دستگاه چاپ دیجیتال چیست؟

در روزگاران قدیم، چاپ تصاویر یا کلمات بر روی کاغذ و سطوح دیگر کاری پرزحمت و پرهزینه بود که شامل مراحل بسیار و تجهیزات گوناگون می شد. وقت گیر هم بود

فناوری چاپ دیجیتال کاتالوگ رویه و بسیاری از صنایع مرتبط با آن، مانند بازاریابی مستقیم، انتشار روزنامه و مجلات، کتاب‌سازی، و طراحی هنرهای گرافیکی را متحول کرده است. امروزه، چاپ دیجیتال - فرآیند انتقال مستقیم تصاویر مبتنی بر چاپ دیجیتال به رسانه های مختلف، از جمله کاغذ، پارچه، بوم، مقوا و سایر بسترها- مقرون به صرفه، سریعتر (نیاز به تنظیم کمتری دارد) و امکان سفارشی سازی آسان یک طیف گسترده ای از محصولات .

چاپ فوری کاتالوگ

برخلاف روش‌های سنتی آنالوگ چاپ کاتالوگ حرفه ای مانند افست، لیتوگرافی، گراور، لترپرس و فلکسوگرافی، دستگاه‌های چاپ دیجیتال بر روی صفحات تکیه نمی‌کنند که به طور مداوم باید جایگزین شوند. در عوض، این چاپگرها از مجموعه ای از فناوری ها، از جمله لیزر و نرم افزار نقشه برداری دیجیتال، برای ایجاد تصاویر، متن و گرافیک با دقت بالا استفاده می کنند.

چنین مکانیک‌هایی چاپ دیجیتال آنلاین کاربردهای گسترده‌ای دارند، از عکس‌ها و انتشار رومیزی کوچک گرفته تا بسته‌بندی در مقیاس بزرگ/حجم بالا و پست مستقیم، برای مثال.

طیف گسترده ای از پرینترهای دیجیتال موجود امروزه را می توان به سه نوع اصلی تقسیم کرد: جوهر افشان، تونر و لیزر. در زیر جزئیات چاپ کتاب بیشتری در مورد هر یک و همچنین چندین مزیت چاپ دیجیتال آورده شده است.

انواع پرینترهای دیجیتال

  • چاپ دیجیتال جوهر افشان

این روش محبوب با انتقال قطرات جوهر بر روی کاغذ و مجموعه‌ای از رسانه‌های دیگر، تصاویر را ایجاد می‌کند. اغلب برای کارهای چاپی با سرعت بالا استفاده می شود، زیرا بسته به مدل می تواند تا 500 تصویر رنگی و حداکثر 300 تصویر سیاه و سفید در دقیقه تولید کند.

  • چاپ دیجیتال مبتنی بر تونر

چاپ بر اساس تونر از کارتریج های پر شده با پودر متشکل از ذرات ریز پلاستیک و سایر رزین ها استفاده می کند. هنگامی که گرم می شوند، این ها با رسانه مربوطه ترکیب می شوند تا متن، تصویر یا گرافیک مورد نظر را تشکیل دهند.

  • چاپ لیزری

همانطور که از نامش پیداست، این روش از پرتوهای لیزر برای بازتولید، و فیوز کردن تصاویر دیجیتال، گرافیک و متن روی کاغذ استفاده می کند – اسکن الکترواستاتیک و سپس ذوب با تونر گرم شده.

مزایای چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال دارای مزایای متعددی است، از جمله:

  • بدون نیاز به بشقاب

فرآیندهای چاپ غیردیجیتال نیازمند فلز، پلاستیک، لاستیک یا در برخی موارد حتی "صفحات" کاغذی برای انتقال تصاویر مورد نظر به رسانه های دیگر است. چاپ دیجیتال این کار را نمی کند، که می تواند در زمان و هزینه صرفه جویی کند.

  • مقرون به صرفه

چاپ دیجیتال دارای حداقل هزینه‌های راه‌اندازی، قابلیت‌های کوتاه‌مدت، هزینه‌های صفحه صفر (زیرا همانطور که در بالا ذکر شد، از آنها استفاده نمی‌شود)، زمان‌بندی سریع و گزینه‌های به راحتی قابل تنظیم است.

  • سبزتر

چاپ دیجیتال نیز نسبت به سایر روش ها سازگارتر با محیط زیست است، زیرا کاغذ کمتری را هدر می دهد و از مواد شیمیایی کمتری استفاده می کند و در نتیجه پایدارتر است. روش‌های چاپ غیردیجیتال نیز مقدار قابل‌توجهی آب مصرف می‌کنند، در حالی که دستگاه‌های چاپ دیجیتال بدون آن کار می‌کنند - به حفظ این منبع طبیعی گرانبها کمک می‌کند.

  • شخصی سازی

چاپگرهای دیجیتال طیف گسترده‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی را ارائه می‌کنند که می‌توانند به طور مؤثرتری با پیام‌رسانی و طراحی گرافیکی سفارشی‌شده به هدف قرار دادن مخاطبان مورد نظر شما کمک کنند. با هم، انعطاف پذیری، مقرون به صرفه بودن، سفارشی سازی و محصولات نهایی با کیفیت چاپ دیجیتال، امکانات بی شماری را برای کمپین های بازاریابی مستقیم فراهم می کند.

