ساحل لامر یکی از جدیدترین سواحل دبی که بوسیله شرکت مراس ساخته شده است. این ساحل در جمیرا 1 بین پریل جمیرا و خلیج جمیرا قرار دارد. مساحت این ساحل حدودا 13.4 میلیون متر مربع بوده که به قسمت ساحل لامر شمالی، ساحل لامر جنوبی و اسکله لامر تقسیم می شود. توریست ها و گردشگران تور دبی در این ساحل علاوه بر تفریحات ساحلی و آبی میتوانند از موزه اتحاد و کانال آب دبی هم دیدن کنند. امروزه این ساحل به یکی از جاذبه های مهم توریستی در دبی تبدیل شده است. 

ساحل لامر دبی

امکانات و خدمات ساحل لامر دبی

جدا از تمامی امکانات و خدماتی که برای هر ساحلی واجب و ضروری است مثل دوش، رختکن و سایه بان و ... کافه ها و آبمیوه فروشی های بسیاری در این ساحل پیدا می شود که همراه با آفتاب داغ و بادهای خنک بهترین نوشیدنی های خنک را برای شما سرو می کنند. اگر بعد از یک شنای حسابی رد آب های این ساحل حسابی خسته و گرسنه شدید، رستوران های مختلف این ساحل انواع غذاها را برای شما سرو می کنند. رستوران هایی مثل روتی رولرز بهترین ساندویچ ها و غذاها را برای شما سرو می کند. 

امکانات و خدمات ساحل لامر دبی

تفریحات در ساحل لامر دبی

از آنجایی که این ساحل یکی از جدیدترین سواحل دبی بوده، بنابراین امکانات جدیدتر بسیاری در آن ارائه شده است. بخشی از این امکانات تفریحی در حال حاضر قابل استفاده بوده و بخشی هم به زودی افتتاح خواهند شد. همینطور جدا از ورزش ها و بازی های آبی که در پارک آبی ساحل لامر وجود داشته، یک سینما هم در آن وجود دارد. یکی از جذاب ترین تفریحات این ساحل برای توریست ها و گردشگران تور دبی در تمامی سنین، بازی هاوا هاوا است. هاوا هاوا یک زمین بازی بوده که میتوان روی آن بالا و پایین پرید و به مدت چند ثانیه در هوا معلق ماند. 

تفریحات در ساحل لامر دبی

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به ساحل لامر دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 12 شب از این ساحل دیدن کنند. بهترین راه دسترسی به آن نیز استفاده از خطوط اتوبوس RTA است.