در دبی از کجا خرید کنیم ؟ : دبی یکی از معروف ترین شهرهای امارات بوده که به خاطر جاذبه های تفریحی و گردشگری و مراکز خرید فوق العاده اش، مقصد بسیاری از توریست ها و گردشگران سراسر جهان است. مراکز خرید این شهر بهترین مکان برای خرید است. اکثر توریست ها و گردشگران تور دبی به خاطر خرید از این مراکز خرید بزرگ از آن بازدید می کنند. دبی از بهترین و بزرگ ترین مراکز خرید دنیا را داشته که بیشتر آن ها بسیار معروف هستند. بهترین مراکز خرید و فروشگاه های دبی که میتوان از آن ها خرید بهتر و باکیفیتی داشت، شامل موارد زیر هستند :

مرکز خرید باکس پارک دبی

این مرکز خرید در فضای باز قرار داشته و مغازه های آن شامل نایک، سواچ، تایپو، آدیداس و دیگر برندهای داخلی و خارجی معروف می باشند. مرکز خرید باکس پارک در مجموعه پانزده فروشگاه و مغازه دارد. در کنار این پانزده فروشگاه، سی رستوران با منوهای غذایی بین المللی، محلی، عربی و ... قرار دارند. همینطور امکانات رفاهی نیز مثل سینما برای جذب بازدیدکنندگان در این مرکز خرید هست.

مرکز خرید باکس پارک دبی

مرکز خرید سیتی واک دبی

مرکز خرید سیتی واک یک و دو، یکی از بهترین مراکز خرید دنیا برای خرید کردن هستند. در این مرکز خرید، انواع سالن های زیبایی، فروشگاه های بزرگ، جواهرات، مرکز سلامتی، سالن مد و ... هستند. همینطور بزرگترین شرکت فرانسوی متخصص روغن سرکه، Forever Rose London، Holland & Barret و Olivier & Co نیز در این مرکز خرید شعبه دارند. اگر میخواهید خریدی بی نقص و فوق العاده داشته باشید، مرکز خرید سیتی واک را انتخاب کنید.

مرکز خرید سیتی واک دبی

مرکز خرید ویلیج دبی

اوت لت ویلیج، برای تاجران و توریست هایی که میخواهند خرید کم هزینه ای داشته باشند، بسیار مناسب است. این مرکز خرید معماری بی نظیری داشته که از شهر تپه قرون وسطایی ایتالیایی به اسم San Gimignano در توسکانی الهام گرفته است. برندهایی که در این مرکز خرید فعالیت می کنند آیجنر، کیت اسپید، تامی، مایکل کورس و ... هستند. اوت لت ویلیج در فصل تابستان حراج فوق العاده ای برگزار کرده و هر سال میلیون ها میلیون توریست و گرشگران تور ارزان دبی را به خود جذب می کند.

مرکز خرید ویلیج دبی

مرکز خرید آی بی ان باتوتا دبی

بزرگترین مرکز خرید دنیا، مرکز خرید آی بی ان باتوتا دبی است. این مجموعه شامل دادگاه های چین، دادگاه هند، دادگاه ایران، دادگاه مصر، دادگاه اندلس، دادگاه تونس و مرکز خرید آی بی ان باتوتا می باشد. نام این مرکز خرید از مرد 21 ساله مراکشی گرفته شده که در سال 1335 بسیار معروف بود. در این مرکز خرید انواع برندهای اچ اند ام، کاف کیداستون، هاوس آو لیدر و ... فعالین می کنند. اگر به دنبال مکانی خلوت برای خرید هستید، مرکز خرید آی بی ان باتوتا دبی بهترین گزینه است.

مرکز خرید آی بی ان باتوتا دبی

مرکز خرید دبی مارینا

نسخه کمی ضعیف از بازار دبی و مرکز خرید امارات، مرکز خرید دبی مارینا است. سقف هنری این مرکز خرید همچنان زبانزد تمام بازدیدکنندگان است. فروشگاه های بسیاری در این مرکز خرید فعالیت می کنند که از معروف ترین آن ها اچ اند ام، لاسنزا، مک، کوتون، ویتروس، ویرجین مگااستور و ... می باشند. یک سوپرمارکت نیز در کنار فروشگاه ها فعالیت می کنند. تعدادی رستوران و یک کتابخانه در این مرکز خرید قرار دارند.

مرکز خرید دبی مارینا

مرکز خرید گلدن مایل گالریا دبی

معماری این مرکز خرید از بازارهای سنتی اروپایی الهام گرفته شده است. این مرکز خرید ده ساختمان دارد. کوچکترین ساختمان این مرکز خرید در پالم جمیرا قرار دارد. مغازه های بسیاری در مرکز خرید گلدن مایل گالری هستند که در زمینه کتاب ها، حیوانات خانگی، خیاطی مردان، آلات موسیقی و ... فعالیت می کند.

مرکز خرید گلدن مایل گالریا دبی

مرکز خرید دراگون مارت دبی

مرکز خرید دراگون یک و دو، بزرگ ترین مراکز خرید خرده فروشی و تجارت چینی در دبی است. این مرکز خرید در سال 2016 افتتاح شده و میلیاردها دلار برای ساخت آن صرف شده است. مراکز خرید دراگون، نمایشگاه هایی داشته که میزبان رویدادهای بین المللی مثل موسیقی و ... می باشند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی برای خریدی ارزانتر میتوانند روی مرکز خرید دراگون مارت حساب کنند.

مرکز خرید دراگون مارت دبی

مرکز خرید امارات مال دبی

مرکز خرید امارات مال سالانه حدود 38 میلیون بازدیدکننده دارد. این مرکز خرید بزرگ و معروف، بهترین فروشگاه ها و مغازه های، رستوران ها و همینطور هتلی محبوب و عالی در خود دارد. امکانات و خدمات این مرکز خرید برای بازدیدکنندگان خود شامل پارکینگ، دوچرخه سواری، سینما، سالن اسکی و ... می باشند.

مرکز خرید امارات مال دبی