دبی که همواره به عنوان یکی از شهرهای گران قیمت خاورمیانه محسوب میشود شهری ست که به بنا به عقیده لست تورز ان را شهر هزار رنگ نامید چرا که هر ان چه را که یک جهانگرد و حتی مسافران و توریسم بخواهند در ان یافت میشود بی دلیل نیست به نظر کارشناسان لست تورز به ان لقب هزار رنگ داده اند شما اگر یک معمار یا یک دریانورد یا حتی یک موزیسین هم باشید قطعا دیدنی های این شهر برایتان جالب و پر رمز و رموز خواهد بود با یکدیگر نگاهی به این شهر زیبا و هزار رنگ میندازیم و به 10 مکانی که قبل از مرگ باید از ان در دبی بازدید کنید میپردازیم 
1-برج خلیفه (جواهر دبی)
 این برج بلند و  استوار با طول 828 متر در مرکز شهر دبی،  بلندترین  آسمان خراش ساخته شده در جهان است. این برج با شکوه یکی از  مهمترین جاذبه های برجسته در تمام خاور میانه و حتی جهان  است. بی دلیل نیست که ان را جواهر دبی نامیده اند شما اگر در طبیقه 124 این اسمانخراش قرار بگیرید میتوانید یک دید بسیار زیبا و مناسب به شهر دبی داشته باشید و این برج میتواند نقطه ای مناسب برای شروع گشت و گذار شما در دبی باشد و این تجربه در مورد عظمت و شکوه و جلال مطلق برای هر بازدید کننده میتواند تجربه بسیار گرانبهایی محسوب شود.
 زمان باز و بسته بودن  برج خلیفه
یکشنبه - چهارشنبه:  10 صبح تا 22 شب 
پنج شنبه - شنبه: 10 صبح تا نیمه شب
مبلغ ورودی
بزرگسالان: 100  درهم 
کودکان (4  تا 12 سال ):  75 درهم

برج خلیفه (جواهر دبی)

2-پالم جمیرا
یک مجمع الجزایر ساخته شده بی نظیر ، این  مجمع الجزایر یکی از سه مجمع الجزایر  دارای نخل است  و یکی از جاذبه های بی نظیر دبی محسوب میشود . اگر به دنبال فعالیت های به شدت متفاوت میباشید از مراکز خرید  تا استراحتگاه های ساحلی لوکس، حتما سری به پالم جمیرا بزنید بزرگراه 6 خطه  ان  یکی از بزرگترین و بی نظیرترین بزرگراههای جهان است که در خارج از مکان غرفه ها و پارک های  هیجان انگیز ان قرار دارد
    .    مبلغ ورودی  
ورودی  رایگان،  با این حال برای سواری های مختلف  باید بلیط خریداری شود
 
پالم جمیرا

3-iFLY  دبی
این شانس را دارید که رویای  شما به حقیقت بپیوندد  iFLY  ایا تا  به امروز خواب پرواز دیده اید؟ در  دارای پیشرفته ترین تکنولوژی پیشرفته  و کارکنان مجرب ان  به شما کمک می کنند  تا 'پروازی  امن را  تمام سنین تجربه کنند، این پرواز هیجان انگیز در  دو تونل بادی عمودی در جهان و  در یک محیط کنترل شده، با جریان هوای استاندارد  و تحت نظارت مربیان مجرب ان را تجربه کنید . فراموش نکنید که برای عکس گرفتن قبل از ترک این مکان به دوستانتان بگویید که فراموش نکنند که از شما در هنگام پرواز عکس های متعدد بگیرند تا رویای پرواز خیالی تان را در حقیقت  تجربه کنید و از ان یادگاریهای خوبی به همراه داشته باشید که هر زمانی هم که در دبی نبودید بتوانید با عکس هایتان این حقیقت را  به یاد اورید.

 زمان باز و بسته بودن iFLY دبی 
یکشنبه - چهارشنبه: 10:00 صبح  تا 11:00 شب    
پنج شنبه - شنبه: 10:00 صبح  تا 12:00 ظهر
مبلغ ورودی
 درهم 215
 

iFLY  دبی

4- پیست اسکی دبی مال 

این پیست اسکی  اولین پیست اسکی در خاورمیانه محسوب میشود، که با تنظیم یک محیط  زمستانی زیبا، و 60000 تن برف در این مکان  سرگرم کننده خوش آمد گوی شما میباشد. ساخت آدم برفی، پرتاب توپ های برفی به یکدیگر  و یا فعالیتهایی مانند  اسکی، اسنوبورد و سورتمه در هوای گرم دبی ان هم با ان گرمای طاقت فرسا لذت تجربه پیست اسکی در تابستان  را دوچندان میکند.
 زمان باز و  بسته بودن : 
یکشنبه - چهارشنبه:  10:00 صبح تا 11:00 شب؛
پنجشنبه: 10:00 صبح  تا 12:00 ظهر؛ جمعه: 09:00 صبح تا 12:00 ظهر؛
شنبه: 09:00 صبح تا 11:00 صبح 
مبلغ ورودی
 200 درهم 
 (شامل برف ، ورودی  پارک ، تله کابین سواری  در فضای مجاز کوه هیجان انگیز، دستکش پشمی وچر)
 پیست اسکی دبی مال
5- شهر کودکان دبی
تمام توهمات و رویاهای کودکی  خود را دوباره در کنار کودکانتان در  شهر دبی به یاد خواهید اورد. این شهر  به طور کامل به کودکان بین 2 -14 سال سن اختصاص داده شده است ، کودکان شما یک فرصت  مهیج برای کشف، بازی های اکتشافی و یادگیری همزمان خواهند داشت  . بیش از 50 صفحه نمایش لمسی  برای کودکان ، استخر آب، بازی های آموزشی، کارگاه های آموزشی، و ماجراهای سرگرم کننده دیگر در کنار مناطق ویژه  بازی کودکان  در انتظار کودکان شماست.
 زمان باز و بسته بودن 
شنبه - پنجشنبه: 09:00 صبح تا 8:00 شب
جمعه: 03:00 ظهر تا 9:00 شب

