحل مرداب و حیات وحشی هم دارد.

ساحل ساپلو گرجستان

ساحل سی گرجستان

از بین چهار جزیره شگفت انگیز گرجستان، یکی از آن ها جزیره سی است. این جزیره در جزایر طلایی قرار داشته، جزوی از جزیره جکیل، سنت سیمونز و سنت سیمونز کوچک می باشد. مناظر دیدنی ساحل این جزیره فوق العاده زیبا و جذاب بوده و میتوان گفت یکی از باشکوه ترین سواحل در گرجستان است.

ساحل سی گرجستان