دنیای زیر آب لنکاوی : یکی از خیره کننده ترین جاذبه های لنکاوی، دنیای زیر آب یا همان آکواریوم است. این مجموعه فوق العاده، یک آکواریوم بزرگ در کنار ساحل سینانگ بوده و زیستگاه بیش از پنج هزار آبزی است. دنیای زیر آب لنکاوی شهرت بسیاری داشته و بعد از مدتی کوتاه به یکی از بهترین و برترین جاذبه های تفریحی شهر تبدیل شد. این مجموعه یک تونل پانزده متری زیر آب داشته و شما را با دنیای زیر آب و موجودان بی نظیری که دارد آشنا می کند.

دنیای زیر آب لنکاوی

حیوانات و آبزیان مرکز دنیای زیر آب لنکاوی

بیشتر از پنج هزار حیوان آبزی در مخزن های شیشه ای بزرگ و حجیم این مرکز زندگی می کنند. در بزرگ ترین آکواریوم این مکان کوسه ها، استینگ رای، لاک پشت های سبز و مارماهی ها قرار دارند. البته به تازگی حیوانات جدید به آن اضافه شده اند مثل پنگوئن ها، راک هوپر، پنگوئن های پا سیاه و خوک های آبی. در کنار این مخزن و آکواریوم ها یک پنجره شیشه ای بزرگ به سمت دریا قرار داشته که تا پانزده متر طول داشته و میتواند شما را ساعت ها به تماشای موجودات و زیبایی های اعماق دریا بنشاند. روزی دو بار در ساعت های ده صبح و سه بعد از ظهر به آبزیان دنیای زیر آب غذا میدهند که صحنه تماشایی داشته و به توریست ها پیشنهاد می شود حتما تماشا کنند. همینطور توریست ها و گردشگران تور مالزی میتوانند نمایش های جالب و مدرنی را با دستگاههای سه بعدی ببینند و با دنیای زیر آب آشنا شوند.

حیوانات و آبزیان مرکز دنیای زیر آب لنکاوی

هزینه بلیط و ساعات بازدید از مرکز دنیای زیر آب لنکاوی

هزینه بلیط این جاذبه از لنکاوی برای توریست ها و گردشگران بزرگسال تور مالزی 43 رینگیت معادل سی هزار تومان و برای کودکان سه تا دوازده سال 33 رینگیت معادل 23 هزار تومان می باشد. از دیگر مکان های نزدیک به دنیای زیر آب میتوان به هتل سنانگ پلازا و هتل لندکانز اشاره کرد. این مرکز از ساعت ده صبح تا شش بعد از ظهر آماده بازدید توریست ها و گردشگران است.