ساحل بورک استانبول : اگر به استانبول سفر کرده اید و میخواهید با کمترین هزینه در ساحلی مناسب و خوب استراحت کنید، ساحل بورک را به شما پیشنهاد می کنیم. این ساحل قیمتی بسیار مناسب داشته و تفریحات فوق العاده و متنوعی ارائه میدهد. ساحل بورک بین توریست ها و گردشگران تور استانبول بسیار محبوب و پربازدید است. سالانه بسیاری از توریست ها به خصوص در فصل تابستان به این ساحل می آیند تا استراحتی بکنند. استانبول به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیا، جاذبه های گردشگری طبیعی و سواحل بسیار دیدنی داشته که از محبوب ترین آن ها میتوان به ساحل بورک اشاره کرد. این ساحل در کنار دریای سیاه قرار داشته که و توسط انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه بوفوروس اداره می شود. ساحل بورک استانبول دو کیلومتر طول داشته و در این دو کیلومتر بهترین تفریحات و خدمات را به بازدیدکنندگان خود ارائه داده است.

ساحل بورک استانبول

بهترین تفریحات ساحل بورک

ساحل بورک بهترین مکان برای ورزش های تابستانی است. توریست ها و گردشگران در فصل تابستان در این ساحل میتوانند مشغول به کایت سواری، والیبال ساحلی، قایقرانی کاتامان، فوتبال، بادبانی و ... باشند. همینطور ساحل بورک هر سال میزبان مسابقه قهرمانی جهان کیتیوت می باشد. در ایام نوروز نیز باید شاهد برگزاری کنسرت های بزرگ در این ساحل بود. شما میتوانید با خیال راحت در ساحل بورک شنا کرده و آب بازی کنید چرا که این قسمت از دریا به فاصله صد متر کم عمق می باشد. 

بهترین تفریحات ساحل بورک

رستوران ها و خدمات این ساحل آفتابی

این ساحل برای زیباتر کردن محیط خود از چترهای رنگارنگ متفاوت استفاده کرده و محیطی شاد و زیبا را بوجود آورده است. این ساحل طلایی با امواج آبی اش همانطور که گفته شد مملو از تفریحات دریایی و ساحلی فوق العاده بوده و برای گذراندن تعطیلات ساحلی بسیار مناسب است. این ساحل چترها و تخت های بسیاری داشته تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بتوانند به راحتی استراحت کنند. رستوران های ماهی این ساحل نیز خوب هستند. 

رستوران ها و خدمات این ساحل آفتابی

هزینه و ساعات بازدید از ساحل بورک استانبول

ساحل بورک استانبول در فاصله یک کیلومتری از درکیلیوس از محله گوموشدره در منطقه ساریتپ کامپوسودر قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعته نه صبح تا نه شب از این ساحل استفاده کنند. هزینه ورودی به این ساحل در طول هفته 25 لیر و آخر هفته ها 35 لیر می باشد.