دریاچه کومو در ایتالیا : دریاچه کومو در قسمت شمال ایتالیا و در فاصله 25 کیلومتی شهر میلادن بوده که به اسم لاریو نیز شناخته می شود. این دریاچه از جمع شدن آب کوهستان ها، رودخانه آدا و دیگر رودها بوجود امده است. دریاچه کومو تقریبا 47 کیلومتری طول و چهار کیلومتر عرض دارد. همینطور مساحتی به اندازه 146 کیلومترمربع و عمقی به اندازه 414 متر دارد. کومو به خاطر طبیعت بکر اطراف خود و تفریحاتی که داشته یکی از جاذبه ها گردشگری تور ایتالیا محسوب می شود. همچنین به خاطر فاصله کوتاهی که تا شهر میلان داشته، بازدیدکنندگان بسیاری از تور اروپا دارد. دریاچه کومو در ایتالیا بین استان های کومو و لکو قرار داشته و بعد از دریاچه های گاردا و ماگیور، سومین دریاچه بزرگ این کشور است. تنها به اینها ختم نمیشود، کومو عمیق ترین و معروف ترین دریاچه این کشور بوده و به خاطر چشم اندازهای فوق العاده ای که داشته بسیاری از هنرمندان و گردشگران را به خود علاقه مند کرده است. اگر به شکل این دریاچه از بالا نگاه کنید، متوجه شکل Y بودن آن خواهید شد. توریست ها و گردشگران در این دریاچه و اطراف میتوانند از جنگل ها و امکانات رفاهی که اطراف ان بوجود آمده استفاده کرده و لذت ببرند.  

دریاچه کومو در ایتالیا

بهترین زمان برای بازید از دریاچه کومو

از دوران روم باستان تاکنون این دریاچه یکی از مقاصد گردشگری و رومانتیک معروف در ایتالیا بوده و همیشه پر است از عکاسانی که برای شکار بهترین لحظه ها به این کشور امده اند. اگر در فصل تابستان به تور لحظه آخری اروپا سفر کرده اید، بهترین مکان برای رها شدن از شلوغی های شهر، دریاچه کومو است. پیشنهاد ما برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ایتالیا برای بازدید از از دریاچه کومو، فصل بهار و پاییز است. چرا که هوا بسیار خنک بوده و همینطور با جمعیت بسیار کمی روبرو خواهید شد. البته فصل زمستان نیز این دریاچه زیبایی های خود را داشته اما ممکن است بعضی از تفریحات آن تعطیل باشد. در آن صورت شما میتوانید در دامنه کوه های اطراف آن به اسکی سواری مشغول باشید. 

بهترین زمان برای بازید از دریاچه کومو

امکانات تفریحی در دریاچه کومو در ایتالیا

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا در دریاچه کومو امکانات تفریحی زیادی خواهند داشت از جمله دوچرخه سوازی، قایق سواری، موج سواری، دوچرخه سواری روی کوه ها، کوهنوردی، چتربازی و ... که البته این تفریحات بیشتر برای فصل تابستان است. همینطور روزهای آخر هفته نیز میتوان سوار کشتی کروز شده و دریاچه را از نزدیک دید. البته در شهرهای اطراف دریاچه کومو نیز فستیوال های بسیاری برگزار می شوند که میتوانید در آن ها هم شرکت کنید. اگر بیشتر به دنبال استراحت و ارامش در این دریاچه هستید، میتوانید از اسپاهای اطراف استفاده کرده و یا مشغول به بازی های گلف و تنیس شوید. 

امکانات تفریحی در دریاچه کومو در ایتالیا