دوست داران حیوانات میدانند که دلفین ها بسیار مهربان و باهوش و همینطور بازیگوش هستند. دلفین ها مغز بزرگی دارند به همین دلیل یادگیری آن ها سریع و البته دلفین ها به جز بازی و اجرا کردن نمایش کاربردهای دیگری هم برای ما دارند همانند  پیدا کردن ماهی، پیدا کردن مین‌ و استقاده از گوشت آنها. اگر دوست دارید به دلفین ها نزدیک تر شده و این موجودات آبزی حیرت انگیز را از نزدیک ببینید، پیشنهاد ما به شما dolphinarium دبی است!

دلفیناریوم دبی

سال 2008 در پارک خور یا همان Creek  مجموعه ای برای آموزش نمایش به دلفین ها به اسم dolphinarium Dubai به متر پنج هزار متر مربع افتتاح شده که در حال حاضر هر فردی که مسافر تور دبی بوده محال است از این مجموعه دیدن نکرده باشد ! دبی بهترین جاذبه های گردشگری را دارد که این مورد هم قطعا حز بهترین ها به حساب می آید.

دلفیناریوم دبی

دسترسی به دلفیناریوم بسیار راحت بوده و در مرکز شهر دبی است. محیط این مجموعه سرپوشیده است و دلفین ها را در محلی مخصوص به آنها با شش هزار متر مکعب نگهداری میکنند که به استخر اصلی راه دارد. اهمیت به دلفین ها در این مجموعه آنقدر زیاد است که یک استخر پزشکی جدا نیز برای آن هراهم کردند تا این آبزیان مهربان دچار مشکل نشوند.

دلفیناریوم دبی

داخل این مجموعه قسمت های مختلفی برای کودکان، تولد برای کودکان، اردوهای علمی برای مدرسه، رستوران با بهترین خوراکیها هست و همینطور یک سینما پنج بعدی که طرفدار زیادی دارد.نمایش دلفین ها شامل رقص، بازی، پریدن از حلقه، خواندن آواز و خیلی موارد دیگری میباشد هر بیننده ای را سرگرم میکند و میتواند یک تفریح هیجان انگیز برای کودک شما باشد. یکی از قسمت ها مورد علاقه مسافران تور دبی شنا کردن و عکس گرفتن  همراه با دلفین ها به مدت 45 دقیقه که 25 دقیقه آن روی آب است، که طرفداران زیادی دارد.

دلفیناریوم دبی

داخل پارک Creek به جز این مجموعه بیش از 120 نوع از پرنده ها نگهداری میشود که میتوانید با استراحت روی صندلی ها و یا هنگام قدم زدن به تماشای آن ها بنشینید.

دلفیناریوم دبی

نمایش ها از از دوشنبه تا شنبه 11 صبح تا شش عصر و برای جمعه و شنبه یک نمایش اضافه ساعت سه دارد. برای تهیه بلیط برای دیدن این موجودات دوست داشتنی و بی آزار باید وقت قبلی داشته باشید به همین دلیل میتوانید از طریق سایت رسمی مجموعه اقدام کنید.

آدرس :

Gate 1 Al Al Riyadh St | Umm Hurrair, Dubai, United Arab Emirates