  • توزیع کنندگان طراحی  آرمانی

یک شرکت بازاریابی مستقیم با خدمات کامل است که متخصص در راه‌حل‌های چاپ مقرون‌به‌صرفه، سفارشی ، پستی و پردازش داده با استفاده از آخرین فناوری‌های صنعت است. تیم باتجربه ما از کارشناسان طراحی دیجیتال دارای دانش و دانش هستند تا اطمینان حاصل کنند که پروژه شما - بزرگ یا کوچک - به موقع، با بودجه ساخته می شود و حتی از بزرگترین انتظارات نیز فراتر می رود. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد تمام کارهای خارق العاده ای که می توانیم برای شما انجام دهیم بیشتر بدانید!

چاپ و تصویربرداری

برای زنده کردن ایده های پیام های بازاریابی شخصی و شخصی خود، به کمک یک ارائه دهنده خدمات کامل با راه حل های چاپ و تصویربرداری داخلی از طریق تجهیزات و فناوری پیشرفته نیاز دارید.

این چیزی بیش از جوهر روی کاغذ است.

طراحی با ترکیب بیش از 50 سال تجربه چاپ با سرمایه‌گذاری در آخرین فناوری، دانش سنتی صنعت را با تفکر و روش‌های نوآورانه ترکیب می‌کند تا خدمات بی‌نظیر و راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه را برای رفع نیازهای چاپ و تصویربرداری شما ارائه دهد.با همکاری با طراحان گرافیک ماهر که به تجهیزات پیشرفته دسترسی دارند، می توانید ایده های بازاریابی مستقیم خود را به واقعیت تبدیل کنید.

ما در انواع راه حل های چاپ برای

پاکت نامه ها

فرم های پیوسته

نامه ها

ارسال کنندگان خود

بروشورها

باک می لغزد

ببندید

کارت پستال

خبرنامه ها

فرم های سفارش

جزوات

قطعات دایکاتور

کارتن های تاشو

...و بیشتر!

مطبوعات وب

اگر تا به حال یک ماشین چاپ روزنامه بزرگ را دیده اید که با سیلندرهای بزرگ در حال چرخش است و کاغذ کاغذ روزنامه در جریانی سریع و پیوسته در حال پرواز است، نمونه ای به اندازه اتاق از یک پرس وب کلاسیک را مشاهده کرده اید. پرس های وب برای چاپ با تیراژ بالا با سرعت بیشتری استفاده می شوند و در زمان کمتری مقدار زیادی محصول تولید می کنند. پرس های وب از چندین واحد متصل برای عملکردهای مختلف استفاده می کنند، مانند چاپ رنگ های مختلف جوهر، قرار دادن متقارن قالب چاپ، برش، تا کردن، و سوراخ کردن - همه در یک خط - بنابراین یک محصول نهایی از انتهای دستگاه بیرون می زند و آماده توزیع است. .

پرس های ورق

پرس های ورق باکیفیت چاپ بروشورها، مقالات تخصصی و کارت های سفارش را در برنامه های فشرده و نزدیک به مهلت های زمانی ممکن می سازند. چه به یک بروشور شش رنگ، یک سربرگ دو رنگ یا پاکت های لیتوگرافی شده روی صفحات تخت و سپس تبدیل نیاز داشته باشید، بخش تغذیه ورق ما بدون توجه به پیچیدگی تقریباً به هر چیزی که نیاز دارید مجهز است.

دستگاه های چاپ دیجیتال

ماشین‌های چاپ دیجیتال ما انعطاف‌پذیری و مقرون به صرفه بودن را ترکیب می‌کنند تا گزینه‌های بی‌پایانی برای کمپین‌های پست دیجیتالی شما ارائه دهند. با خدمات چاپ دیجیتال Design Distributors، می‌توانید فوراً کالاهای مارکدار را از تقویم و پوشه‌های ارائه گرفته تا نشان‌های شناسه و نمایشگرهای POP ایجاد کنید—همه از کاتالوگ موجودی آماده عرضه.

پرس پاکت

شما طیف وسیعی از پاکت ها را در اندازه ها و رنگ های مختلف می خواهید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را برای کمپین بازاریابی بعدی خود انتخاب کنید. Design Distributors دانش گسترده ای در زمینه چاپ و ساخت پاکت نامه دارد و بر ارائه کیفیتی فراتر از مقایسه به شما تمرکز دارد.

پیش پرس های الکترونیکی

ماشین‌های الکترونیکی اصول چاپ سنتی را با فناوری پیشرفته ترکیب می‌کنند و نامه‌های منحصربه‌فردی تولید می‌کنند که درهم ریخته‌ها را می‌شکنند و واقعاً متمایز می‌شوند. با تغییر اطلاعات بصری به شکل دیجیتال به فیلم خروجی برای چاپ، این پرس ها فرآیند و توزیع سریعتر، بهتر و مقرون به صرفه تری را انجام می دهند.

خدمات تصویربرداری

امکانات توزیع کنندگان طراحی یک محیط کاملاً چند پلتفرمی (مک و رایانه شخصی) با ویژگی های چاپ و تصویربرداری گسترده برای تولید انواع خدمات، مانند:

اسکن دیجیتال و روتوش

مرحله و تکرار

جوهر افشان رنگی با وضوح بالا

عایق لیزری B/W

خدمات طراحی خلاقانه و موارد دیگر

آدرس دهی لیزری

امروزه چاپ لیزری به دلیل توانایی آن در ایجاد چاپ های با کیفیت و با نرخ سریعتر و هزینه کمتر، یک استاندارد صنعتی است. برخی از مزایای متعدد آدرس دهی لیزری عبارتند از: اجتناب از خطا، انعطاف پذیری با طیف گسترده ای از سبک های چاپ، زیبایی شناسی و کیفیت چاپ چشمگیر، و تعادل کلی هزینه و فایده به دلیل افزایش انعطاف پذیری در یک قطعه واحد.