مبلغ ورودی 
2-15 سال: 10 درهم
 16 سال و بالاتر :  15 درهم
 شهر کودکان دبی
6-  گلف دبی و باشگاه قایق بادبانی 
 زمانی که به دبی سفر میکنید گلف و  باشگاه قایق بادبانی قطعا ارزش امتحان دارد. زمین گلف اسکله نه تنها یک تجربه گلف بی بدیل است  بلکه فرصت های مختلف  برای گرفتن عکس های باکیفیت و درخشان  را فراهم می کند. با این حال، نکته متمایز و  برجسته در این مکان  باشگاه وانجمن است ، که مثل بادبان از لنج های سنتی عربی تشکیل  شده است. محل باشگاه وانجمن یکی از نقاط دیدنی برای حتی عکاسی در دبی میباشد که زمان افتتاح ان به سال 1993 بر میگردد.

گلف دبی و باشگاه قایق بادبانی

7- خانه شیخ سعید آل مکتوم
خانه شیخ سعید آل مکتوم  محل اقامت دولت  سابق و مقر  سعید بن مکتوم آل مکتوم  بوده است. که در امتداد نهر دبی واقع شده است ، این ساختمان دارای موزه ای است که متشکل از  1894 عکس از بسیاری از لحظات تاریخی و خاطرات تاریخی دبی  میباشد.  نکته قابل توجه این ساختمان برای معماران و اهل فن  معماری عربی درخشان ان است که بسیار قابل بالندگی و حایز اهمیت برای مردم امارات است. از طبقه بالای این ساختمان شما میتوانید یک دید مناسب به افق زیبا و روشن دبی داشته باشید

 زمان باز و بسته شدن بودن 
شنبه - پنجشنبه: 8:00صبح تا 08:30 شب
جمعه:  15:00ظهر تا  21:30 شب
مبلغ ورودی
بزرگسالان: 2 درهم  
کودک: 1 درهم
 

خانه شیخ سعید آل مکتوم


8- پیاده روی هفتگی تان را در دبی مارینا تجربه کنید
دبی مارینا مکان مناسبی با 7 کیلومتر طول برای پیاده روی هفتگی است که دارای  تعدادی از رستوران های خوب، کافه ها و بازار  خرید است و ان را تبدیل  به یک محل عالی برای صرف یک شب دلچسب با عزیزانتان کرده است. بسیاری از قایق های بادبانی فانتزی و قایق های تندرو که  در نزدیکی اسکله پارک شده استفاده میکنند و لذت میبرند، و جدای از ان  شما می توانید در دبی مارینا پیاده روی  کنید و از آبگرم و باشگاه سلامت درمانی  آنگسانا نهایت لذت را ببرید، رستوران فانوس، همراه با پیتزاهایش که زبانزد عام و خاص است در پذیرایی از شما اماده است.   

پیاده روی هفتگی تان را در دبی مارینا تجربه کنید

9- فستیوال جاز دبی
 این غیر قابل انکار است اگر بگوییم این فستیوال موسیقی از معدود فستیوال های موسیقی در خاور میانه و اسیا میباشد شما اگر یک جاز باز حرفه ای باشید در ماه فوریه فستیوال جاز دبی به همراه افسانه های موسیقی جز میتوانند مکان مناسبی برای شما باشند که از این اجراها نهایت لذت را ببرید و اجراهای در سطح کلاسهای جهانی را تجربه کنید همزمان با این فستیوال بسیاری از مارک ها و برندهای معتبر دنیا مانند بلک بری ، هارلی دیویدسون، تویوتا، جبرا و بیشتر برندهای هنر دستباف و صنایع دستی در  بازار انجا  نمایشگاههایی برگزار میکنند که برای مارک بازها و برند بازها میتواند مکان مهمی برای بازدید به روز ترین محصولات ان برندها و خرید ان باشد. 

فستیوال جاز دبی

10-چشمه نمای دبی
با ظرفیت 22000 گالن (83000 لیتر) آب مواج در  هوا و در هر نقطه ای ،این چشمه را تبدیل به بزرگترین چشمه رقص در جهان کرده است. 902 فوت طول ان با  ارتفاع 500 فوت است و توسط 6600 چراغ و 25 پروژکتور رنگی روشن شده است. اجرای دلفریبنده رقص اب چشمه  دبی همراه با نور و موسیقی برای تک تک مسافران جذاب و منحصر بفرد خواهد بود. در گذشته اجراهای متفاوتی در کنار این چشمه صورت گرفته از سلن دیون معروف با اجرای افسانه ای اش در تایتانیک تا بسیاری از خوانندگان هندی و عربی ، لست تورز به شما پیشنهاد میکند حتما از این چشمه که بزرگترین چشمه رقص اب در جهان است در تور دبی بازدید فرمایید.
زمان باز و بسته شدن
اجراها:
یکشنبه - چهارشنبه: 1:00 ظهر تا 13:30  ، 18:00 غروب تا  22:00 شب 
پنج شنبه - شنبه: 1 بعد از ظهر تا 01:30 بعد از ظهر ، 18:00 غروب تا  23:00 شب  

چشمه نمای دبی

مشاهده : تور دبی