شما هم از پیشرفت رقبای خود در بازار متعجب هستید میدانید رقبای شما با آرامش در محیط ی که سالانه 2 یا 3 برابر سرقت در حال افزایش است از بازار سود میبرند !! در بازاری که قیمت قطعات الکترونیکی و دستگاه بخاطر تحریم و افزایش قیمت دلار در حال افزایش است شما برای نگهداری و محافظت از دستگاه های  با ارزش خود چه اقداماتی انجام داده اید ؟میدانید سالانه چندین آتش سوزی در محیط کار و خرابکاری و هک اطلاعات اتفاق میفتد ؟

 تمام این موارد مانع فروش و علت حذف شما از بازار رقابت میشوند . بنابراین توصیه ما برای شما حفاظت و نظارت در محیط کار با کمک نصب دوربین مداربسته  و دزدگیر اماکن میباشد و نگهداری و پشتیبانی دوربین مداربسته توسط نصاب دوربین مداربسته که باید از طرف شرکت معتبر نصب دوربین مداربسته باشد .

 

فقط تا پایان ماه جاری تخفیف یکسال پشتیبانی دوربین مداربسته در تهران و شهرستانها

یکی از بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته و مرکز نصب دوربین مداربسته در تهران و شهرستان ها چشم سوم پایتخت میباشد نصاب دوربین مداربسته چشم سوم پایتخت  با 20 سال سابقه در کارخانه ها و شهرک صنعتی دارای بیش از 100 گواهی حسن انجام کار از مراکز مختلف تجاری و صنعتی و منازل هستند . این شرکت تخفیف های بی نظیری را برای خرید دوربین مداربسته و پشتیبانی سالانه در پایان هر ماه دارد پیشنهاد میکنم از همین الان اقدام کنید فرصت برای پیشرفت کم است .

با انتخاب و سلیقه ی خود بهترین نصاب دوربین مداربسته را انتخاب کنید

یکی از کارشناسان چشم سوم پایتخت نصاب دوربین مداربسته تهران و شهرستانها میباشد که شاید متشکل از 100 کارشناس و نصاب حرفه ای دوربین مداربسته باشند شما به راحتی با بازدید اولیه رایگانی که برایتان انجام میدهد نظرخواهی میکنید و مستقیم به مدیریت شرکت اطلاع میدهید که این کارشناس شایستگی ادامه ی کار را دارد یا نه . سپس موارد دلخواه خود را برای کابل کشی یا انتقال تصویر یا نصب دوربین مداربسته به او میگویید . تمامی تجهیزات با توجه به بودجه ی شما و علاقه ی شما پیشنهاد و انتخاب میشود .

چشم سوم پایتخت در 30 سال گذشته در تمام مراحل پشتیبانی و گارانتی و نگهداری و خرید و نصب دوربین مداربسته در کنار مشتریان عزیز بوده  و در بیش از 100 پروژه مهم صنعتی و خانگی در حوزه مختلف مخابرات و شبکه و امنیتی و حفاظتی  فعالیت داشته و از تمامی مراکز گواهی حسن انجام کار را دریافت کرده است برخی از پروزه ها در ادامه به تفسیر ذکر شده .

نام شرکت و پروژه انجام شده نام شرکت و پروژه انجام شده

  • نصب دوربین مداربسته کارخانه گندم طلایی نوتریکا(پچ پچ)
  • شرکت نوین نیرو دوربین مداربسته شهرک صنعتی مامونیه ساوه
  • نصب دوربین مداربسته سازمان بازنشتگان ناجا
  • راه اندازی و اجرا  دوربین مداربسته پیام نور فرمانیه
  • کارخانه درسا دارو اجرا دوربین مداربسته شهرک صنعتی اشتهارد
  • نصب دوربین مداربسته داروسازی خوارزمی
  • کارخانه اگزوسازی فراگامان راه اندازی دوربین مداربسته شهرک صنعتی مامونیه        
  • نصب دوربین مداربسته برج کوهپایه و برج داریوش
  • نصب دوربین مداربسته بانک کار آفرین       هنكل پاک وش (هنکل آلمان )
  • تعمیر  دوربین مداربسته شهرک صنعتی کاوه
برخی از اقدامات کارشناسان و نصابان سیستم حفاظتی چشم سوم پایتخت
  1. انتقال تصویر دوربین مداربسته که شامل انتقال تصویر داهوا ، انتقال تصویر برایتون ، انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر ، انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت و .....
  2. نصب دزدگیر اماکن که شامل نصب دزدگیر اماکن قدیمی ، نصب دزدگیر اماکن gmk، نصب دزدگیر اماکن کلاسیک و ....
  3. نصب دوربین مداربسته بیسیم ، نصب دوربین مداربسته بدون dvr  
  4. عیب یابی و تعمیر دوربین مداربسته
  5. پشتیبانی دوربین مداربسته که شامل پشتیبانی آنلاین دوربین مداربسته و مشاوره دوربین مداربسته که توسط تکنسین دوربین مداربسته انجام میگیرد .

 

سوالات متداول

نصب دوربین مداربسته در اصفهان و شهرهای دیگر نیز انجام میگیرد ؟

بله هم پشتیبانی هم گارانتی هم نصب در اصفهان و شهرهای دیگر انجام میشود نمونه ی از این مکان ها در زیر اورده شده

نصب دوربین مداربسته کرج

بهترین دوربین مداربسته در منزل چیست ؟

برای نصب دوربین مداربسته در منزل فضای داخلی دوربین مداربسته دام و برای فضای بیرونی دوربین مداربسته بولت مناسب میباشد .

هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران و شهرستانها چه مقدار میباشد ؟

چشم سوم پایتخت بر اساس نرخ اتحادیه نصب دوربین مداربسته در سال 1401 قیمت نصب دوربین مداربسته را تعین کرده است که داخل سایت چشم سوم قیمت دقیق میتوانید چک کنید یا با مشاوره رایگان با شماره زیر از قیمت مطلع شوید

02145215

09123170852

09128991041

09124232099