5 جذابیت برتر ساحل چاونگ:

1.ساحل چاونگ: ساحل چاونگ مشهورترین و پر طرفدار ترین ساحل جزیره ساموئی است و همچنین بلند ترین نوار ساحلی را در کل جزیره دارد که شامل هفت کیلومتر ساحل با شن های سپید و آب زلال است. جزیره ساموئی از ساحل چاونگ به توسعه صنعت گردشگری خود پرداخت و به همین دلیل این ساحل نقطه ی شروع و توسعه یافته ترین و پرطرفدار ترین ساحل در جزیره است. ساحل چاونگ از یک ساحل حلالی پنج کیلومتری شنی و دو دماغه سنگی از ریف مرجانی و جزیره ای کوچکدر شمال، تشکیل شده است. ساحل چاونگ محل مناسبی برای شنا، همه ی ورزش های آبی از جمله غواصی است، در دو فصل تابستان و زمستان مملو از جهانگردانی می شود که به دنبال خورشید درخشان و گرم هستند. ساحل چاونگ آرامش بخش ترین ساحل جزیره نیست اما هر کس میتواند چند متری فضای آرام برای حمام آفتاب ،یک نوشینی خنک همراه با ماساژ برای لذت بردن از تعطیلات خود داشته باشد.

2.کلوپ شبانه سوی رگی: کلوپ شبانه سوی رگی ساحل چاونگ در ساموئی یکی از دو مرکز تجمع  بزرگ ساحل است که در نوار ساحلی مجاور دریاچه چاونگ واقع شده است و تا به حال 500 متر از فضای ساحل را اشغال کرده است. این کلوپ شاد ترین کلوپ ساحل چاونگ است و با سابقه ی طولانی در برگزاری جشن ها دارای بهترین دی جی ها و بهترین سیستم های صوتی  است. در کلاب میز بیلیارد انواع نوشیدنی و میان وعده در دسترس میهمانان می باشد.

3.بوکس تایلندی: استادیوم بوکس پچبانچا ساحل چاونگ جزیره ساموئی مرکز موی تای در جزیره سامویی می باشد. موی تا یا بوکس تایلندی ورزش ملی تایلند است و یاد گیری آن بسیار زمان بر و سخت است. استادیوم بوکس پچبانچا در کلوپ سوی رگا واقع شده و سالن بزرگ آن می تواند تا 1500نفر تماشاچی را در خود جای دهد. مسابقات هر هفته روزهای زوج ساعت 21 برگزار می شوند.

4.نمایش مولن روژ: نمایش مولن روژدر ساحل چاونگ جزیره ساموئی مشهور ترین نمایش این ساحل است. هر شب در سه سانس 20.00 ، 21.30 و23.00 نمایش های شادی را برای مسافران اجرا می کند.بالغ بر 20 هنرمند در این نمایشها فعالیت دارند که شامل خوانندها و بازیگران با لباس های دیدنی و متفاوت می شوند.اجراهای اول شب ملایم تر و مناسب خوانواده ها و نمایش های آخر شب بیشتر باب میل جوانان است. آهنگ های مناسب انواع ملیت ها، لباس های زیبا و رنگارنگ، نور پردازی و صدای عالی عناصر موفقیت این نمایش شبانه می باشند.

5.کلوپ فوتبال-گلف ساموئی: بازی فوتبال-گلف یک بازی جدید و هیجان انگیز است که جای خود را کم م در گوشه و کنار جهان باز میکند. ایده ی آن بسیار ساده است، تلفیق گلف و فوتبال، به این صورت که بازی کنان باید با فوتبال بازی کردن توپ ها را در سوراخ هایی به اندازه توپ فوتبال جای دهند.و البته فقط اجازه استفاده از پا را دارند.این بازی را میتوان گروهی انجام داد و به مدت 60 دقیقه تفریح و خنده را برای بازی کنان به ارمغان می آورد. در این بازی هم مانند گلف انواع زمین ها با سختی های متفاوت وجود دارد و در طول مسیر در صورت گل کردن توپ در چاله ی 11 و 18 نوشیدنی رایگان و در انتها یک جا کلیدی به رسم یاد بود با خود به خانه خواهید برد. ساعت کار هر روز از 9.00 تا 18.30.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@