رویدادهای بزرگ دبی در ماه های مهر و آبان : دبی سالانه رویدادها، جشنواره ها و فستیوال های بسیاری در زمینه های فرهنگی، هنری و تفریحی دارد. این رویدادها، در روزها و یا هفته هایی از سال به صورت ثابت برپا می شوند. اگر به تقویم دبی نگاه کنید، مملو از نمایشگاه ها تجاری، کنسرت های بزرگ موسیقی خوانندگان معروف در سطح جهانی، تئاترها، رویدادهای ورزشی و ... می باشد. بسیاری از این رویدادها هستند که در ماه های اکتبر و نوامبر یعنی مهر و آبان برگزار می شوند. چند مورد از بهترین آن ها را برای شما گلچین کرده ایم تا بهترین استفاده را از تور دبی خود ببرید.

چالش تناسب اندام دبی

رویداد چالش تناسب اندام دبی یک برنامه موقتی نیست و چندین فصل است که در دبی برگزار می شود. این برنامه در ماه نوامبر و اکتبر به مدت سی روز اجرا شده و در این سی روز شرکت کنندگان آن باید وضعیت جسمانی شان را به چالش کشیده و خودی نشان دهند. چند برنامه دیگر نیز مثل همین چالش در داخل شهر برگزار می شوند که بیشتر جنبه مسابقه ای دارند. شرکت در این چالش رایگان است. در رویداد تناسب اندام انواع مسابقه های دو سه گانه، مسابقه های ورزشی مخصوص بانوان و کودکان و چند کلاس رایگان نیز برنامه ریزی شده اند.

چالش تناسب اندام دبی

موزه ای از توهم

در این موزه برخلاف موزه های دیگر میتوانید قانون را بشکنید و به هر اشیایی که میخواهید دست بزنید. در موزه توهم، به وسایل و لوازمی که نشان داده شده دست بزنید تا وارد دنیای از توهم شوید. این موزه فقط برای نشان دادن چند شی نیست، توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند با بازدید از این موزه تجربه های تصویری و ذهنی کسب کرده و ذهن خود را به چالش بکشند. هر جای این موزه ممکن است حسی عجیب به شما بدهد به عنوان مثال در اتاقک های آن ممکن است احساس کنید که زمین در حال تکان خوردن است ! اما فراموش نکنید که این توهمی بیش نیست! موزه توهم در مرکز السیف کریک سایت افتتاح شده است.

موزه ای از توهم

اپرای دبی

هر ماه کنسرت ها و رویدادهای موسیقی مختلف و بسیاری در شهر دبی اجرا می شوند اما از پرطرفدارترین آن ها اپرا هستند که در ماه های اکتبر و نوامبر در Ghost the Musical، به عنوان قسمتی از تور جهانی اجرا می شود. همینطور بسیاری از اجراهای معروف نظیر سوان لیک و کنسرت گارو نیز در این اپرای دبی برگزار شده و تا آخر اکتبر ادامه خواهد داشت.

اپرای دبی

نمایشگاه باور نکردنی Ripley’s Believe It or Not

یکی از نمایشگاه هایی که شما قطعا به وجد می آورد، نمایشگاه Ripley’s Believe It or Not که ایندفعه به دبی آمده است. اگر در این نمایشگاه چیزهایی عجیبی مثل اسکلت حیوانات، گاو پنج پا، تخم دایناسور و از این قبیل چیزها دیدید، تعجب نکنید، کار این نمایشگاه نشان دادن چیزهایی عجیب و غریب است تا شما را هیجان زده کنید. نمایشگاه Ripley’s Believe It or Not تا سی نوامبر در فروشگاه بزرگ وافی برگزار می شود.

نمایشگاه باور نکردنی Ripley’s Believe It or Not