از یخچال های طبیعی به دره های شیب دار و آبدره های بلورین، تعریف زیبایی های نروژ بدون شک غلو آمیز نیست. سرزمین های زیبا و دست نخورده ی قطب شمال یکی از معدود مناطقی است که در تابستان خورشید در نیمه شب نیز در آسمان دیده می شود و جایی است که شفق قطبی بی نظیری آسمان را در شب های طولانی زمستان روشن می کند.در نقاط جنوبی تر، شهرستان های زیبای اسلو، ترندهایم و برگن پر از ساختمان هایی است که نشان گر حضور وایکینگ ها و مردمان اسکاندیناوی است. اسلو پایتخت تجاری و امروزی نروژ است. در حالی که برگن یک درگاه تجاری سابق و دروازه ای به آبدره ها می باشد. استاوانگر پایتخت سابق صنعت نفت نروژ است و ترندهایم یک مرکز طولانی تاسیس مسیحیت است.اگرچه در برگن هوا می تواند اندکی تیره و تار شود، اما از اسکله های تاریخی شهر یک صحنه ی رنگارنگ از انبارها و خانه های چوبی دیده می شود. اسلو اما شهر مدرنی است که اغلب ساختمان ها در آن تجاری هستند و یک خانه اپرا اسلو نروژ که هر سال افراد زیادی برای دیدنش به آن جا می روند..تصویری رویایی در تور نروژ منتظر نقش بستن در ذهن و خاطرات شماست. دیدن قطب شمال  و سرمای قطب را به همراه سرسبزی اروپا را از دست ندهید

راهنمای سفر به نروژ

اغلب شگفتی های طبیعی نروژ در خارج از منزل و یا شهر ها یافت می شود. در شمال دور، در شبه جزیره ی اسوالبارد یخچال های قطبی وجود دارد و یکی از معدود مناطقی است که می توان در آن خرس قطبی را در طبیعت یافت.در جایی دیگر، یک سفر رویایی با کشتی در امتداد گیرنگرفیورد در میان بهترین سفرهای گردشی دنیاست که از میان صخره های بلند و آب های یخ زده ی سبز و آبشارهایی که از صخره ها به پایین می ریزد عبور می کند. برای اینکه با فرهنگ نروژ آشنا شوید به موزه ی محلی نورسکه در اسلو سر بزنید. در آن جا تعداد زیادی بنای تاریخی هم وجود دارد و هر روز برنامه های متنوعی برگزار می شود.

راهنمای سفر به نروژ

در اسلو می توانید از کاخ سلطنتی هم دیدن کنید. این کاخ از اواخر ماه ژوئن تا اواسط آگست روی گردشگران باز است. موزه های دیگر اسلو را فراموش نکنید. برای مثال به موزه ی کشتی وایکینگ ها و موزه ی مانچ بروید. خیابان روروس واقع در شهر معدنی روروس یکی از باقیمانده های شهر معدنی متغلق ب قرن 17 ام است.

راهنمای سفر به نروژ

شهر زیبای اودا در جنوب شرقی نروژ هم زیبایی های منحصر به فردی دارد و در دامنه کوهپایه های برفی اروپا قرار گرفته است. در آن جا سری به ترولتانگا بزنید که یک تکه سنگ عظیم است که از کوه ها تا امتداد دریاچه ی رینگدالسواتنت کشیده شده است. از مراکز خرید نروژ می توان به آکر بریگ، مرکز خرید اسلو و پالیت در شهر اسلو و ترندهایم ترگ در شهر ترندهایم اشاره کرد.

راهنمای سفر به نروژ

از هتل های زیبای نروژ می توان به هتل رویس هیم اشاره کرد که در منطقه ای تاریخی قرار دارد و قدمت مزارع اطراف آن به سال 1700 بر میگردد. هتل اوتنه در . هتل فلیسهر در برگن هم از دیگر هتل های تاریخی و زیبای نروژ است. همچنین به خاطر بسپارید که نروژ حدودا دو ونیم ساعت از وقت محلی ایران عقب تر است. و اگر از آژانسهای اروپا کار لست تورز تور اروپا خود را رزرو مینمائید میتوانید در مورد نروژ اطلاعات دیگری نیزکسب نمائید.البته تور نروژ میتوانند برای شما خاطرات دوران کودکی با دیدن کارتونهای زیبا را بصورت واقعی تداعی کنند