زیباترین جزیره های تایلند : جزایر تایلند در دریای آندمان و خلیج سیام، از محبوب ترین مکان های این شهر در آسیای جنوب شرقی است. این جزایر برای توریست ها و گردشگران بسیار معروف و محبوب بوده و به خاطر سواحل فوق العاده و تمیزی که دارند، برای برپا کردن جشن ها و میهمانی ها در سراسر دنیا بسیار معروف هستند. علاوه بر این ویژگی ها، امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی هم دارند که به جذب بیشتر توریست ها و گردشگران کمک می کند. پیشنهاد ما به شما، گذراندن تعطیلات کریسمس در یکی از جزایر فوق العاده تایلند است. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا با بهترین و زیباترین این جزایر در تایلند آشنا شوید. 

کو لیپه تایلند

این جزیره کوچک در مجمع الجزایر ادامنگ راوی، در قسمت جنوب شرقی تایلند قرار دارد. به خاطر مساحت کمی که این جزیره داشته، میتوان تمام آن را در حدود یک ساعت گشت. این جزیره به خاطر قرار نداشتن در پارک ملی تاروتائو، از قانون منع توسعه معاف می باشد. توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند در سه ساحل اصلی این جزیره در خانه های ییلاقی یا کلبه های چمنی اقامت داشته و از امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برخوردار باشند. 

کو لیپه تایلند

کو لانتا کرابی

بزرگ ترین جزیره از مجموعه جزایر استان کرابی، جزیره لانتا می باشد. این جزیره قسمت غربی خود را به خانه های ییلاقی، تفرجگاه ها و امکانات تفریحی اختصاص داده است. این منطقه برای علاقه مندان به غواصی، شنا و تفریحات آبی بسیار مناسب است. در جزیره لانتا میتوان به وضوح زندگی اقیانوسی و صخره های مرجانی را دید. گیاهان استوایی بسیاری در کو لانتا هستند که البته بعضی از آن ها باقی مانده جنگل های بارانی باستانی می باشند. 

کو لانتا کرابی

کو سامت بانکوک

کو سامت، جزیره ای شلوغ در بانکوک بوده و بیشتر شباهتی به پارک ملی دارد. در این جزیره میتوان تفریحات و سرگرمی های خوبی به همراه خانواده داشت. از زیباترین ویژگی های این جزیره سواحل آن با ماسه های سفید رنگ و فوق العاده بوده که منظره ای زیبا خلق می کند. توریست ها و گردشگران در این جزیره میتوانند امکانات و خدمات مختلفی برای سپری کردن تعطیلات پیدا کنند. جزیره کو سامت دارای مناطق ساکت و خلوت و همینطور شلوغ می باشد. این بستگی به شما داشته که کدام قسمت را برای اقامت انتخاب می کنید. از ویژگی های خوب اقامتگاه های این منطقه میتوان به چشم اندازی که به سمت غروب آفتاب و دریا دارند اشاره کرد. اگر به دنبال اقامتی آرام و خلوت هستید، سواحل آئو نوینا، آئو پوتسا، آیو نوان و آئو وای را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال شنا، موج سواری، حمام آفتاب و زندگی شبانه هستید، سواحل هات سای کائیو و آئو هین خک را انتخاب کنید که البته نسبت به سواحل دیگر کمی شلوغ تر بوده و بیشتر مورد استقبال توریست ها و گردشگران قرار می گیرند. 

کو سامت بانکوک

کو تاروتائو تایلند

این جزیره در قسمت جنوبی تایلند قرار داشته و یکی از 51 جزیره ای است که متعلق به مجمع الجزایر پارک ملی دریایی تاروتائو می باشد. جزیره کو تاروتائو دارای اقامتگاه هایی بسیار مناسب بوده که شامل خانه های ییلاقی، کمپ برپا کردن و ... می باشند. توریست ها و گردشگران در این جزیره میتوانند شاهد زیباترین مناظر این قسمت از تایلند باشند. تاروتائو صخره های سنگ آهکی داشته و در قسمت غربی خود لاک پشت های بزرگ بسیار دارد. در این جزیره از مناظر کوه ها و جنگل ها لذت ببرید! 

