خیابان های بارسلونا : شهر زیبا و آفتابی بارسلونا به لطف معماران شگفت انگیزی مثل آنتونی گائودی، خوان میرو و لوئیز دومنک ای مونتانر دارای بسیاری از بناهای و معماری های شاهکار اروپایی در قاره اروپا می باشد. این بناهای شگفت انگیز و فوق العاده در سراسر شهر بارسلونا و تقریبا در تمام خیابان ها، به خصوص خیابان های معروف آن پخش شده اند. لست تورز در ادامه تمام خیابان های شهر را برای شما معرفی کرده تا نه تنها با بناهای زیبا، بلکه از تمام بلوارها و کوچه پس کوچه ها آن به همراه جاذبه ها تفریحی و گردشگری و ... دیدن کنید. در ادامه همراه لست تورز بمانید. 

خیابان لا رامبلا بارسلونا

با معروف ترین خیابان شهر بارسلونا، خیابان لا رامبلا شروع می کنیم. این خیابان از میدان کاتالونیای تا بندر پورت وی ادامه داشته و از محله باری گوتیک و محله راوال عبور می کند. این خیابان به خاطر موقعیت مکانی که داشته و درست در قلب شهر بارسلوناست و برای اقامت، تفریح و گشت و گذار بسیار مناسب می باشد. تقریبا بیشتر از صد میلیون عابر پیاده توریست ها و گردشگران تور اروپا، هنرمندان خیابانی و بومیان منطقه که به شهر بارسلونا سفر می کنند، ناخودآگاه به سمت این خیابان جذب می شوند. اما متاسفانه این ازدیاد جمعیت باعث شده تا کیف قاپ ها و جیب برها در این خیابان کمین کنند، بنابراین در هنگام گشت و گذار در این خیابان بسیار مراقب باشید. 

خیابان لا رامبلا بارسلونا

خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا

بعد از خیابان لا رامبلا، خیابان پسیج د گراسیا یکی دیگر از خیابان های محبوب بارسلونا می باشد. این خیابان درست کنار خیابان لا رامبلا قرار داشته و به خاطر فروشگاه ها و مغازه های خوش دیزاینی که داشته شهرت بسیار زیادی دارد. بیشتر اوت لت های شهر نیز در این خیابان بارسلونا قرار دارند. خیابان پسیج د گراسیا از میدان کاتالونیا شروع شده و در محله گراسیا به انتها میرسد. همینطور بهترین هتل های شهر نیز در آن پیدا می شوند. توریست ها و گردشگران تور اسپانیا در بازدید از این خیابان میتوانند بناهایی مثل کازا باتیو و کازا میلا را نیز تماشا کنند. 

خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا

خیابان اوینگودا دیاگونال بارسلونا

بزرگ ترین خیابان بارسلونا که این شهر را به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم می کند، خیابان اوینگودا دیاگونال است. این خیابان یازده کیلومتر مساحت داشته و توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا در آن شاهد جاذبه های محبوب این شهر مثل پالائو ریال د پدرالبس، موزه موسیقی، موزه دیزاین، برج آگبار و همینطور چند مرکز خرید خواهد بود. برای گشت و گذار در این خیابان حسابی خود را آماده یک تفریح، خرید و بازدید از جاذبه ها کنید. با پیاده روی در این خیابان میتوان بدون هیچ هزینه از نصف جاذبه های تفریحی، گردشگری و مراکز تجاری شهر دیدن کرد. 

