زیباترین مکان های دبی : امارات متحده عربی هیچ کمبودی در شگفتی نداشته تا توریست ها و بازدیدکنندگان را به هیجان برساند. چه از لحاظ ساختاری و چه از نظر طبیعی، این شهر کوچک دارای یکی از بی نظیرترین مناطق خاورمیانه و جهان است. به همین خاطر برای توریست ها و گردشگران تور دبی قصد داریم تا برخی از زیباترین مکان های امارات متحده عربی در دبی را برای شما معرفی کنیم، با لست تورز همراه باشید. 

زیباترین مکان های دبی

چشم اندازی دبی از بالای برج خلیفه

از میان تمام مکان های زیبای امارات، این مکان بی نظیر است! برج خلیفه دبی بلندترین نقطه دید در جهان است! از بالای این برج میتوان تمام شهر دبی را زیر نظر گرفت. تمام آسمان خراش های دبی از بالای این برج دیده می شوند. از دریا تا کویر، از محله قدیمی دبی تا محله های جدید، همه چیز را میتوان از طبقه 148 این برج دید. برج خلیفه قطعا یکی از شگفت انگیزترین مکان ها در شهر برای تماشای غروب خورشید است. 

چشم اندازی دبی از بالای برج خلیفه

مسجد بزرگ شیخ زاید

این مسجد باشکوه در ابوظبی چشم اندازی است که باید دید. مسجد زیبای شیخ زاید یکی از بزرگترین مسجدهای جهان است که دارای دیوارها و کفها با سنگ مرمر سفید و همچنین جزئیات پیچیده دیوارهای ساخته شده با سنگهای رنگی است. از کف تا سقف، هر گوشه ای از مسجد شیخ زاید دبی برای تأثیرگذاری ساخته شده. توریست ها و گردشگران تور دبی در این مسجد میتوانند بزرگترین فرش دست باف و لوسترهای کریستالی در جهان را ببینند. 

مسجد بزرگ شیخ زاید

باغ معجزه دبی

گل و گیاه و فضای سبز ممکن است اولین چیزهایی نباشد که وقتی به امارات فکر می کنید، به ذهنتان خطور کند. اما با اینحال در باغ معجزه دبی چشم اندازی کاملا جدید را شاهد خواهید بود. این باغ برای خانواده ها و کسانی که با خانواده خود سفر کرده اند بسیار مناسب می باشد. قسمت های مختلف این باغ بی پایان با مجسمه های ساخته شده از گل تزئین شده است. واقعا که نام این باغ برازنده اش است، چرا که زنده نگه داشتن چنین پوشش گیاهی رنگارنگ در صحرا معجزه ای بیش نیست. این باغ حتی بیشترین گل آرایی را به شکل Airbus A380 در کتاب رکوردهای جهانی گینس برای خود به ثبت رسانده است. 

باغ معجزه دبی

دره هاتا دبی

با فاصله یک ساعت رانندگی از دبی، توریست ها و گردشگران تور دبی از زیبایی طبیعی دره هاتا متحیر خواهند شد. سفر به کوه های بیابانی بزرگی که در طول مسیر پراکنده اند بسیار جالب است. دره هاتا یک مکان ایده آل برای پیاده روی، اردو زدن، دوچرخه سواری، و تماشای آسمان پر ستاره است. همینطور فرصتی نادر برای دور شدن از آلودگی ها و شلوغی های شهر! از چشمگیرترین مناظر این دره میتوان به سد هاتا اشاره کرد، جایی که آب های فیروزه ای با آرامش در دل کوه ها استراحت می کنند. بی شک این مکانی یکی از زیباترین مکان های دبی و امارات متحده عربی است. 

دره هاتا دبی

منبع : theculturetrip.com