در سال های اخیر و با توجه به رشد اقتصادی روز افزون امارات بسیاری از کشور ها خصوصا ایران سرمایه گذاری های گسترده ای در امارات جهت  گسترش روابط اقتصادی در دبی انجام داده اند.

از مهم ترین قدم ها جهت ورود به هاب بین المللی خاورمیانه جهت سرمایه گذاری ثبت شرکت در دبی می باشد.

بسیاری از سرمایه گذاران و کار آفرینان جهت شروع کسب و کار خود اقدام به ثبت شرکت در دبی می نمایند تا علاوه بر شروع کسب و کار خود به صورت قانونی از بهرهمندی اقامت امارات هم استفاده کنند.

به دلیل رشد روز افزون اقامت امارات از طریق ثبت شرکت در برخی موارد متوجه شدیم که تعدادی از افراد بدون داشتن اطلاعات کافی دست به ثبت شرکت در امارات می زنند که فقط بتوانند از اقامت آن پس از ثبت بهره ببرند.

لذا بر خود واجب دانستیم که به طور مختصر در مورد مزایا و معایب ثبت شرکت در امارات و یا دبی  توضیحاتی را ارائه نماییم.

مزایا و معایب و مراحل ثبت شرکت در دبی

مزایا و و معایب ثبت شرکت در دبی

ابتدا در اگر بخواهیم در مورد مزایای ثبت شرکت در  صحبت کنیم می توانیم از نزدیک بودن به کشور ایران دارا بودن کلیه ظرفیت های سرمایه گذاری و صتدراتی و وارداتی و همچنین دریافت اقامت 2 ساله امارات با ساده ترین تشریفات عمومی و کاری اشاره نماییم که اکثر کار آفریننان می توانند پس از ثبت شرکت نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

همچنین در نظر داشته باشید در صورت دریافت اقامت کاری امارات و گرفتن ویزای امارات شما میتوانید کلیه افراد درجه 1 خانواده خود را به امارات آورده و برای آنهاهم اقامت و ویزای کار مشخص امارات را دریافت نمایید.

حال اگر بخواهیم در مورد معایب ثبت شرکت در دبی و اقامت آن صحبت کنیم باید در مورد مسائلی چون هزینه های بالا و همچنین کوتاه بودن طول مدت اقامت کاری و تمدید لایسنس یا جواز کار به صورت سال اشاره کنیم که هر کدام برای خود دارای هزینه های مربوطه به خود می باشند که اگر در این کشور درآمد مربوط به شغل خود رانداشته باشید متحمل هزینه های گزاف خواهید شد.پس اگر قصد دریافت اقامت امارات با ثبت شرکت را دارید بهتر است بیشتر به آن فکرکنید و یا با مشورت با مشاوران خبره خدمات اداری مدیران بهترین نوع شرکت را جهت دریافت اقامت انتخاب نمایید.

حال درباره مراحل هزینه و مدارک مربوط به ثبت شرکت در دبی بیشتر بدانید

حال اگر تصمیم دارید جهت ثبت شرکت در امارات اقدام نمایید وحتی پس از آن به اقامت و ویزای کاری امارات و یا دبی فکر میکنید بهتر است در مورد موارد ذیل دقت و توجه نمایید تا بتوانید خودتان جهت ثبت شرکت و اقامت دبی اقدام نمایید.البته این موضوع را در نظر داشته باشید که شرکت بین المللی خدمات مدیران همیشه در خدمت شما عزیزان خواهد و شما می توانید از مشاوره 100 درصد رایگان ما بهرهمند شوید.

جهت ثبت شرکت در دبی ابتدا باید پاسپورت دارای 6 ماه اعتبار و مدارک هویتی خود نظیر شناسنامه و کارت ملی و همچنین یک قطعه عکس را به صور پی دی اف با خود داشته باشید.

ابتدا باید جهت تاییدیه امن اقدام نموده سپس باید براب موافقت اولیه و نهایتا برای ثبت شرکت اقدام نمایید.

پس از تایید نام و ثبت شرکت شما می بایست برای اخذ مجوز فعالیت اقدام نمایید و در نهایت پس از اخذ مجوز فعالیت می توانید پس از دریافت کارت تاسیس  شرکت جهت دریافت ویزای کاری و یا اجازه کار اقدام نمایید.

پس از دریافت ویزای کار 2 ساله شما می توانید جهت دریافت اقامت 2 ساله هم اقدام نمایید.درنظر داشته باشید مدت زمان مجوز کار یا لایسنس شما سالیانه میباشد و شما باید نسبت به تمدید آن هر ساله اقدام نمایید.

در مورد هزینه  ها هم در نظر داشته باشید که کلیه هزینه ها به صورت وچر به شما  تحویل و شم نسبت پرداخت تک تک مراحل بالا اقدام مینمایید که میتوتند با  توجه به تعداد نفرات و نوع موضوع فعالیت بسیار متغیر باشد.

مزایای ویزای دبی یا امارات چیست؟

از مزایای ویزای امارات هم می توان به تجارت آزاد در کلیه کشورهای عضو جی سی سی و همچنین کشورهای خاورمیانه نام برد و همچنین می توان جهت توسعه کسب و کار در کشور امارات از این ویزای استفاده فراوانی کرد و از همه مهم تر می توان با ویزای 2 ساله امارات برای کلیه اعضای درجه 1 خانواده اقامت 2 تا 10 ساله اخذ نمود.

جمع بندی

برای جمع بندی به این نکته اشاره میکنیم که هر کشوری چه جهت سرمایه گذاری چه جهت زندگی و کار سختی ها و چالش های اولیه خاص خود و از همه مهم تر هزینه های پیش بینه نشده خود را خواهد داشت. لذا از شما تقاضا دایم نسبت یا انتخاب و یا سرمایه گذاری اطلاعات خود را کامل و سپس در این راه  قدم بگذارید. در نظر هم داشته باشید شرکت بین المللی مدیران در کلیه این مراحل ائم از ثبت شرکت تا اقامت و حتی مشاوره سرمایه گذاری در خدمت شما خواهد بود.