نقطه ی قابل توجه سال بوفوت برخورد مدرنیته و فرهنگ سنتی تایندی است. دهکده ماهیگیران در شمال جزیره ساموئی مغرورانه میراث  ساموئی کوهن را به نمایش در می آورد. مغازه ها و خانه های چوبی و عتیقه ی چینی-تایلندی، آمیخته با تسهیلات زندگی مدرن مثل هتل های مدرنی که دوکیلومتر در طول خط ساحلی کشیده شده اند،بوتیک ها و رستوران هایی که خود را با چهره ی شهر سازگار کرده اند، و کلکسیون کوچکی از تفریحات ، دست به دست هم داده اند که بوفوت پیروزانه حالت سنتی خود را نگه داشته و به مقصد گردشگریی برای خوانواده ها تبدیل شود، مسافرانی که طرفدار حد میان خیلی شلوغ و خیلی ساکت هستند، مسافرانی که به دنبال مقصد گردشگری با حالت دهکده ای می باشند وخوانواده ها از جمله طرفداران ساحل بوفوت هستند.

مزایای ساحل  بوفوت شامل:رستوران ها و مراکز خرید منتوع، هتل های فراوان در همه ی رنج های قیمتی و تعداد زیادی رستوران در پهنه ی ساحل می باشد.

معایب ساحل بوفوت عبارت اند از:برای کسانیکه اهل شب زنده داری هستند در شب تقریبا ساکت و آرام است،آب دریا مقداری تیره تر از سواحل دیگر است مخصوصا در ماه دسامبر

برای دیدن این ساحل زیبا و آرامش بخش و گگذراندن تعطیلاتی به یاد ماندنی با آژانس های لست تورز در ارتباط باشید و از تور تایلند دیدن فرمایید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@