رودخانه مگیور میلان : مگیور، بزرگترین رودخانه شهر میلان در قسمت جنوبی کوه های آلپ بوده که زیبایی محسور کننده آن، بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ایتالیا را به خود جلب کرده است. قسمت شمالی از این رودخانه در سوئیس و قسمت شرقی آن در مرز میلان قرار دارد. به همین خاطر مردم سوئیس و ایتالیا از طریق این مگیور باهم ارتباط برقرار می کنند. سالانه این رودخانه هم در میلان و هم در سوئیس هزاران بازدیدکننده از تور اروپا دارد. مگیور به طور کلی هفتاد کیلومتری مساحت داشته و در حد فاصل آرونا و لوکارنو می باشد. امروزه رودخانه مگیور یکی از محبوبترین جاذبه های توریستی شهر میلان بوده و دارای آب و هوای متغیری است. بیشتر روزهای سال مگیور اب و هوای معتدلی دارد. 

رودخانه مگیور میلان

دهکده استرسا در رودخانه مگیور میلان

در اطراف رودخانه میگور میتوان جزیره های بسیاری دید که موجب زیباتر شدن این رودخانه شده اند. یکی از جالب توجه ترین جزیره های این رودخانه که دهکده ای دارد، استرسا نام دارد. استرسا تقریبا پنج هزار نفر جمعیت داشته و سیستم حمل و نقل به صورت محلی و بوسیله اهالی استرسا در این دهکده به خوبی انجام شده تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا بتوانند به راحتی به این دهکده زیبا و دوست داشتنی دسترسی داشته باشند. سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ایتالیا برای تماشای باغ ها و ویلاهای زیبای این دهکده به رودخانه مگیور می آیند. استرسا بیشتر توریست ها را در ماه آگوست به خود میبیند. در این دهکده انواع و اقسام جشن های محلی، مجموعه های عبادتی و از این قبیل جشنواره ها برگزار می شوند تا سرگرم شوید. 

دهکده استرسا در رودخانه مگیور میلان

جاذبه های تماشایی رودخانه مگیور میلان

این رودخانه مراکز تفریحی و جاذبه های بسیاری در اطراف خود و در داخل جزیره های خود داشته که میتواند برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا تماشایی و سرگرم کننده باشند. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا بیشتر با این جاذبه های رودخانه مگیور میلان آشنا شوید. 

  • جزیره بورومین
  • قصر سلطنتی ایزوبلا
  • باغ زیبای ایزولا مادره
  • ساختمان کاتولیک رومی به اسم ساکرو مونه د قیفا

جاذبه های تماشایی رودخانه مگیور میلان