دبی یکی از شهرهایی بوده که همیشه با نزدیک شدن به روزهایی پایانی سال مورد توجه و استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران قرار میگیرد. این شهر به خاطر سرمایه گذاری های خوبی که در ن شده، به شهر یک توریستی جهان تبدیل شده است. جدا از جاذبه های توریستی و مراکز خریدی که داشته، مملو از فستیوال ها و جشنواره های فوق العاده می باشد. در اسفند ماه نیز جشنواره ها و فستیوال های تماشایی بسیار دارد. هر ساله بسیاری از توریست ها و گردشگران تور دبی در روزهای پایانی سال به این شهر می آیند و در فستیوال ها و جشنواره های بزرگ آن شرکت می کنند. در ادامه لست تورز برای شما رویدادها و جشنواره های دبی در اسفند ماه را معرفی کرده است. 

رویدادها و جشنواره های دبی در اسفند ماه

فستیوال غذای دبی 

امارات متحده عربی هر سال میزبان بسیاری از جشنواره های بین المللی و یا داخلی است که البته خیلی از این جشنواره ها در شهر معروف و توریستی دبی برگزار می شوند. یکی از این جشنواره های جذاب که مورد استقبال شکم گرد هاست، فستیوال غذاست. این فستیوال هر سال اواخر ماه فوریه و گاهی هم اوایل ماه مارس برگزار می شود. 
در این جشنواره بسیاری از رستوران ها از کشورهای مختلف و سرآشپزهای حرفه ای رستوران ها شرکت می کنند. توریست ها و گردشگران تور دبی در این فستیوال شاهد 100 نوع خوراک، بیشتر از 100 نوع چاشنی، بیشتر از 100 نوع سالاد، بیشتر از 100 نوع شیرینی و دسر و خوراک های گیاهی با تزئینات بسیار زیبا خواهند بود. همینطور بعضی از رستوران های ایرانی هم در جشنواره غذای دبی حضور دارند. فستیوال غذا بوسیله یکی از دپارتمان های توریستی دبی برنامه ریزی و هدایت شده و همچنین اولین و تنها جشنواره غذا در کل قاره اسیا می باشد. این فستیوال در چهار موضوع کلیدی به فعالیت ادامه میدهد. 

موضوعات جشنواره غذای دبی

غذای محلی امارات : این قسمت به انواع غذاهای سنتی کشور امارات متحده عربی اختصاص یافته. 

رستوران های وطنی : این قسمت مربوط به رستورانهای تازه باز شده در دبی بوده که انواع غذاهای 200 ملیت مختلف ساکن دبی را ارائه میدهد. 

رستوران های چند فرهنگی و خیابانی : قسمت سوم این جشنواره به کافه ها و رستوران های عادی که در کوچه و خیابان های دبی قرار دارند اختصاص داده شده که گاهی اوقات غذاهای سنتی با طعم اصیل سرو می کنند. 

رستوران ها و سرآشپزهای بین الملل : این قسمت آخر مختص به سرآشپزهای معروف جهان بوده که میخواهند در کشور امارات رستورانی تاسیس کنند. 

این جشنواره پر طرفدار دبی هر سال در رستوران زیبای بیچ کانتین و یا ساحل کانتینر برگزار می شود. 

زمان برگزاری : 2 الی 19 اسفند ماه

فستیوال غذای دبی

کنسرت گروه مورچه ها در دبی

گروه مورچه ها یک گروه موسیقی بین المللی بوده که بهترین موسیقی های سبک تکنو هاوس را ازان خود کرده اند. این گروه فعالیت خود را از سال 2012 در ایبیزا شروع کرده و در حال حاضر در بسیاری از شهرها مثل لندن، مادرید و نیویورک کنسرت اجرا کرده اند. امسال این گروه معروف به شهر دبی سفر می کنند تا همراه با رقبای بزرگ موسیقی الکترونیک جهان همراه شوند. 

زمان : 29 آبان تا 21 فروردین

مکان : سوهو بیچ و سوفو گاردن

قیمت بلیط : برای توریست ها و گردشگران تور دبی از 200 درهم الی 500 درهم 

کنسرت گروه مورچه ها در دبی