کو تاروتائو تایلند

کو ساموئی تایلند

یکی از محبوب ترین جزیره ها بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند، جزیره کو ساموئی می باشد. این جزیره امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی دارد از جمله خانه های ییلاقی، ویلاهای مخصوص و البته گران قیمت و ... . شاید جشنواره های مختلفی که هر سال در این جزیره برگزار می شوند باعث شده تا به یکی از محبوبترین جزیره های تایلند تبدیل شود. از جمله معروف ترین های این جشنواره ها مبارزه بوفالو، جشن هنری ده ستاره ساموئی و نمایشگاه های مختلف خیابانی هستند که در آن ها فروشندگان محلی مشغول به فروش خوراکی های محلی و لباس و سوغاتی ها هستند. اگر به قایقرانی علاقه مند هستید، در این جزیره هر سال ساموئی رگاتا، برگزار می شود و شما هم میتوانید در آن شرکت کنید. ورزشکاران هم در این جزیره بیکار نخواهند ماند و میتوانند در مسابقه های سه گانه سالانه جزیره شرکت کنند. 

کو ساموئی تایلند

کو پانگان تایلند

کو پانگان در یک خلیج، بین جزیره های کو ساموئی و کو تائو می باشد. این جزیره زیبا، برای کسانی که علاقه مند به سفر با کوله پشتی هستند، که به اصطلاح به آن ها بک پکر می گویند بسیار مناسب است. جزیره کو پانگان طبیعت بکر، جنگل های بارانی و سواحل فوق العاده ای داشته که شما را مات و مبهوت خود می کند. این جزیره به داشتن اسپاهای مختلف و درمان های مدیتیشن بسیار معروف است. تنها مراکز اسپا نیستند، در این جزیره معابد بودایی مختلفی هم هستند که آرامشی باور نکردنی دارند. هر سال در جزیره کو پانگان فستیوال رقص به اسم الکترونیک دنس برگزار شده که البته توریست ها آن را به جشن ماه کامل هم می شناسند. 

کو پانگان تایلند

کو چانگ تایلند

سومین جزیره بزرگ در تایلند و بزرگ ترین در مجمع الجزایر، پارک دریایی کو چانگ است. این جزیره نزدیک به مرزهای کامبوج قرار داشت و یک جزیره کوهستانی می باشد. جزیره کو چانگ را به آبشارهای مختلف، جنگل های بارانی، سواحلی بزرگ و سفید، صخره های مرجانی و ... می شناسند. در طول ده سال جزیره کو چانگ به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری تایلند تبدیل شده و یکی از ویژگی های بسیار خوبی که دارد این است که مثل جزیره های پوکت و ساموئی شلوغ نبوده و خلوت تر و آرام تر است. از محبوب ترین قسمت های این جزیره، ساحل ماسه سفیدش می باشد که در قسمت شمال غربی قرار داشته و طولانی ترین ساحل این جزیره است. هتل ها و تفرجگاه های خوبی در قسمت مرکزی ساحل ماسه سفید قرار دارند. 

کو چانگ تایلند

کوه تائو تایلند

جزیره کوه تائو یکی از جزایر محبوب تایلند بوده که به سرعت در حال توسعه بوده تا به یک مقصد محبوب و توریستی برای کسانی که فقط برای تفریح به تایلند سفر می کنند، تبدیل شود. در این جزیره هر سال هفت هزار نفر موفق به دریافت مدرک غواصی می شوند. به همین دلیل تائو یکی از محبوب ترین مقاصد دنیا برای آموزش غواصی است. در کوه تائو میتوان فعالیت هایی مثل غواصی، صخره نوردی و کوه نوردی انجام داد. از دیگر ویژگی های خوب این جزیره، صید ماهی است. ماهیگیران در این جزیره میتوانند ماهی های اسنپر و بارراکودا بگیرند. در این جزیره به خاطر افزایش حجم توریست ها و گردشگران هتل ها، کافه ها و رستوران های مختلفی باز شده اند. 

کوه تائو تایلند

کو فی فی تایلند

و اما میرسیم به محبوب دل توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند، جزیره معروف فی فی. این جزیره بزرگ ترین جزیره مجمع الجزایر کوچک در استان کرابی جنوبی است. فی فی تنها جزیره این مجمع الجزایر با ساکنان ثابت می باشد. متاسفانه سونامی اقیانوس هند در سال 2004 باعث ایجاد آسیب های شدید به این جزیره شده و تقریبا همه زیرساخت های آن را نابود کرد. اما به سرعت تمام ساختمان های جدید ساخته شده و قوانین محکمی برای محدود کردن ارتفاع هتل ها و ساختمان وضع شد تا مانعی برای مناظر زیبای جزیره نباشند. 

کو فی فی تایلند