خیابان اوینگودا دیاگونال بارسلونا

خیابان کرر د مونتکادا بارسلونا

اگر به دنبال بناها و کاخ هایی با سبک معماری رنسانسی و باروکی مربوط به زمان قرون وسطا هستید، خیابان کرر د مونتکادا را انتخاب کنید. کاخ های این خیابان همه تقریبا درهای بسیار بزرگ همراه با حیاط های مجلل و باشکوه می باشد. تقریبا تمام کاخ ها و قصرهای این خیابان دوران باشکوهی را در زمان قرون وسطا را گذرانده اند. سازنده این کاخ ها تاجرانی و نجیب زادگانی بودند که در تجارت دریایی فعالیت می کردند و خانه های بزرگ خود را در خیابان کرر د مونتکادا می ساختند. یکی از مهم ترین و زیباترین ساختمان های گوتیکی که البته امروزه تغییر کاربری داده و به یک موزه تبدیل شده، موزه پیکاسو می باشد. 

خیابان کرر د مونتکادا بارسلونا

خیابان کرر دلس میرایرس بارسلونا

خیابان کرر دلس میرایرس خیابانی کوچک در شهر بارسلونا بوده و نزدیک به خود کلیسای مهم گوتیکی به اسم سانتا ماریا دل مار را داراست. این خیابان با اینکه در قسمتی از شهر پنهان شده اما جنجالی در آن برپاست. بسیاری از مردم بومی محله معتقدند که این خیابان بوسیله ارواح شیطانی تسخیر شده بود. دلیل آن هم یکی از نویسندگان و بزرگ ترین شاعران کاتالونیا به اسم جاسنت ورداگر بوده که در سال 1870 به یک کشیش بدل تبدیل شده بود. چند سال بعد از اینکه وی به یک کشیش بدل تبدیل شده بود، ددر زمان بحران شخصیتی شدید، به ارتباط با روشن بینان و جادوگران پرداخت! سپس در خانه خود که البته در این خیابان می باشد، به تمرین جادوگری پرداخت. به همین خاطر بسیاری از مردم و توریست های تور لحظه آخری اسپانیا معتقدند که او ارواح شیطانی را به خیابان کشانده و همچنان هم در این خیابان سرگردان است. 

خیابان کرر دلس میرایرس بارسلونا

خیابان پسج دل بورن بارسلونا

بلواری قدیمی اما دلنشین و دلپذیر بوده که محور اصلی یکی از محله های شهر بارسلونا به اسم ال بورن می باشد. ال بورن بین محله های شهر، یک محله هنری بوده و بسیاری از هنرمندان را در خود جمع می کند. در این خیابان میتوان زندگی شبانه و شاد را به وضوح دید. در زمان قدیم مرکز اصلی فعالیت های اجتماعی و اقتصادی نیز در همین خیابان بوده. همچنین در همان زمان ها مردم در این خیابان بارسلونا مشغول به تجارت و کار بوده و بیساری از رویدادها را در آن جشن میگرفتند. امروزه اما میتوان بسیاری از کافه های جذاب و بوتیک های معروف را در آن دید.

خیابان پسج دل بورن بارسلونا

خیابان کرر دل بیسبه بارسلونا

این خیابان بارسلونا نزدیک به کلیسای جامع گوتیک قرار داشته و یکی از جاذبه های محله گوتیک می باشد. پل نئو گوتیک نیز در این خیابان قرار داشته که از بالای آن گذر می کند. پل بیشاب از جاذبه های خیابان کرر دل بیسبه بوده که توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا همیشه به پای داستانی زیادی که در مورد آن وجود دارد می نشینند. 

خیابان کرر دل بیسبه بارسلونا

خیابان پورتال دل آنخل بارسلونا

این خیابان شهر بارسلونا که در تمام ماه های سال شاهد جمعیت بسیار زیادی از مردم بومی و توریست های تور ارزان اروپا بوده، پورتال دل آنخن می باشد. خیابان پورتال دل آنخن بارسلونا دسترسی بسیار نزدیکی به میدان کاتالونیا داشته و قسمتی از محوطه عظیم تجاری و خریدی را تشکیل میدهد که از اوینگودا دیاگونال و محله گوتیک شروع می شود. همچنین از نظر بسیاری از توریست ها گران ترین خیابان اسپانیا نیز به شما می رود.

خیابان پورتال دل آنخل بارسلونا